Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Wrzesień 22, 2019, 03:09:43 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - W03 JAPANESE ARMY 1937-44 - 150%  (Przeczytany 7190 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« : Listopad 28, 2016, 08:21:12 »

Mała odmiana od współczesności. Wracam do kampanii, którą na pewno lata temu grałem, ale nie ukończyłem z jakiegoś powodu.

Scenariusz 1: Arrest in Manchuria

Niestety, nie podoba mi się, bo opiera się na farcie. Jest do wyboru albo jazda do VH, albo obrona własnego. Jednak zanim dojadę, to własnego tracę. Czyli tak naprawdę briefing kłamie, bo wyboru nie ma. Trzeba koniecznie odnaleźć ciężarówki wroga, ewentualnie poczekać na nie. Wtedy da się nie przegrać. Jadąc do VH zawsze osiągniemy przegraną.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 51  *  Average: 51

..
Current scenario: ARRESTS IN MANCHURIA,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 0 , Current prestige is 500
Prestige available on map yet is 120 pp ( 120 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Aggressive
if BV: +1500, SURROUNDING THE ENEMY , cap 1000, 5 turns prestige: 0
if V : +1000, SURROUNDING THE ENEMY , cap 1000, 10 turns prestige: 0
if TV: +500, SURROUNDING THE ENEMY , cap 1000, 15 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 3 bars , 335 exp , Japan , 13/1 , 0 kill , 0 pp - U:001  [+2 exp]

Player 1 : Japan
Killed:   Total: 0
Lost  :   Total: 0

BV  1
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   1 Units *  0 Leaders      Total :    335 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    335 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   1 Units *  0 Leaders      Total :    335 exp,      0 kill,      0 pp   

Player 1  Japan   has 1 units total (core+aux):
Infantry :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #1 : Listopad 28, 2016, 08:24:22 »

Scenariusz 2: Surrounding the Enemy

Tutaj naprawdę trzeba zająć VH na tyłach, a w międzyczasie się utrzymać. Czyli przynajmniej 1 VH. Przesuwam dostępne jednostki bliżej siebie, żeby utrzymać choć jeden, a sztab wysyłam przed siebie. Niestety, zaraz otacza go chińska piechota. Ale udaje się wyrwać i pocisnąć przed siebie. Zajmuję parę flag i czaję się do ataku na VH. Tymczasem chinole zajmują kolejne VH, ale na południu nie są w stanie się przebić, a auxowe artylerie i bunkry sieją zniszczenie i śmierć. W końcu okazuje się, że VH jest pusty, więc zwycięstwo.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:52
--
Campaign score: 103  *  Average: 51

..
Current scenario: SURROUNDING THE ENEMY,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 660
Army cost: 0 , Current prestige is 1240
Prestige available on map yet is 540 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Aggressive
if BV: +1500, CHIHFENG , cap 1000, 10 turns prestige: 0
if V : +1000, CHIHFENG , cap 1000, 15 turns prestige: 0
if TV: +500, CHIHFENG , cap 1000, 20 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 3 bars , 348 exp , Japan , 13/1 , 0 kill , 0 pp - U:001  [+13 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:11     Total: 11
Lost  : AT:1    ATY:2      Total: 3

BV  2
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   1 Units *  0 Leaders      Total :    348 exp,      0 kill,      0 pp    Average:    348 exp,      0 kill,      0 pp
* Summary:     *   1 Units *  0 Leaders      Total :    348 exp,      0 kill,      0 pp   

Player 1  Japan   has 18 units total (core+aux):
Infantry :  1
Anti-tank :  2
Fortification :  8
Artillery :  7

Player 2  China   has 19 units total (core+aux):
Infantry : 16
Ground Transport :  1
Artillery :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #2 : Listopad 28, 2016, 08:32:55 »

