Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Czerwiec 21, 2018, 04:34:37 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Estek - G22 "Znak Orła" v. 4.1e (100%) - droga gen. Maczka  (Przeczytany 336 razy)
Estek
Generał dywizji (General Major)
*
Offline Offline

Wiadomości: 335


« : Czerwiec 12, 2018, 09:38:29 »

Ponieważ na forum trwa wielki test kampanii "Znak Orła" a i dwa lata temu obiecałem sobie, że rozegram jeszcze ścieżkę "francuską" tego projektu, wrzucam zatem na rankingową tapetę kampanię G22

Chyba zrobiłem sobie za długą przerwę i nieco wyszedłem z wprawy bo jakoś wybitnie nie zagrałem. Początkowo ścisnąłem swoje linie obronne, podciągnąłem pelotki, wycofałem Obronę Narodową "Kłobuck" z pierwszej linii i podciągnąłem spod Pajęczna pułki 30 DP dla wzmocnienia obrony Popowa (VHex nr 1). Stukasy nie stanowiły większego problemu. Jeden z nich dość mocno został pokiereszowany już w pierwszej turze. Dwie pelotki, taczanka i dwa cekaemy stanowią skuteczny parasol przeciwlotniczy. Większy problem stanowiła niemiecka artyleria, szczególnie na północnym odcinku frontu. Niestety nie udało mi się zniszczyć ani jednej baterii w transporcie. Szybko zreflektowałem się, że niepotrzebnie tak szybko ściągałem 30 DP z północy. Chyba lepiej byłoby ich zostawić na później do ataku na niemieckie działa na zapleczu frontu.

Z każdą kolejną turą wróg napierał na moje pozycje pod Popowem i Kłobuckiem (VHex nr 2). Rdzeniem mojej obrony były pociągi pancerne, które parowały znaczną część niemieckich ataków. Najważniejsze było ciągłe pilnowanie ich stanu amunicji. Pod Kłobuckiem sytuacja przez większość bitwy była stabilna. Niemcy po pewnym czasie utracili tam impet swoich uderzeń co pozwoliło mi nawet na zwinięcie ich skrzydła i przyciśnięcie do strumienia nieopodal miasta. Zdecydowanie groźniej było na wspomnianej północy. Niemcy już w 5-tej turze zdobyli Popów korzystając z mocnej artylerii i dwóch jednostek z opcją "Combat Support". Niedoświadczona 30 DP została doszczętnie zniszczona w mieście i lasach na wschód od niego. Twardo swojej pozycji bronił jedynie szwadron pionierów i 2-gi dyon artylerii konnej. Na pomoc tym jednostkom przerzucałem odwody zza Liswarty w postaci taczanki, dywizjonu wozów wz-28, pelotki a na koniec swoich trzech brygad kawalerii w oparciu o sztab. Przydał się także dywizjon Karasi. Przełom nastąpił kiedy cała niemiecka artyleria znalazła się w zasięgu ognia moich dział i została mocno przetrzebiona. Kontratak "Wołyńskiej Brygady Kawalerii" w ostatniej turze odbił Popów. Jego utrzymanie w turze przeciwnika zapewniło zabezpieczenie z dwóch pociągów pancernych.

P.S. Tak się tylko zastanawiam jakim czemu oddziały "Wołyńskiej Brygady Kawalerii" są u mnie oddziałami rozpoznawczymi a w waszych testach to jednostki piechoty z koniami w transporcie. Czy mam nieaktualną wersję efila ?



Scenariusz 1: "Mokra"

OpenGen 0.90.61.2 * (2 Mar 2018)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2017\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.11
Campaign: G22 ZNAK ORŁA v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   MOKRA , #0 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 50  *  Average: 50

..
Current scenario: MOKRA,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 320
Army cost: 0 , Current prestige is 175
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +240, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
if V : +160, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
if TV: +100, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
Ls: Loss , turn prestige: 100

Piechota
*  Ur 35 Spadochroniarze , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 0 bars , 17 exp , Polska , 8/10 , 0 kill , 0 pp - U:026  [+17 exp]
*  Sztab , PF 508/518 , "Wołyńska" BK/Sztab , 2 bars , 204 exp , Polska , 8/10 , 0 kill , 0 pp - U:034  [+4 exp]

