Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Lipiec 22, 2019, 12:50:25 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: SETA-B04 I KORPUS PANCERNY SS v.4.4e - 100%  (Przeczytany 6733 razy)
Seta
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 646


« Odpowiedz #15 : Wrzesień 21, 2018, 12:58:07 »

Następny jest jeszcze lepszy Evil

11. OPERATION "FRÜHLINGSERWACHEN"

Zadania operacyjne:
- 3 SS Totenkopf, 44 Dywizja Piechoty i węgierska 1 Dywizja Kawalerii od północy osłaniają lewą flankę.
- 1 SS Leibstandarte, 2 SS Das Reich, 5 SS Wiking, 9 SS Hohenstaufen i 12 SS Hitlerjugendw stanowią centrum natarcia i uderzą z rejonu Szekesfehervaru

w kierunku Duneperte i Sarbogardu.
- 1 Dywizja Pancerna, 3 Dywizja Kawalerii i 6 Dywizja Pancerna atakują na południu w kierunku miejscowości Simontornya.


Nie mam za co uzupełnić stanów i jeszcze muszę atakować, masakra jakaś.
Będę się trzymał planu głównego dowództwa z wyjątkiem wysłania części I Korpusu SS na południe w celu wsparcia południowego zgrupowania.

Nie chcę mi się pisać dalej bo to normalnie jakieś jaja są. Haubica z 1 pkt. atakuję moją 10 pkt. Pantere i zgadnijcie jaki jest wynik, dodam że stoją na sąsiednich heksach. Pantera dostaję -2 pkt. a haubica? Zostaje na placu boju,  Rolling . Wkurza mnie ta kampania i tracę chęci do pisania, kasa idzie na bieżąco by uzupełniać stany bo by nie dało się wygrać, ruskie czołgi jak z podziemi wyrastają, wykańczam dwa a na ich miejsce pojawia się cztery. Ale jest plus wróg nie ma lotnictwa.
"BV" na pocieszenie  Grin

OpenGen 0.90.61.2 * (2 Mar 2018)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\Users\User\Saved Games\GRY\pancerVI2018\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.11
Campaign: B04 I KORPUS PANCERNY SS v.4.4e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST BLOOD , #0 , Tactical Victory , score:10
 2   HOLD CAEN! , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Hetzer Flame
 3   MOUNT CALVARY , #2 , Loss , score:12
 4   OPERATION "GOODWOOD" , #3 , Loss , score:-5
 5   OPERATION "LUTTICH" , #4 , Tactical Victory , score:10
 6   FALAISE , #5 , Brilliant Victory , score:53
 7   CHAMBOIS , #6 , Brilliant Victory , score:58
 8   OPERATION "HERBSTNEBEL" , #7 , Brilliant Victory , score:51
 9   RETREAT FROM ARDENNES , #8 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: 12.8 PaK44
10   OPERATION "SÜDWIND" , #9 , Victory , score:34
11   OPERATION "FRÜHLINGSERWACHEN" , #10 , Brilliant Victory , score:58
--
Campaign score: 382  *  Average: 34

..
Current scenario: OPERATION "FRÜHLINGSERWACHEN",  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 400
Army cost: 2437 , Current prestige is 201
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive
if BV: +400, EASTERN STORM , cap disabled, 14 turns prestige: 1120
if V : +100, EASTERN STORM , cap disabled, 16 turns prestige: 1200
if TV: +50, EASTERN STORM , cap disabled, 18 turns prestige: 1240
Ls: Loss , turn prestige: 1240

Piechota
*  SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 12 SS "HJ"/25 PzGrRgt , 3 bars , 340 exp , Waffen SS , 9/10 , 5 kill , 0 pp - U:001  [+28 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 12 SS "HJ"/26 PzGrRgt , 2 bars , 210 exp , Waffen SS , 10/10 , Combat Support  , 6 kill , 0 pp - U:003  [+29 exp]
*  SS Hauptquartier , Opel , I SS PzKorps/HQ , 3 bars , 324 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:005
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 12 SS "HJ"/12 PzPiAbt , 1 bars , 123 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 0 pp - U:006
*  SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 1 SS "LAH"/1 PzGrRgt , 3 bars , 373 exp , Waffen SS , 9/10 , Ferocious Defense  , 7 kill , 0 pp - U:012  [+6 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/2 PzGrRgt , 3 bars , 363 exp , Waffen SS , 10/10 , 6 kill , 0 pp - U:013  [+2 exp]