Scenariusz 3: Chiefeng

Mogę dokupić jedną piechotę, więc wybór pada na Imperial Guards. Dobrze, że jest mały samolocik, to przynajmniej jest jakieś rozpoznanie. Japoński sztab może atakować i dobrze, bo inaczej nie dałoby się grać. Piechota go wspomaga, bo chinole wciąż podchodzą i próbują odbić już zdobyte VH. Sztab jest super mobilny, więc objeżdża blokadę i ustawia się do ataku na ostatni VH. A piechota czuwa. No i za moment sztab zajmuje ostatni VH. Jest to naprawdę dziwna kampania Smiley Na razie miniaturowa, ale podobno jeszcze będzie zabawa.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 159  *  Average: 53

..
Current scenario: CHIHFENG,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 780
Army cost: 540 , Current prestige is 1060
Prestige available on map yet is 660 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 6
AI stance is Defensive
if BV: +1500, MUKDEN , cap 1000, 10 turns prestige: 0
if V : +1000, MUKDEN , cap 1000, 15 turns prestige: 0
if TV: +500, MUKDEN , cap 1000, 20 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 3 bars , 361 exp , Japan , 12/1 , 3 kill , 0 pp - U:001  [+13 exp]
 Imperial Guards , Isuzu Type 97 ,  , 0 bars , 32 exp , Japan , 6/10 , 2 kill , 540 pp - U:016  [+32 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:15   ATY:1      Total: 16
Lost  : AT:1    ATY:2      Total: 3

BV  3
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    393 exp,      5 kill,    540 pp    Average:    197 exp,      3 kill,    270 pp
* Summary:     *   2 Units *  0 Leaders      Total :    393 exp,      5 kill,    540 pp    Average:    197 exp,      3 kill,    270 pp


Player 1  Japan   has 3 units total (core+aux):
Infantry :  2
Tactical Bomber :  1

Player 2  China   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  1
Tank   :  1
Fortification :  4


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #3 : Listopad 28, 2016, 08:37:57 »

Scenariusz 4: Mukden

Jedna jednostka jest daleko z tyłu, więc trzeba działać tylko jedną. Czyli piechotą. Taktyka opiera się na omijaniu wroga. Auxy podciągam heks po heksie, żeby trochę przyciągnąć uwagę wroga, ale udaje się to średnio. Sztab przekracza rzekę na północy i uderza na silnie obsadzony VH też od północy i wyrzuca artylerię. Niestety, VH zaraz zajmuje silna piechota, a wszyscy rzucają się na biedny sztab. Jeszcze tylko ostatni strzał i muszę spadać do lasu po amunicję. Gwardziści atakują od południa, ale po chwili też są okrążeni i nie mają amunicji. Ale sztab wraca triumfalnie i wykurza obrońców, dzięki czemu zmasakrowani Gwardziści wchodzą do VH. Nie podoba mi się, że Sztab zaczyna jako 13/1. Za momencik zostanę z jedynką i skończy się sensowna gra.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:56
 4   MUKDEN , #3 , Brilliant Victory , score:54
--
Campaign score: 213  *  Average: 53

..
Current scenario: MUKDEN,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 540 , Current prestige is 1180
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +1500, MUKDEN part II  , cap 1000, 10 turns prestige: 0
if V : +1000, MUKDEN part II  , cap 1000, 15 turns prestige: 0
if TV: +500, MUKDEN part II  , cap 1000, 20 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 3 bars , 399 exp , Japan , 11/1 , 5 kill , 0 pp - U:001  [+38 exp]
 Imperial Guards , Isuzu Type 97 ,  , 0 bars , 89 exp , Japan , 5/10 , 3 kill , 540 pp - U:002  [+57 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:17   ATY:3      Total: 20
Lost  : AT:1    ATY:2      Total: 3

BV  4
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    488 exp,      8 kill,    540 pp    Average:    244 exp,      4 kill,    270 pp
* Summary:     *   2 Units *  0 Leaders      Total :    488 exp,      8 kill,    540 pp    Average:    244 exp,      4 kill,    270 pp


Player 1  Japan   has 5 units total (core+aux):
Infantry :  2
Anti-tank :  1
Artillery :  1
Fighter :  1

Player 2  China   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  3
Tank   :  1
Anti-tank :  1
Ground Transport :  2
Artillery :  1
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #4 : Listopad 28, 2016, 09:03:44 »