Rozpoznanie
*  Kawaleria , "Wołyńska" BK/19 PUW , 2 bars , 263 exp , Polska , 3/10 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+43 exp]
*  Kawaleria , "Wołyńska" BK/21 PUN , 2 bars , 266 exp , Polska , 7/10 , Aggressive Attack  , 0 kill , 0 pp - U:006  [+46 exp]
*  Kawaleria , "Wołyńska" BK/12 PUP , 1 bars , 177 exp , Polska , 7/10 , 4 kill , 0 pp - U:023  [+57 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , "Wołyńska" BK/12 PUP , 1 bars , 161 exp , Polska , 4/10 , 0 kill , 0 pp - U:027  [+41 exp]

Artyleria
*  75mm wz.02/26 Konna , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/2 DAK , 1 bars , 158 exp , Polska , 5/10 , 0 kill , 0 pp - U:016  [+38 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:8    TNK:4    RCN:3    AT:2    ATY:4    TB:2      Total: 23
Lost  : INF:5    TNK:1    RCN:1    AT:1    FORT:2    ATY:1      Total: 11

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    221 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    111 exp,      0 kill,      0 pp
Rozpoznanie    *   3 Units *  1 Leaders      Total :    706 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    235 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    161 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    161 exp,      0 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    158 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    158 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   7 Units *  1 Leaders      Total :   1246 exp,      5 kill,      0 pp    Average:    178 exp,      1 kill,      0 pp


Player 1  Polska   has 25 units total (core+aux):
Piechota :  6
Rozpoznanie :  5
Artyleria ppanc. :  5
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  4
Obrona plot. :  2
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  Niemcy   has 11 units total (core+aux):
Piechota :  5
Czołg :  3
Artyleria ppanc. :  1
Artyleria :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 12, 2018, 09:59:02 wysłane przez Estek » Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Online Online

Wiadomości: 2704


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #1 : Czerwiec 13, 2018, 03:23:09 »

P.S. Tak się tylko zastanawiam jakim czemu oddziały "Wołyńskiej Brygady Kawalerii" są u mnie oddziałami rozpoznawczymi a w waszych testach to jednostki piechoty z koniami w transporcie. Czy mam nieaktualną wersję efila ?
Efil jest w porządku (choć w międzyczasie pojawiła się lekko poprawiona wersja GusOpen6912.zip);

To testowana kampania jest lekko zmodyfikowana. Na początku testów przygotowałem poprawioną wersje kampanii (g22.zip), między innymi ze zmianami w kawalerii.
W instalce Kowdara, poprawiona kampania ma oznaczenie "G22 ZNAK ORŁA v.4.1f".


Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Estek
Generał dywizji (General Major)
*
Offline Offline

Wiadomości: 335


« Odpowiedz #2 : Czerwiec 13, 2018, 05:46:05 »

Efil jest w porządku (choć w międzyczasie pojawiła się lekko poprawiona wersja GusOpen6912.zip);

To testowana kampania jest lekko zmodyfikowana. Na początku testów przygotowałem poprawioną wersje kampanii (g22.zip), między innymi ze zmianami w kawalerii.
W instalce Kowdara, poprawiona kampania ma oznaczenie "G22 ZNAK ORŁA v.4.1f".

OK. Zaktualizowałem efila i kampanię do wersji, którą przygotowałeś do testów. Za daleko się nie rozpędziłem więc zacznę 1-szy scenariusz raz jeszcze  Wink Dzięki za pomoc  Yes
Zapisane
Estek
Generał dywizji (General Major)
*
Offline Offline

Wiadomości: 335


« Odpowiedz #3 : Czerwiec 13, 2018, 09:07:40 »

Scenariusz 1: "Mokra"