Czołg
*  Tiger II , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/2 , 4 bars , 475 exp , Waffen SS , 7/10 , Skilled Reconnaissance  , 33 kill , 0 pp - U:004  [+56 exp]
*  Panther G , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/1 , 5 bars , 810 exp , Waffen SS , 7/10 , Bridging  , 47 kill , 0 pp - U:014  [+59 exp]
*  Panther G , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/1 , 5 bars , 711 exp , Waffen SS , 4/10 , 39 kill , 0 pp - U:018  [+65 exp]
 SS Elite , 1 SS "LAH"/1 PzRgt , 4 bars , 443 exp , Waffen SS , 9/10 , 9 kill , 810 pp - U:024  [+87 exp]
 Tiger , I SS PzKorps/1 , 4 bars , 406 exp , Waffen SS , 9/10 , 12 kill , 572 pp - U:027  [+55 exp]

Rozpoznanie
*  250/8 , 1 SS "LAH"/1 PzAufklAbt , 4 bars , 411 exp , Waffen SS , 5/10 , 8 kill , 0 pp - U:021  [+15 exp]

Artyleria ppanc.
*  JagdPz IV , 12 SS "HJ"/12 PzJgAbt , 5 bars , 583 exp , Waffen SS , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:002  [+56 exp]
*  JagdPanther , 1 SS "LAH"/1 StuGAbt , 5 bars , 803 exp , Waffen SS , 6/10 , Aggressive Attack  , 34 kill , 0 pp - U:015  [+60 exp]
 JagdPz IV/70 , I SS PzKorps/11 , 3 bars , 358 exp , Waffen SS , 6/10 , 2 kill , 295 pp - U:028  [+52 exp]
+  12.8 PaK44 , SdKfz 8 , 12 SS "HJ"/112 PzJgAbt , 3 bars , 324 exp , Waffen SS , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:029  [+15 exp]

Artyleria
*  17 K18 , SdKfz 9 , I SS PzKorps/101 sSSArtAbt/1 , 5 bars , 668 exp , Waffen SS , 10/10 , 14 kill , 0 pp - U:009  [+35 exp]
*  15 NbWf41 , 251/4 , 12 SS "HJ"/12 WerferAbt , 3 bars , 398 exp , Waffen SS , 10/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 0 pp - U:010  [+53 exp]
*  10.5 leFH18M , 251/4 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/2 , 5 bars , 605 exp , Waffen SS , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 9 kill , 0 pp - U:011  [+105 exp]
*  Wespe , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/1 , 5 bars , 1023 exp , Waffen SS , 10/10 , Fire Discipline  , 13 kill , 0 pp - U:017  [+86 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/1 , 4 bars , 459 exp , Waffen SS , 9/10 , 22 kill , 0 pp - U:019  [+67 exp]
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/3 , 4 bars , 443 exp , Waffen SS , 10/10 , Street Fighter  , 12 kill , 0 pp - U:020  [+32 exp]
*  10.5 leFH18M , 251/4 , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/2 , 5 bars , 520 exp , Waffen SS , 10/10 , Combat Support  , 7 kill , 0 pp - U:022  [+47 exp]
 Hummel , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/2 , 4 bars , 460 exp , Waffen SS , 6/10 , Fire Discipline  , 6 kill , 280 pp - U:026  [+55 exp]

Obrona plot.
*  8.8 FlaK 41 , SdKfz 7 , I SS PzKorps/101 FlakAbt/2 , 3 bars , 373 exp , Waffen SS , 11/10 , Shock Tactics  , 7 kill , 0 pp - U:007
*  8.8 FlaK 41 , SdKfz 7 , 12 SS "HJ"/12 FlakAbt , 4 bars , 440 exp , Waffen SS , 10/10 , Resilience  , 9 kill , 0 pp - U:008
*  Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS "LAH"/1 FlakAbt , 5 bars , 766 exp , Waffen SS , 10/10 , Overwhelming Attack  , 2 kill , 0 pp - U:016
 Flakpanzer IV Mobelwagen , 12 SS "HJ"/112 FlakAbt , 3 bars , 321 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:025

Bomb. taktyczny
 Fi 156 ,  , 3 bars , 319 exp , Waffen SS , 10/10 , 1 kill , 240 pp - U:023  [+22 exp]

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:284  TNK:114  RCN:79   AT:72   FLAK:3    ATY:100  AD:4    FTR:48   TB:9    LB:1      Total: 714
Lost  : INF:122  TNK:19   RCN:36   AT:39   FORT:76   ATY:20   AD:5    FTR:2    TB:1      Total: 320