Scenariusz 5: Mukden Part II

Trzeba zająć bazę chinoli w górach, więc kupuję piechotę górską i wystawiam ją zamiast gwardzistów. A sztab zasuwa znów z tyłów. Mimo że jest mało czasu, to nie należy się śpieszyć. Powoli podciągam jednostki, nie atakuję bez sensu, aż docieram do VH. Wtedy strzał z artylerii, strzał z samolotu, natarcie i można zająć VH.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:56
 4   MUKDEN , #3 , Brilliant Victory , score:54
 5   MUKDEN part II  , #4 , Brilliant Victory , score:48
--
Campaign score: 261  *  Average: 52

..
Current scenario: MUKDEN part II ,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 120
Army cost: 756 , Current prestige is 1084
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 5
AI stance is Defensive
if BV: +1500, RACE FOR TANGSHANG  , cap 1000, 6 turns prestige: 0
if V : +1000, RACE FOR TANGSHANG  , cap 1000, 8 turns prestige: 0
if TV: +500, RACE FOR TANGSHANG  , cap 1000, 12 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 4 bars , 400 exp , Japan , 11/1 , 5 kill , 0 pp - U:001  [+1 exp]
 Imperial Guards , Isuzu Type 97 ,  , 0 bars , 89 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 540 pp - U:002
 Mountain , Bicycle ,  , 0 bars , 24 exp , Japan , 8/10 , 1 kill , 216 pp - U:018  [+24 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:18   ATY:3      Total: 21
Lost  : INF:1    AT:1    ATY:2      Total: 4

BV  5
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  0 Leaders      Total :    513 exp,      9 kill,    756 pp    Average:    171 exp,      3 kill,    252 pp
* Summary:     *   3 Units *  0 Leaders      Total :    513 exp,      9 kill,    756 pp    Average:    171 exp,      3 kill,    252 pp


Player 1  Japan   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  4
Anti-tank :  1
Artillery :  2
Fighter :  1

Player 2  China   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  3
Recon :  1
Fighter :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #5 : Listopad 28, 2016, 09:26:29 »

Scenariusz 6: Race for Tangshang

Wreszcie coś łatwiejszego Smiley Trzeba jechać na łeb na szyję do VHeksów, zanim nadejdą posiłki. No to jadę, jadę, wyrzucam tankietkę i finito Smiley

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:56
 4   MUKDEN , #3 , Brilliant Victory , score:54
 5   MUKDEN part II  , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   RACE FOR TANGSHANG  , #5 , Brilliant Victory , score:46
--
Campaign score: 307  *  Average: 51

..
Current scenario: RACE FOR TANGSHANG ,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 756 , Current prestige is 1264
Prestige available on map yet is 120 pp ( 120 pp in VH to capture) * Turn: 4
AI stance is Defensive
if BV: +1500, BATTLE OF TANGSHAN  , cap 1000, 4 turns prestige: 60
if V : +1000, BATTLE OF TANGSHAN  , cap 1000, 8 turns prestige: 120
if TV: +500, BATTLE OF TANGSHAN  , cap 1000, 12 turns prestige: 180
Ls: Loss , turn prestige: 180

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 4 bars , 417 exp , Japan , 10/1 , 6 kill , 0 pp - U:001  [+17 exp]
 Imperial Guards , Isuzu Type 97 ,  , 0 bars , 89 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 540 pp - U:002
 Mountain , Bicycle ,  , 0 bars , 24 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 216 pp - U:003

Player 1 : Japan
Killed: INF:18   TNK:1    ATY:3      Total: 22
Lost  : INF:1    AT:1    ATY:2      Total: 4

BV  6
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  0 Leaders      Total :    530 exp,     10 kill,    756 pp    Average:    177 exp,      3 kill,    252 pp
* Summary:     *   3 Units *  0 Leaders      Total :    530 exp,     10 kill,    756 pp    Average:    177 exp,      3 kill,    252 pp


Player 1  Japan   has 3 units total (core+aux):
Infantry :  3

Player 2  China   has 15 units total (core+aux):
Infantry : 14
Recon :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #6 : Listopad 28, 2016, 09:57:37 »