Teraz poszło zdecydowanie lepiej, chodź przeciwnik nieco mnie zaskoczył swoimi ruchami. Wszystko przez posterunek pod Krzepicami. Kiedy ja przygotowywałem się na kolejną ciężką próbę pod Popowem (VHex nr 2), okazało się że Niemcy większość swoich sił pancernych rzucili na południe na Kłobuck. Tym razem zagrałem bardziej odważnie i bardziej elastycznie. Nie skupiałem na siłę swoich wojsk na pozycjach defensywnych,  co jak widać po stratach o wiele mocniej zapunktowało. Jednostki 30 DP pozostawiłem tym razem na północ od Popowa za Wartą w oczekiwaniu na kontratak. Pod Popów przerzuciłem jeden ze swoich pułków kawalerii, 21 dywizjon pancerny na wozach wz. 28 i rozpoznawczą Czaplę. Dzięki temu wykryłem wcześniej niemieckie działa i przydusiłem je ogniem artylerii. Niemcy wprawdzie wdarli się do Popowa, ale nic poza tym nie byli w stanie zrobić. Większość ich wycieczek kończyło się tragicznie w prądach rzeki Liswarty. Około 8-ej tury przy udziale odwodów 30DP z północy zostali otoczeni w Popowie i całkowicie rozbici.

W przeciwieństwie do pierwszej próby tym razem goręcej było na południu. Wściekłe ataki czołgów rozjechały wycofujące się oz pierwszej linii działy Obrony Narodowej a następnie próbowały rozbić moje pozycje osłonowe między Mokrą a Kłobuckiem (VHex nr 1). Na sam Kłobuck nacierały pułki strzelców i bataliony motocyklowe. Bardzo dzielnie broniła się miejscowa Obrona Narodowa i Szwadron Kolarzy. Wsparcia ogniowego udzielały im obsady moździerzy, CKM-ów i pociąg pancerny "Piłsudczyk". Niemcy nie dając rady w atakach od zachodu, zaczęli obchodzić moje pozycje od południa. Doprowadziło to do całkowitego wytracenia Kolarzy w Kłobucku, przez co większą uwagę musiałem od tej chwili zwrócić na blokowanie dróg dojazdu do miejscowości Miedźno (VHex nr 3). Po pojawieniu się niemieckiej artylerii na południowym brzegu Liswarty musiałem nieco cofnąć swoją linię między Mokrą a Kłobuckiem. Linia szybko jednak wróciła do normy po ściągnięciu z północy pociągu pancernego "Śmiały". Pod koniec 8-ej tury Niemcy byli już mocno wykrwawieni i niezdolni do dalszych ataków.  W 9-ej turze przeszedłem do generalnego kontrataku na całym froncie a w 10 turze wykończyłem ostatnie jednostki przeciwnika. Kolejny raz dwa Boforsy, dwa CKM-y i Taczanka stanowiły wystarczający element odstraszający dla niemieckich Stukasów.

Nagroda: brak



OpenGen 0.90.61.2 * (2 Mar 2018)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2017\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.12
Campaign: G22 ZNAK ORŁA v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   MOKRA , #0 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 55  *  Average: 55

..
Current scenario: MOKRA,  VH prestige is 0 ,  All map prestige is: 0
Army cost: 0 , Current prestige is 175
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +240, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
if V : +160, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
if TV: +100, BOROWA MOUNTAIN , cap 600, 10 turns prestige: 100
Ls: Loss , turn prestige: 100

Piechota
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/19 PUW , 2 bars , 275 exp , Polska , 6/10 , 3 kill , 0 pp - U:005  [+55 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/21 PUN , 2 bars , 270 exp , Polska , 10/10 , Aggressive Attack  , 3 kill , 0 pp - U:006  [+50 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/12 PUP , 1 bars , 148 exp , Polska , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:023  [+28 exp]
*  Piechota Ur , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 0 bars , 50 exp , Polska , 6/10 , 1 kill , 0 pp - U:026  [+50 exp]
*  Sztab , PF 508/518 , "Wołyńska" BK/Sztab , 2 bars , 208 exp , Polska , 6/10 , 0 kill , 0 pp - U:034  [+8 exp]

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 1 bars , 148 exp , Polska , 8/10 , 3 kill , 0 pp - U:027  [+28 exp]

Artyleria
*  75mm wz.02/26 Konna , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/2 DAK , 1 bars , 145 exp , Polska , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:016  [+25 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:13   TNK:7    RCN:4    AT:3    ATY:5    TB:3      Total: 35
Lost  : INF:3    RCN:1    FORT:2      Total: 6

