Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Październik 17, 2017, 01:25:03 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 19 20 [21]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Moje przemyślenia - dyskusja ogólna  (Przeczytany 62893 razy)
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Online Online

Wiadomości: 2555


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #300 : Sierpień 12, 2017, 11:24:12 »

Jeśli chcesz się pobawić czymś pożytecznym  Wink, spróbuj poeksperymentować z modelami poduszkowców transportowych. W grze mamy ruch 'hovercraft' a ikon jednostek praktycznie niema ...;

Na początek przydałby się amerykański LCAC i rosyjski Zubr . Modele obu można znaleźć w necie...;
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2017, 11:30:52 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6498


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #301 : Sierpień 13, 2017, 12:26:56 »

No to dla porównania wrzucę swoją fregatę - to ten sam typ Oliver Hazard Perry. Ta ikona jest w tej chwili w grze.

O ile Twoja bryła kadłuba jest nieporównywalnie lepsza, o tyle przyjrzyj się jak zrobiłem maszt główny.
Po kilkudziesięciu okrętach śmiem twierdzić, że mam doświadczenie w takich detalach.

Twój maszt główny, jest stanowczo za "ciężki" przez co nowoczesny okręt wygląda jak żaglowiec.
Z tylnych masztów zrezygnowałbym w ogóle - to są pojedyncze anteny i gdyby chcieć się trzymać
tego ściśle, to ikona musiałaby mieć takich "masztów" ze sześć.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
sympatyk
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 879


« Odpowiedz #302 : Sierpień 13, 2017, 10:05:08 »

.. Bo tak naprawdę nie wiem jakie ikony mamy w grze .. nie chciałem wchodzić w Twoje zasoby ..  Wink
Zapisane
sympatyk
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 879


« Odpowiedz #303 : Sierpień 14, 2017, 07:28:19 »

Jeśli chcesz się pobawić czymś pożytecznym  Wink

Zubr-class



Po zmniejszeniu mało szczegółów - chciałem by był sporo mniejszy od fregaty ... to chyba nie moje klimaty Wink
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6498


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #304 : Sierpień 16, 2017, 01:16:33 »

Cytuj
Bo tak naprawdę nie wiem jakie ikony mamy w grze .. nie chciałem wchodzić w Twoje zasoby .. 

Ależ wchodź - jak najbardziej a nawet korzystaj - jeśli widzisz w moich ikonach inspirację, lub znajdujesz jakies elementy, które chciałbyś pożyczyć - to masz moją wieczną licencje. W końcu chodzi o to żeby sobie pomagać a nie utrudniać. Skoro ja już pewne błędy popełniłem, to  nie ma powodu żebyś z nauki nie korzystał. Smiley

Poduszkowiec śliczny - jednak mógłby być ciut większy. W ikonach nie trzymamy się jakoś przesadnie skali, tu nigdy nie było konsekwencji, zresztą w takim okienku trudno o konsekwencję w rozmiarach. Tak że się nie przejmuj - wystarczy żeby nie był większy od fregaty Smiley

Przepraszam - znowu piszę "z doskoku", ale cały sierpień krążę i wpadam do domu tylko na chwilę. Dziś (16.08) jestem, ale potem do 22-23.08 znów mnie nie będzie. Natomiast po tym terminie już powinienem siedzieć na tyłku, więc jak ktoś ma z moją osobą jakieś plany związane Smiley - to potem może z nimi ruszać z kopyta.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
t23wqgi
Sierżant (Sergeant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 10


« Odpowiedz #305 : Październik 09, 2017, 11:31:57 »

Jeśli mogę się wtrącić Smiley

Moim marzeniem aby w Open General pojawiło się coś w rodzaju pola minowego tylko o nazwie "Skażenie" lub "Teren Skażony". Reprezentowało by ono wszelkie skażenia spowodowane bronią ABC. I na przykład wejście i przebywanie jednostki na takim polu kosztowałoby utrata ileś tam punktów siły.

Co Wy o tym myślicie i czy w ogóle jest to wykonalne?
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6498


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #306 : Październik 09, 2017, 03:07:10 »

Myślę, że wprowadzenie dodatkowego "layera" działającego podobnie do pola minowego, czy może raczej heksa "zrujnowanego" (bo skażenie powstaje po ataku) to nie byłby teoretycznie wielki problem, skoro mechanizm już
istnieje. Myślałem zresztą o tym też nie raz, ale niestety wymagałoby to wprowadzenia kilku funkcji pochodnych a
tu już widzę problem....

Przede wszystkim cecha jednostki, która wykrywa ("widzi") skażenie. Zrujnowany heks widzą wszyscy - to naturalne, ale ze skażonym już nie jest tak prosto

Po drugie - nowa cecha jednostki - "sprzątanie skażenia", jak porządkowanie ruin.

Po trzecie - naturalną cechą skażenia jest to, że się przesuwa. Nie pozostaje nieruchome na obszarze dwóch kilometrów kw. Nie wydaje mi się to możliwe.

Po czwarte wreszcie - skala ataku atomowego jest znacznie większa niż jeden heks, a tu - o ile mi wiadomo - jest bariera nie do przeskoczenia w mechanice gry - pojedynczy ostrzał nie może wpłynąć (swoimi skutkami) na więcej niż jeden heks.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Ponury
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 925



« Odpowiedz #307 : Październik 10, 2017, 01:10:19 »

Nie wiem, czy to dobry wątek Smiley Ale chciałem zaapelować do grających rankingowo: wrzucajcie swoje rekordy do odpowiednich wątków! Praktycznie są tylko wpisy kowdara i moje, a gra przecież jeszcze kilka innych osób. Im więcej osób, tym lepsze porównanie Smiley
Zapisane
Strony: 1 ... 19 20 [21]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...