Scenariusz 7: Battle of Tangshan

Walki miejskie beż żadnych manewrów. Mogę dokupić dwie jednostki, więc stawiam na artylerię i inżynierów. Trzeba literalnie wyrąbać sobie drogę do VHeksów. Więc powoli metodycznie to robię. Zajmuje to parę tur, ale kończy się pełnym zwycięstwem. Dużo daje wsparcie sztabu, który sam nie strzela, ale wspiera pozostałych.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:56
 4   MUKDEN , #3 , Brilliant Victory , score:54
 5   MUKDEN part II  , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   RACE FOR TANGSHANG  , #5 , Brilliant Victory , score:46
 7   BATTLE OF TANGSHAN  , #6 , Brilliant Victory , score:56
--
Campaign score: 363  *  Average: 51

..
Current scenario: BATTLE OF TANGSHAN ,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 480
Army cost: 1668 , Current prestige is 817
Prestige available on map yet is 360 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 3
AI stance is Aggressive
if BV: +1500, RESUPPLY CHENGTEH  , cap 1000, 6 turns prestige: 90
if V : +1000, RESUPPLY CHENGTEH  , cap 1000, 9 turns prestige: 135
TV: Loss , turn prestige: 225
Ls: Loss , turn prestige: 225

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 4 bars , 417 exp , Japan , 10/1 , 6 kill , 0 pp - U:001
 Imperial Guards , Isuzu Type 97 ,  , 1 bars , 109 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 540 pp - U:002  [+20 exp]
 Mountain , Bicycle ,  , 0 bars , 24 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 216 pp - U:003
 Engineer 35 , Isuzu Type 97 ,  , 0 bars , 40 exp , Japan , 9/10 , 2 kill , 300 pp - U:039  [+40 exp]

Artillery
 150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 22 exp , Japan , 10/10 , 0 kill , 612 pp - U:038  [+22 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:22   TNK:2    ATY:5      Total: 29
Lost  : INF:1    AT:1    ATY:2      Total: 4

BV  7
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  0 Leaders      Total :    590 exp,     13 kill,   1056 pp    Average:    148 exp,      3 kill,    264 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     22 exp,      0 kill,    612 pp    Average:     22 exp,      0 kill,    612 pp
* Summary:     *   5 Units *  0 Leaders      Total :    612 exp,     13 kill,   1668 pp    Average:    122 exp,      3 kill,    334 pp


Player 1  Japan   has 15 units total (core+aux):
Infantry :  6
Tank   :  2
Recon :  2
Anti-tank :  1
Artillery :  3
Tactical Bomber :  1

Player 2  China   has 18 units total (core+aux):
Infantry : 16
Recon :  1
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #7 : Listopad 28, 2016, 11:10:39 »

Scenariusz 8: Resupply Chengteh

Idziemy z odsieczą VH na północy. Tam wystawiam inżynierów, reszta naciera od południa. Początek jest obiecujący, szybko zajmuję 2 VH, ale 2 kolejne są już mocno obsadzone i trzeba po kolei eliminować wroga. Na północy chinole mają przewagę, ale ja mam artylerię, więc niewiele mogą zdziałać. Inżynierowie dostają lidera i zajmują ostatecznie VH, na koniec zadając rough defence napastnikom. W centrum dzięki artylerii i wsparciu sztabu gwardziści wykurzają ostatnich obrońców i misja zakończona Smiley

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:56
 4   MUKDEN , #3 , Brilliant Victory , score:54
 5   MUKDEN part II  , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   RACE FOR TANGSHANG  , #5 , Brilliant Victory , score:46
 7   BATTLE OF TANGSHAN  , #6 , Brilliant Victory , score:56
 8   RESUPPLY CHENGTEH  , #7 , Brilliant Victory , score:60
--
Campaign score: 423  *  Average: 52

..
Current scenario: RESUPPLY CHENGTEH ,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 1668 , Current prestige is 1567
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 9
AI stance is Defensive
if BV: +1500, TSINGTAO , cap 1000, 13 turns prestige: 390
if V : +1000, TSINGTAO , cap 1000, 15 turns prestige: 450
if TV: +500, TSINGTAO , cap 1000, 18 turns prestige: 540
Ls: Loss , turn prestige: 540