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  1 Leaders      Total :    951 exp,      8 kill,      0 pp    Average:    190 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    148 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    148 exp,      3 kill,      0 pp
Artyleria      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    145 exp,      1 kill,      0 pp    Average:    145 exp,      1 kill,      0 pp
* Summary:     *   7 Units *  1 Leaders      Total :   1244 exp,     12 kill,      0 pp    Average:    178 exp,      2 kill,      0 pp


Player 1  Polska   has 30 units total (core+aux):
Piechota : 12
Czołg :  1
Rozpoznanie :  1
Artyleria ppanc. :  6
Fortyfikacje :  1
Artyleria :  5
Obrona plot. :  2
Bomb. taktyczny :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6672


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #4 : Czerwiec 15, 2018, 05:37:28 »

Zatem - według Twojej oceny - obrona plot jest wystarczająca?
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Estek
Generał dywizji (General Major)
*
Offline Offline

Wiadomości: 335


« Odpowiedz #5 : Czerwiec 18, 2018, 05:51:24 »

Zatem - według Twojej oceny - obrona plot jest wystarczająca?

Jak najbardziej. Na tą chwilę, gdy w obronie pelot są jeszcze CKM-y, spokojnie można się oprzeć wszystkim atakom powietrznym wroga.

Scenariusz 2: "Borowa Góra"

Zakupy:
1. Bofors  40mm wz.36 w opcji Flak z zaprzęgiem
2. 75mm wz.1897 Schneider z zaprzęgiem

Dwa lata temu wywalczyłem w tym scenariuszu tylko taktyczne zwycięstwo. Postanowiłem więc zagrać na zupełne przeciwieństwo tamtego rozstawienia. Wszystkie najważniejsze siły rzuciłem na Wolę Krzysztoporską (VHex nr 3) na pomoc 146 pp. Zadanie to powstrzymać niemiecki atak i korzystając z przewagi liczebnej w szybkiej kontrze zdobyć pozycje wroga w Rozprzy (VHex 4) i lesie Wygoda. Jednostki defensywne jak CKM, Ura i Dywizjon Artylerii Konnej skierowałem pod Bełchatów (VHex nr 1) by przeciwstawiły się spodziewanemu na tym kierunku najsilniejszego uderzenia przeciwnika. Linia Bełchatów, Borowa Góra (VHex nr 2) i Wola Krzysztoporska musi wytrzymać przez 6 tur. Kręgosłup tej obrony stanowi solidnie okopany auxowy 2 pp leg i 301 batalion czołgów.

Początkowo sprzyja mi szczęście. Idąca w awangardzie niemiecka piechota z 1-szej i 4-tej DPanc po dwóch "rugged defense" zastawionych w Bełchatowie i Woli Krzysztoporskiej zostaje dość poważnie pokiereszowana. Niewiele lepiej kończą wysunięte jednostki szwabskiego zwiadu. Szybko jednak za nimi pojawiają się czołgi, sztaby i artyleria a rolę rozpoznania przejmuje na swe barki Luftwaffe, która przy okazji spuści na głowy Polaków kilka bomb. Walki stają się coraz bardziej zaciekłe. Dwie tury pod rząd wymieniam wykrwawione auxowe bataliony piechoty w Woli Krzysztoporskiej zastępując je moimi świeżymi ułanami. Po przejęciu odpowiedzialności za odcinek, Ułani z pomocą dwóch sztabów, dywizjonu Boforsów i dywizjonu 75-ek zaczynają sukcesywnie spychać Niemców na południe, ku linii rzeki Prudki. Gorąco jest pod Bełchatowem, gdzie Niemcy sprytnie korzystają z dwóch jednostek z opcją "Combat Support" a ich odwody starają się nie mieć końca. Odrobinę spokojniej jest pod Borową Górą, ale i tu nie ma co liczyć na brak zajęcia. Wkrótce na niebie pojawiają się samoloty z biało-czerwoną szachownicą. Przydają się one do uderzeń na pozycje niemieckiej artylerii i pomagają w zmiękczeniu obrońców Rozprzy. W ostatniej turze na brylanta moja cała "Wołyńska" Brygada dokonuje zmasowanego uderzenia na VHex nr 4. Niemcy wycofują się z miasta. Flagę zajmuje na granicy swojego zasięgu świeżo zakupiony zaprzęg z dywizjonu artylerii 75mm. Linia Bełchatów-Borowa Góra-Wola Krzysztoporska wytrzymała.