BV  6
V   1
TV  2
L   2

Averages:
Piechota       *   6 Units *  2 Leaders      Total :   1733 exp,     25 kill,      0 pp    Average:    289 exp,      4 kill,      0 pp
Czołg          *   5 Units *  2 Leaders      Total :   2845 exp,    140 kill,   1382 pp    Average:    569 exp,     28 kill,    276 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    411 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    411 exp,      8 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   4 Units *  1 Leaders      Total :   2068 exp,     52 kill,    295 pp    Average:    517 exp,     13 kill,     74 pp
Artyleria      *   8 Units *  6 Leaders      Total :   4576 exp,     89 kill,    280 pp    Average:    572 exp,     11 kill,     35 pp
Obrona plot.   *   4 Units *  3 Leaders      Total :   1900 exp,     18 kill,    240 pp    Average:    475 exp,      5 kill,     60 pp
Bomb. taktyczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :    319 exp,      1 kill,    240 pp    Average:    319 exp,      1 kill,    240 pp
* Summary:     *  29 Units * 14 Leaders      Total :  13852 exp,    333 kill,   2437 pp    Average:    478 exp,     11 kill,     84 pp


Player 1  Waffen SS   has 85 units total (core+aux):
Piechota : 23
Czołg : 10
Rozpoznanie :  6
Artyleria ppanc. : 13
FlaK :  1
Artyleria : 20
Obrona plot. : 11
Bomb. taktyczny :  1

Player 2  ZSRR, Bułgaria   has 42 units total (core+aux):
Piechota : 15
Czołg : 11
Rozpoznanie :  3
Artyleria ppanc. :  7
Artyleria :  5
Obrona plot. :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3237


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #16 : Wrzesień 21, 2018, 04:48:55 »


Nie chcę mi się pisać dalej bo to normalnie jakieś jaja są. Haubica z 1 pkt. atakuję moją 10 pkt. Pantere i zgadnijcie jaki jest wynik, dodam że stoją na sąsiednich heksach. Pantera dostaję -2 pkt. a haubica?
Dwie kwestie.
Po pierwsze, artyleria zawsze (niezależnie od dystansu) atakuje ogniem pośrednim (bezkarnie) więc w trakcie ataku nie otrzymuje strat, niezależnie od sytuacji.
Po drugie, jeśli rzeczywiście 1pkt haubica zadała 2pkt strat, to przydałby się save, pozwalający to zweryfikować i zgłosić błąd.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Seta
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 646


« Odpowiedz #17 : Październik 04, 2018, 06:23:29 »

Niestety nie znalazłem tego save  Sad

12. EASTERN STORM

Zdołałem uzupełnić stany do 80%.
Jak w poprzednim scenariuszu wróg nie miał lotnictwa to teraz ma i to miliardy  Cheesy
Ale na razie odpieram ataki, chciałem nawet wyprowadzić kontrnatarcie w kierunku na Sarbogard by wyjść na tyły bilionowej artylerii wroga Wink zostałem zaatakowany od południa i musiałem się cofnąć.
Za mną pierwsza połowa czyli dziewiąta tura, wycofuję się na linię Szekesfehervar - Balaton, może uda się przetrwać bo raczej nie liczyłbym, że się ruskie wykrwawią.
Szekesfehervar padł i marne szanse na to by go odbić, zaminowałem przejścia na zachód od miasta ale Sowieci się przedarli, teraz utrzymać miasto Varpalota. Na południu panuję względny spokój, rozbiłem tam pancerne zapędy i ostrzeliwuje mnie tylko artyleria więc cofnąłem się na bezpieczne pozycje.

Wszystkie jednostki auxowe mi wybili a w Cory, sami zobaczcie jakie stany zostały Grin i ja mam toczyć walki z takimi, bo nie ma autouzupełnień a kasy nie dostane?!

I tu proszę o zakończenie kampanii!
Rozegram ją po uzupełnieniu stanów 10/10 w suite, wrzucę raport jakby kogoś interesował.

Moja ocena w skali o ile pamiętam 12 stopniowej to 11 - dla mocno zaawansowanych tylko dlatego nie 12 bo w niektórych scenariuszach przegrana nie oznacza końca kampanii.
Swoją drogą to powinna być opcja do wyboru jak ktoś chce grać bez autouzupełnień, proszę bardzo niech sobie łamie kark, jeśli nie chce się denerwować to niech sobie włączy auto...