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 4 bars , 456 exp , Japan , 8/1 , 8 kill , 0 pp - U:001  [+39 exp]
 Imperial Guards , Isuzu Type 97 ,  , 1 bars , 183 exp , Japan , 8/10 , 6 kill , 540 pp - U:002  [+74 exp]
 Mountain , Bicycle ,  , 0 bars , 24 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 216 pp - U:003
 Engineer 35 , Isuzu Type 97 ,  , 1 bars , 115 exp , Japan , 6/10 , Aggressive Maneuver  , 2 kill , 300 pp - U:005  [+75 exp]

Artillery
 150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 52 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 612 pp - U:004  [+30 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:28   TNK:2    ATY:6      Total: 36
Lost  : INF:1    RCN:1    AT:1    ATY:2      Total: 5

BV  8
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :    778 exp,     17 kill,   1056 pp    Average:    195 exp,      4 kill,    264 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     52 exp,      2 kill,    612 pp    Average:     52 exp,      2 kill,    612 pp
* Summary:     *   5 Units *  1 Leaders      Total :    830 exp,     19 kill,   1668 pp    Average:    166 exp,      4 kill,    334 pp


Player 1  Japan   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  7
Artillery :  2

Player 2  China   has 9 units total (core+aux):
Infantry :  7
Anti-tank :  1
Ground Transport :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #8 : Listopad 28, 2016, 11:36:42 »

Scenariusz 9: Tsingtao

Tym razem desant morski na Chiny. Dopiero w trakcie się zorientowałem, że VH jest 4 a nie 2. Ale to nic. Podpłynąć do plaż, wydostać się, w międzyczasie okręty mocno lały chinoli na lądzie. Po desancie już poszło z górki. Obrońcy byli od początku bez szans, właśnie ze względu na okręty. Zastanawiam się tylko, po co na wyspie z własnym VH jest auxowa artyleria i pojazd plot. Skoro i tak nie mogą się z niej wydostać.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:56
 4   MUKDEN , #3 , Brilliant Victory , score:54
 5   MUKDEN part II  , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   RACE FOR TANGSHANG  , #5 , Brilliant Victory , score:46
 7   BATTLE OF TANGSHAN  , #6 , Brilliant Victory , score:56
 8   RESUPPLY CHENGTEH  , #7 , Brilliant Victory , score:60
 9   TSINGTAO , #8 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 478  *  Average: 53

..
Current scenario: TSINGTAO,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 660
Army cost: 1668 , Current prestige is 2857
Prestige available on map yet is 540 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 7
AI stance is Defensive
if BV: +1500, SACHALIN  , cap 1000, 10 turns prestige: 900
if V : +1000, SACHALIN  , cap 1000, 15 turns prestige: 1350
if TV: +500, SACHALIN  , cap 1000, 23 turns prestige: 2070
Ls: Loss , turn prestige: 2070

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 4 bars , 467 exp , Japan , 8/1 , 11 kill , 0 pp - U:001  [+11 exp]
 Imperial Guards , Isuzu Type 97 ,  , 2 bars , 226 exp , Japan , 8/10 , 7 kill , 540 pp - U:002  [+43 exp]
 Mountain , Bicycle ,  , 0 bars , 24 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 216 pp - U:003
 Engineer 35 , Isuzu Type 97 ,  , 1 bars , 174 exp , Japan , 6/10 , Aggressive Maneuver  , 2 kill , 300 pp - U:005  [+59 exp]

Artillery
 150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 63 exp , Japan , 10/10 , 3 kill , 612 pp - U:004  [+11 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:39   TNK:2    ATY:9    FTR:1      Total: 51
Lost  : INF:1    RCN:1    AT:1    ATY:2      Total: 5

BV  9
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :    891 exp,     21 kill,   1056 pp    Average:    223 exp,      5 kill,    264 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :     63 exp,      3 kill,    612 pp    Average:     63 exp,      3 kill,    612 pp
* Summary:     *   5 Units *  1 Leaders      Total :    954 exp,     24 kill,   1668 pp    Average:    191 exp,      5 kill,    334 pp