Nagroda: Hurricane I (prosto z rumuńskiej Konstancy  Grin)



OpenGen 0.90.61.2 * (2 Mar 2018)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: E:\Moje Gry\Open General\Open General 2017\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.12
Campaign: G22 ZNAK ORŁA v.4.1e,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   MOKRA , #0 , Brilliant Victory , score:55
 2   BOROWA MOUNTAIN , #1 , Brilliant Victory , score:53
--
Campaign score: 108  *  Average: 54

..
Current scenario: BOROWA MOUNTAIN,  VH prestige is 80 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 414 , Current prestige is 131
Prestige available on map yet is 40 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Aggressive
if BV: +250, MINSK MAZOWIECKI , cap 1000, 6 turns prestige: 50
if V : +180, MINSK MAZOWIECKI , cap 1000, 8 turns prestige: 50
if TV: +110, MINSK MAZOWIECKI , cap 1000, 11 turns prestige: 50
Ls: Loss , turn prestige: 50

Piechota
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/19 PUW , 3 bars , 339 exp , Polska , 7/10 , 3 kill , 0 pp - U:001  [+64 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/21 PUN , 3 bars , 331 exp , Polska , 6/10 , Aggressive Attack  , 4 kill , 0 pp - U:002  [+61 exp]
*  Kawaleria , Konie , "Wołyńska" BK/12 PUP , 2 bars , 204 exp , Polska , 8/10 , 2 kill , 0 pp - U:004  [+56 exp]
*  Piechota Ur , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 0 bars , 87 exp , Polska , 5/10 , 1 kill , 0 pp - U:005  [+37 exp]
*  Sztab , PF 508/518 , "Wołyńska" BK/Sztab , 2 bars , 208 exp , Polska , 10/10 , 0 kill , 0 pp - U:007

Artyleria ppanc.
*  CKM wz.30 , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/12 PUP , 2 bars , 246 exp , Polska , 9/10 , 3 kill , 0 pp - U:006  [+98 exp]

Artyleria uniwersalna
 40mm wz.36 , Zaprzeg , 11 DAPlot , 1 bars , 138 exp , Polska , 8/10 , 1 kill , 216 pp - U:066  [+38 exp]

Artyleria
*  75mm wz.02/26 Konna , Zaprzeg , "Wołyńska" BK/2 DAK , 1 bars , 193 exp , Polska , 7/10 , 1 kill , 0 pp - U:003  [+48 exp]
 75mm wz.1897 Schneider , Zaprzeg , I/2 PAL Leg. , 1 bars , 132 exp , Polska , 11/10 , 1 kill , 198 pp - U:067  [+32 exp]

Player 1 : Polska
Killed: INF:18   TNK:12   RCN:5    AT:5    FLAK:1    ATY:6    FTR:1    TB:3      Total: 51
Lost  : INF:4    RCN:1    FLAK:1    FORT:2      Total: 8

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1169 exp,     10 kill,      0 pp    Average:    234 exp,      2 kill,      0 pp
Artyleria ppanc. *   1 Units *  0 Leaders      Total :    246 exp,      3 kill,      0 pp    Average:    246 exp,      3 kill,      0 pp
Artyleria uniwersalna *   1 Units *  0 Leaders      Total :    138 exp,      1 kill,    216 pp    Average:    138 exp,      1 kill,    216 pp
Artyleria      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    325 exp,      2 kill,    198 pp    Average:    163 exp,      1 kill,     99 pp
* Summary:     *   9 Units *  1 Leaders      Total :   1878 exp,     16 kill,    414 pp    Average:    209 exp,      2 kill,     46 pp


Player 1  Polska   has 29 units total (core+aux):
Piechota : 14
Czołg :  2
Artyleria ppanc. :  4
Artyleria uniwersalna :  2
Artyleria :  4
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  2

Player 2  Niemcy   has 20 units total (core+aux):
Piechota :  9
Rozpoznanie :  2
Artyleria ppanc. :  2
Artyleria uniwersalna :  1
Artyleria :  2
Myśliwiec :  1
Bomb. taktyczny :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...