OpenGen 0.90.61.2 * (2 Mar 2018)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\Users\User\Saved Games\GRY\pancerVI2018\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.11
Campaign: B04 I KORPUS PANCERNY SS v.4.4e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST BLOOD , #0 , Tactical Victory , score:10
 2   HOLD CAEN! , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Hetzer Flame
 3   MOUNT CALVARY , #2 , Loss , score:12
 4   OPERATION "GOODWOOD" , #3 , Loss , score:-5
 5   OPERATION "LUTTICH" , #4 , Tactical Victory , score:10
 6   FALAISE , #5 , Brilliant Victory , score:53
 7   CHAMBOIS , #6 , Brilliant Victory , score:58
 8   OPERATION "HERBSTNEBEL" , #7 , Brilliant Victory , score:51
 9   RETREAT FROM ARDENNES , #8 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: 12.8 PaK44
10   OPERATION "SÜDWIND" , #9 , Victory , score:34
11   OPERATION "FRÜHLINGSERWACHEN" , #10 , Brilliant Victory , score:58
12   EASTERN STORM , #11 , Victory , score:31
--
Campaign score: 413  *  Average: 34

..
Current scenario: EASTERN STORM,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 1290 , Current prestige is 11
Prestige available on map yet is 80 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 19
AI stance is Aggressive
if BV: +300, DEFENDING THE REICH , cap disabled, 18 turns prestige: 360
if V : +100, DEFENDING THE REICH , cap disabled, 18 turns prestige: 360
if TV: +100, DEFENDING THE REICH , cap disabled, 18 turns prestige: 360
Ls: Loss , turn prestige: 360

Piechota
*  SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 12 SS "HJ"/25 PzGrRgt , 3 bars , 369 exp , Waffen SS , 8/10 , 7 kill , 0 pp - U:001  [+29 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 12 SS "HJ"/26 PzGrRgt , 2 bars , 234 exp , Waffen SS , 7/10 , Combat Support  , 8 kill , 0 pp - U:003  [+24 exp]
*  SS Hauptquartier , Opel , I SS PzKorps/HQ , 3 bars , 324 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:005
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 12 SS "HJ"/12 PzPiAbt , 1 bars , 137 exp , Waffen SS , 3/10 , 1 kill , 0 pp - U:006  [+14 exp]
*  SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 1 SS "LAH"/1 PzGrRgt , 3 bars , 395 exp , Waffen SS , 7/10 , Ferocious Defense  , 9 kill , 0 pp - U:012  [+22 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/2 PzGrRgt , 4 bars , 410 exp , Waffen SS , 5/10 , 7 kill , 0 pp - U:013  [+47 exp]

Czołg
*  Tiger II , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/2 , 5 bars , 553 exp , Waffen SS , 5/10 , Skilled Reconnaissance  , 38 kill , 0 pp - U:004  [+78 exp]
*  Panther G , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/1 , 5 bars , 874 exp , Waffen SS , 4/10 , Bridging  , 53 kill , 0 pp - U:014  [+64 exp]
*  Panther G , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/1 , 5 bars , 770 exp , Waffen SS , 4/10 , 49 kill , 0 pp - U:018  [+59 exp]
 SS Elite , 1 SS "LAH"/1 PzRgt , 5 bars , 532 exp , Waffen SS , 2/10 , 12 kill , 180 pp - U:024  [+89 exp]
 Tiger , I SS PzKorps/1 , 5 bars , 532 exp , Waffen SS , 2/10 , 25 kill , 127 pp - U:027  [+126 exp]

Rozpoznanie
*  250/8 , 1 SS "LAH"/1 PzAufklAbt , 4 bars , 429 exp , Waffen SS , 6/10 , 10 kill , 0 pp - U:021  [+18 exp]

Artyleria ppanc.
*  JagdPz IV , 12 SS "HJ"/12 PzJgAbt , 5 bars , 673 exp , Waffen SS , 4/10 , 18 kill , 0 pp - U:002  [+90 exp]
*  JagdPanther , 1 SS "LAH"/1 StuGAbt , 5 bars , 866 exp , Waffen SS , 1/10 , Aggressive Attack  , 39 kill , 0 pp - U:015  [+63 exp]
 JagdPz IV/70 , I SS PzKorps/11 , 4 bars , 413 exp , Waffen SS , 7/10 , 6 kill , 344 pp - U:028  [+55 exp]
+  12.8 PaK44 , SdKfz 8 , 12 SS "HJ"/112 PzJgAbt , 4 bars , 443 exp , Waffen SS , 5/10 , 10 kill , 0 pp - U:029  [+119 exp]