Player 1  Japan   has 16 units total (core+aux):
Infantry :  6
Tank   :  1
FlaK :  1
Artillery :  2
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1
Destroyer :  2
Cruiser :  2

Player 2  China   has 8 units total (core+aux):
Infantry :  6
Artillery :  1
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #9 : Listopad 28, 2016, 11:40:24 »

W kolejnym scenariuszu chyba jest jakiś błąd. Briefing mówi, że mogę dokupić jednostkę, żeby mieć 4, a przecież już wcześniej mogłem mieć 4. Na dodatek jest 12 heksów rozstawienia. No to coś się nie zgadza.
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3261


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #10 : Listopad 29, 2016, 12:14:43 »

W kolejnym scenariuszu chyba jest jakiś błąd. Briefing mówi, że mogę dokupić jednostkę, żeby mieć 4, a przecież już wcześniej mogłem mieć 4. Na dodatek jest 12 heksów rozstawienia. No to coś się nie zgadza.
Wcześniej mogłeś mieć cztery jednostki (włącznie ze sztabem), teraz możesz mieć cztery jednostki plus sztab.

Briefing do BATTLE OF TANGSHAN:
"W celu zwiększenia sił Brygady, masz zgodę na zakup dwóch nowych jednostek naziemnych przed bitwą, co razem ze sztabem daje w sumie cztery jednostki!"

Briefing do SACHALIN:
"Masz zgodę aby kupić jedną wybraną jednostkę, aby dać nadać większą dynamikę Brygadzie. W sumie możesz posiadać cztery jednostki plus sztab."
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2016, 12:16:15 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #11 : Listopad 29, 2016, 10:57:52 »

Aha, czyli czytam niedokładnie. Ale co z tymi heksami rozstawienia? Jest o wiele więcej niż mogę mieć jednostek. Chodzi o to, żeby sobie wybrać, gdzie chcę rozstawić?
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #12 : Listopad 29, 2016, 03:32:46 »

Scenariusz 10: Sachalin

Wyrzucamy ruskich z Sachalinu. Trzeba zmontować dwie osobne grupy po obu bokach wyspy. Wschodni atak początkowo wspomagają auxowe okręty. Po obu stronach są auxy, pól rozstawienia 12, więc najwyraźniej trzeba sobie wybrać miejsce samodzielnie. Dokupuję artylerię i wystawiam mniej więcej po równo. I do przodu. Teren ciężki, tam lasy, tu mokradła, więc idzie kiepsko. Bez większych niespodzianek i przeszkód w końcu osiągam oba VH.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\EFILE_OGN_Wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:56
 4   MUKDEN , #3 , Brilliant Victory , score:54
 5   MUKDEN part II  , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   RACE FOR TANGSHANG  , #5 , Brilliant Victory , score:46
 7   BATTLE OF TANGSHAN  , #6 , Brilliant Victory , score:56
 8   RESUPPLY CHENGTEH  , #7 , Brilliant Victory , score:60
 9   TSINGTAO , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   SACHALIN  , #9 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 528  *  Average: 52

..
Current scenario: SACHALIN ,  VH prestige is 180 ,  All map prestige is: 180
Army cost: 2232 , Current prestige is 4177
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +1500, KHALKIN GOL , cap 1000, 10 turns prestige: 750
if V : +1000, KHALKIN GOL , cap 1000, 15 turns prestige: 1125
TV: Loss , turn prestige: 1275
Ls: Loss , turn prestige: 1275

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 4 bars , 477 exp , Japan , 7/1 , 13 kill , 0 pp - U:001  [+10 exp]
 Imperial Guards , Isuzu Type 97 ,  , 2 bars , 229 exp , Japan , 10/10 , 9 kill , 540 pp - U:002  [+3 exp]
 Mountain ,  , 0 bars , 24 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 180 pp - U:003
 Engineer 35 , Isuzu Type 97 ,  , 1 bars , 186 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 4 kill , 300 pp - U:005  [+12 exp]