Artyleria
*  17 K18 , SdKfz 9 , I SS PzKorps/101 sSSArtAbt/1 , 5 bars , 747 exp , Waffen SS , 10/10 , 16 kill , 0 pp - U:009  [+79 exp]
*  15 NbWf41 , 251/4 , 12 SS "HJ"/12 WerferAbt , 5 bars , 514 exp , Waffen SS , 10/10 , Fire Discipline  , 10 kill , 0 pp - U:010  [+116 exp]
*  10.5 leFH18M , 251/4 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/2 , 5 bars , 674 exp , Waffen SS , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 11 kill , 0 pp - U:011  [+69 exp]
*  Wespe , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/1 , 5 bars , 1206 exp , Waffen SS , 10/10 , Fire Discipline  , 16 kill , 0 pp - U:017  [+183 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/1 , 5 bars , 569 exp , Waffen SS , 9/10 , 25 kill , 0 pp - U:019  [+110 exp]
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/3 , 5 bars , 582 exp , Waffen SS , 10/10 , Street Fighter  , 16 kill , 0 pp - U:020  [+139 exp]
*  10.5 leFH18M , 251/4 , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/2 , 5 bars , 650 exp , Waffen SS , 10/10 , Combat Support  , 10 kill , 0 pp - U:022  [+130 exp]
 Hummel , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/2 , 4 bars , 489 exp , Waffen SS , 7/10 , Fire Discipline  , 7 kill , 327 pp - U:026  [+29 exp]

Obrona plot.
*  8.8 FlaK 41 , SdKfz 7 , I SS PzKorps/101 FlakAbt/2 , 3 bars , 396 exp , Waffen SS , 8/10 , Shock Tactics  , 8 kill , 0 pp - U:007  [+23 exp]
*  8.8 FlaK 41 , SdKfz 7 , 12 SS "HJ"/12 FlakAbt , 4 bars , 473 exp , Waffen SS , 10/10 , Resilience  , 10 kill , 0 pp - U:008  [+33 exp]
*  Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS "LAH"/1 FlakAbt , 5 bars , 778 exp , Waffen SS , 10/10 , Overwhelming Attack  , 2 kill , 0 pp - U:016  [+12 exp]
 Flakpanzer IV Mobelwagen , 12 SS "HJ"/112 FlakAbt , 3 bars , 361 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 240 pp - U:025  [+40 exp]

Bomb. taktyczny
 Fi 156 ,  , 3 bars , 397 exp , Waffen SS , 3/10 , 1 kill , 72 pp - U:023  [+78 exp]

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:359  TNK:126  RCN:99   AT:92   FLAK:3    ATY:117  AD:4    FTR:51   TB:17   LB:1      Total: 869
Lost  : INF:136  TNK:25   RCN:43   AT:45   FLAK:1    FORT:91   ATY:27   AD:8    FTR:2    TB:1      Total: 379

BV  6
V   2
TV  2
L   2

Averages:
Piechota       *   6 Units *  2 Leaders      Total :   1869 exp,     32 kill,      0 pp    Average:    312 exp,      5 kill,      0 pp
Czołg          *   5 Units *  2 Leaders      Total :   3261 exp,    177 kill,    307 pp    Average:    652 exp,     35 kill,     61 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    429 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    429 exp,     10 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   4 Units *  1 Leaders      Total :   2395 exp,     73 kill,    344 pp    Average:    599 exp,     18 kill,     86 pp
Artyleria      *   8 Units *  6 Leaders      Total :   5431 exp,    111 kill,    327 pp    Average:    679 exp,     14 kill,     41 pp
Obrona plot.   *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2008 exp,     20 kill,    240 pp    Average:    502 exp,      5 kill,     60 pp
Bomb. taktyczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :    397 exp,      1 kill,     72 pp    Average:    397 exp,      1 kill,     72 pp
* Summary:     *  29 Units * 14 Leaders      Total :  15790 exp,    424 kill,   1290 pp    Average:    544 exp,     15 kill,     44 pp


Player 1  Waffen SS   has 42 units total (core+aux):
Piechota :  9
Czołg :  5
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  4
Fortyfikacje :  2
Artyleria : 15
Obrona plot. :  5
Bomb. taktyczny :  1

Player 2  ZSRR   has 91 units total (core+aux):
Piechota : 14
Czołg :  1
Artyleria ppanc. : 15
Artyleria : 32
Obrona plot. : 28
Myśliwiec :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Seta
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 646


« Odpowiedz #18 : Październik 31, 2018, 11:51:33 »

13. DEFENDING THE REICH

Jak wcześniej wspominałem dostałem od diabła uzupełnienia i dajemy.
Przyjmuję taktykę tylko defensywną i bronie Wiednia chyba, że Sowieci będą słabi w co wątpię. I zabawa w mieście, niech to szybko minie ;-) i jeszcze partyzanci w środku miasta, brakuję tylko Chucka Norisa.
Wnerwiają też opisy miasta, owszem przydają się na otwartym terenie ale w tym przypadku zaciemniają sytuację. Jak to się wyłącza?

Jakoś przetrwałem, sytuacja na zachodnim brzegu opanowana, próbuję wyjść na tyły wojskom sowieckim atakującym na wschodnim brzegu Dunaju, opanowali tam dwa VH, które będę próbował odbić. Wreszcie ruska nawałnica się skończyła 6 tur do końca :-)
Pozostało wybicie resztek sowieckich i zajęcie Schönau an der Donau za co będą dodatkowe punkty :-)

Uff, wreszcie koniec! Prawdziwe zakończenie było w poprzednim scenariuszu bo na początku tego uzupełniłem stany 10/10 w suite bo grać by się nie dało.

OpenGen 0.90.61.2 * (2 Mar 2018)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: C:\Users\User\Saved Games\GRY\pancerVI2018\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.11
Campaign: B04 I KORPUS PANCERNY SS v.4.4e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   FIRST BLOOD , #0 , Tactical Victory , score:10
 2   HOLD CAEN! , #1 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Hetzer Flame
 3   MOUNT CALVARY , #2 , Loss , score:12
 4   OPERATION "GOODWOOD" , #3 , Loss , score:-5
 5   OPERATION "LUTTICH" , #4 , Tactical Victory , score:10
 6   FALAISE , #5 , Brilliant Victory , score:53
 7   CHAMBOIS , #6 , Brilliant Victory , score:58
 8   OPERATION "HERBSTNEBEL" , #7 , Brilliant Victory , score:51
 9   RETREAT FROM ARDENNES , #8 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: 12.8 PaK44
10   OPERATION "SÜDWIND" , #9 , Victory , score:34
11   OPERATION "FRÜHLINGSERWACHEN" , #10 , Brilliant Victory , score:58
12   EASTERN STORM , #11 , Victory , score:31
13   DEFENDING THE REICH , #12 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 468  *  Average: 36

..
Current scenario: DEFENDING THE REICH,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 80
Army cost: 2976 , Current prestige is 122
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Aggressive
BV: Win , turn prestige: 360
V : Win , turn prestige: 360
TV: Win , turn prestige: 360
Ls: Loss , turn prestige: 360

Piechota
*  SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 12 SS "HJ"/25 PzGrRgt , 4 bars , 416 exp , Waffen SS , 7/10 , 11 kill , 0 pp - U:001  [+47 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 12 SS "HJ"/26 PzGrRgt , 2 bars , 294 exp , Waffen SS , 4/10 , Combat Support  , 9 kill , 0 pp - U:003  [+60 exp]
*  SS Hauptquartier , Opel , I SS PzKorps/HQ , 3 bars , 324 exp , Waffen SS , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:005
*  SS Sturmpioniere 43 , 251/1 [W] , 12 SS "HJ"/12 PzPiAbt , 1 bars , 156 exp , Waffen SS , 8/10 , 4 kill , 0 pp - U:006  [+19 exp]
*  SS PzGrenadier , Opel Blitz 4x4 , 1 SS "LAH"/1 PzGrRgt , 4 bars , 441 exp , Waffen SS , 8/10 , Ferocious Defense  , 13 kill , 0 pp - U:012  [+46 exp]
*  SS PzGren. (gep.) , 1 SS "LAH"/2 PzGrRgt , 4 bars , 426 exp , Waffen SS , 9/10 , 9 kill , 0 pp - U:013  [+16 exp]

Czołg
*  Tiger II , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/2 , 5 bars , 681 exp , Waffen SS , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , 41 kill , 0 pp - U:004  [+128 exp]
*  Panther G , 1 SS "LAH"/1 PzRgt/1 , 5 bars , 1022 exp , Waffen SS , 9/10 , Bridging  , 59 kill , 0 pp - U:014  [+148 exp]
*  Panther G , 12 SS "HJ"/12 PzRgt/1 , 5 bars , 979 exp , Waffen SS , 10/10 , 57 kill , 0 pp - U:018  [+209 exp]
 SS Elite , 1 SS "LAH"/1 PzRgt , 5 bars , 603 exp , Waffen SS , 8/10 , 17 kill , 900 pp - U:024  [+71 exp]
 Tiger , I SS PzKorps/1 , 5 bars , 650 exp , Waffen SS , 8/10 , 32 kill , 636 pp - U:027  [+118 exp]

Rozpoznanie
*  250/8 , 1 SS "LAH"/1 PzAufklAbt , 4 bars , 491 exp , Waffen SS , 8/10 , 12 kill , 0 pp - U:021  [+62 exp]

Artyleria ppanc.
*  JagdPz IV , 12 SS "HJ"/12 PzJgAbt , 5 bars , 735 exp , Waffen SS , 6/10 , 21 kill , 0 pp - U:002  [+62 exp]
*  JagdPanther , 1 SS "LAH"/1 StuGAbt , 5 bars , 911 exp , Waffen SS , 8/10 , Aggressive Attack  , 40 kill , 0 pp - U:015  [+45 exp]
 JagdPz IV/70 , I SS PzKorps/11 , 4 bars , 466 exp , Waffen SS , 9/10 , 9 kill , 492 pp - U:028  [+53 exp]
+  12.8 PaK44 , SdKfz 8 , 12 SS "HJ"/112 PzJgAbt , 4 bars , 470 exp , Waffen SS , 9/10 , 12 kill , 0 pp - U:029  [+27 exp]

Artyleria
*  17 K18 , SdKfz 9 , I SS PzKorps/101 sSSArtAbt/1 , 5 bars , 802 exp , Waffen SS , 10/10 , 17 kill , 0 pp - U:009  [+55 exp]
*  15 NbWf41 , 251/4 , 12 SS "HJ"/12 WerferAbt , 5 bars , 625 exp , Waffen SS , 10/10 , Fire Discipline  , 11 kill , 0 pp - U:010  [+111 exp]
*  10.5 leFH18M , 251/4 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/2 , 5 bars , 767 exp , Waffen SS , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 13 kill , 0 pp - U:011  [+93 exp]
*  Wespe , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/1 , 5 bars , 1279 exp , Waffen SS , 10/10 , Fire Discipline  , 17 kill , 0 pp - U:017  [+73 exp]
*  Hummel , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/1 , 5 bars , 640 exp , Waffen SS , 10/10 , 26 kill , 0 pp - U:019  [+71 exp]
*  15 sFH18 , SdKfz 7 , 12 SS "HJ"/12 PzArtRgt/3 , 5 bars , 707 exp , Waffen SS , 10/10 , Street Fighter  , 20 kill , 0 pp - U:020  [+125 exp]
*  10.5 leFH18M , 251/4 , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/2 , 5 bars , 746 exp , Waffen SS , 10/10 , Combat Support  , 12 kill , 0 pp - U:022  [+96 exp]
 Hummel , 1 SS "LAH"/1 PzArtRgt/2 , 5 bars , 562 exp , Waffen SS , 10/10 , Fire Discipline  , 9 kill , 468 pp - U:026  [+73 exp]

Obrona plot.
*  8.8 FlaK 41 , SdKfz 7 , I SS PzKorps/101 FlakAbt/2 , 4 bars , 414 exp , Waffen SS , 10/10 , Shock Tactics  , 9 kill , 0 pp - U:007  [+18 exp]
*  8.8 FlaK 41 , SdKfz 7 , 12 SS "HJ"/12 FlakAbt , 4 bars , 473 exp , Waffen SS , 10/10 , Resilience  , 10 kill , 0 pp - U:008
*  Flakpanzer IV Mobelwagen , 1 SS "LAH"/1 FlakAbt , 5 bars , 802 exp , Waffen SS , 10/10 , Overwhelming Attack  , 2 kill , 0 pp - U:016  [+24 exp]
 Flakpanzer IV Mobelwagen , 12 SS "HJ"/112 FlakAbt , 3 bars , 375 exp , Waffen SS , 7/10 , 0 kill , 240 pp - U:025  [+14 exp]

Bomb. taktyczny
 Fi 156 ,  , 4 bars , 410 exp , Waffen SS , 10/10 , 2 kill , 240 pp - U:023  [+13 exp]

Player 1 : Waffen SS
Killed: INF:403  TNK:145  RCN:115  AT:104  FLAK:4    ATY:130  AD:4    FTR:51   TB:21   LB:1      Total: 978
Lost  : INF:156  TNK:26   RCN:44   AT:48   FLAK:2    FORT:112  ATY:28   AD:8    FTR:2    TB:1      Total: 427

BV  7
V   2
TV  2
L   2

Averages:
Piechota       *   6 Units *  2 Leaders      Total :   2057 exp,     46 kill,      0 pp    Average:    343 exp,      8 kill,      0 pp
Czołg          *   5 Units *  2 Leaders      Total :   3935 exp,    206 kill,   1536 pp    Average:    787 exp,     41 kill,    307 pp
Rozpoznanie    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    491 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    491 exp,     12 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   4 Units *  1 Leaders      Total :   2582 exp,     82 kill,    492 pp    Average:    646 exp,     21 kill,    123 pp
Artyleria      *   8 Units *  6 Leaders      Total :   6128 exp,    125 kill,    468 pp    Average:    766 exp,     16 kill,     59 pp
Obrona plot.   *   4 Units *  3 Leaders      Total :   2064 exp,     21 kill,    240 pp    Average:    516 exp,      5 kill,     60 pp
Bomb. taktyczny *   1 Units *  0 Leaders      Total :    410 exp,      2 kill,    240 pp    Average:    410 exp,      2 kill,    240 pp
* Summary:     *  29 Units * 14 Leaders      Total :  17667 exp,    494 kill,   2976 pp    Average:    609 exp,     17 kill,    103 pp


Player 1  Waffen SS   has 75 units total (core+aux):
Piechota : 21
Czołg :  7
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  6
FlaK :  3
Fortyfikacje : 12
Artyleria : 15
Obrona plot. :  6
Myśliwiec :  2
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3237


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #19 : Październik 31, 2018, 01:59:02 »

Wnerwiają też opisy miasta, owszem przydają się na otwartym terenie ale w tym przypadku zaciemniają sytuację. Jak to się wyłącza?
'Y -  Show City names in map'

Uff, wreszcie koniec! Prawdziwe zakończenie było w poprzednim scenariuszu bo na początku tego uzupełniłem stany 10/10 w suite bo grać by się nie dało.
Do gry bez auto-uzupełnień trzeba przywyknąć. Niektóre taktyki mocno się różnią.

Na przykład, kiepskim pomysłem jest inwestowanie w drogie, elitarne jednostki.
Koszt ich uzupełniania pochłania potem masę środków.

Przykładowo:
SS Elite , 1 SS "LAH"/1 PzRgt , 5 bars , 603 exp , Waffen SS , 8/10 , 17 kill , 900 pp - U:024  [+71 exp]
Świetna jednostka w typowej w kampanii. W kampanii  bez auto-uzupełnień koszmar logistyczny. Uzupełnienie jednego SP kosztuje aż 90pp.

Swoją drogą to powinna być opcja do wyboru jak ktoś chce grać bez autouzupełnień, proszę bardzo niech sobie łamie kark, jeśli nie chce się denerwować to niech sobie włączy auto...
Istnieje jeszcze jedna możliwość. Można grać na wyższym prestiżu. Nawet na 500%.

Kampania ma dość niskie nagrody za BV, ale to nie przeszkadza, bo akurat nagrody za zwycięstwa się nie skalują.
Natomiast nagrody za tury i punktowane heksy są skalowalne. Dodatkowo kampania nie używa CAPa, więc nie ma żadnych sztucznych ograniczeń zdobytego prestiżu.

Przy 500% (podaje jako przykład), już w pierwszym scenariuszu można zgarnąć kilkanaście tysięcy pp:

Current scenario: Pierwsza krew / First blood,  VH prestige is 1600 ,  All map prestige is: 2800
Army cost: 0 , Current prestige is 750
Prestige available on map yet is 2800 pp ( 1600 pp in VH to capture) * Turn: 1
AI stance is Aggressive
if BV: +500, Utrzymać Caen! / Hold Caen! , cap disabled, 16 turns prestige: 10500
if V : +100, Utrzymać Caen! / Hold Caen! , cap disabled, 16 turns prestige: 10500
if TV: +50, Utrzymać Caen! / Hold Caen! , cap disabled, 16 turns prestige: 10500
if Ls: +0, Utrzymać Caen! / Hold Caen! , cap disabled, 16 turns prestige: 10500

Przy takich środkach żadne uzupełnianie nie jest straszne.

Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6545



« Odpowiedz #20 : Maj 24, 2019, 12:41:01 »

Niemniej ja bym wolał grać na 100% i bez tych wyłączonych opcji jak nieuzupełniane jednostki. Potem, po ograniu się, zagrałbym i tak.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...