Artillery
 150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 0 bars , 87 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 612 pp - U:004  [+24 exp]
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 0 bars , 21 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 600 pp - U:033  [+21 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:47   TNK:2    RCN:1    ATY:13   FTR:1      Total: 64
Lost  : INF:1    RCN:1    AT:1    ATY:2    TB:1      Total: 6

BV 10
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :    916 exp,     27 kill,   1020 pp    Average:    229 exp,      7 kill,    255 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    108 exp,      5 kill,   1212 pp    Average:     54 exp,      3 kill,    606 pp
* Summary:     *   6 Units *  1 Leaders      Total :   1024 exp,     32 kill,   2232 pp    Average:    171 exp,      5 kill,    372 pp


Player 1  Japan   has 15 units total (core+aux):
Infantry :  6
Recon :  3
Artillery :  3
Tactical Bomber :  1
Destroyer :  1
Cruiser :  1

Player 2  USSR   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  4
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #13 : Listopad 29, 2016, 09:58:56 »

Scenariusz 11: Khalkin Gol

Ciężko się gra, gdy jest tak mało jednostek. Do tego jest sporo auxów, więc trochę nie rozumiem zamysłu. Ale nic to. Ten scenariusz jest trudny. Mało jednostek własnych, słabe lotnictwo aux, za to mocne lotnictwo wroga i mocne czołgi. Nie da się grać na hura, ale trzeba się trzymać pojaździków przeciwlotniczych i metodycznie podciągać artylerię i wspierać się wzajemnie. Cierpliwość to podstawa. Właściwie w tym scenariuszu całą robotę robią artylerię, bo praktycznie bez wyeliminowania ruskiej artylerii na odległość nic się nie da zrobić. Na południu trzymam jedną grupkę, a z czasem robię drugą, która próbuje obchodzić pozycje sowietów od północy. Kryjąc się w lasach w końcu docierają do miejsca, z którego mogą razić wrogą artylerię, dzięki czemu są jakiekolwiek postępy. Spore straty, musiałem wiele razy podnosić stany, a kilka auxów zginęło. Cieszy jedynie lider na artylerii.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:56
 4   MUKDEN , #3 , Brilliant Victory , score:54
 5   MUKDEN part II  , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   RACE FOR TANGSHANG  , #5 , Brilliant Victory , score:46
 7   BATTLE OF TANGSHAN  , #6 , Brilliant Victory , score:56
 8   RESUPPLY CHENGTEH  , #7 , Brilliant Victory , score:60
 9   TSINGTAO , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   SACHALIN  , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   KHALKIN GOL , #10 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 578  *  Average: 52

..
Current scenario: KHALKIN GOL,  VH prestige is 240 ,  All map prestige is: 300
Army cost: 2232 , Current prestige is 4429
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Defensive
if BV: +1500, ACROSS THE AMUR  , cap 1000, 13 turns prestige: 0
if V : +1000, ACROSS THE AMUR  , cap 1000, 18 turns prestige: 0
if TV: +500, ACROSS THE AMUR  , cap 1000, 25 turns prestige: 0
Ls: Loss , turn prestige: 0

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 4 bars , 499 exp , Japan , 7/1 , 13 kill , 0 pp - U:001  [+22 exp]
 Imperial Guards , Isuzu Type 97 ,  , 3 bars , 327 exp , Japan , 7/10 , 13 kill , 540 pp - U:002  [+98 exp]
 Mountain ,  , 0 bars , 24 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 180 pp - U:003
 Engineer 35 , Isuzu Type 97 ,  , 2 bars , 247 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 6 kill , 300 pp - U:005  [+61 exp]

Artillery
 150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 1 bars , 127 exp , Japan , 8/10 , Resilience  , 5 kill , 612 pp - U:004  [+40 exp]
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 0 bars , 74 exp , Japan , 10/10 , 2 kill , 600 pp - U:006  [+53 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:54   TNK:4    RCN:4    AT:1    ATY:16   AD:1    FTR:1    TB:1      Total: 82
Lost  : INF:2    TNK:2    RCN:6    AT:1    FLAK:1    ATY:2    TB:1      Total: 15

BV 11
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1097 exp,     33 kill,   1020 pp    Average:    274 exp,      8 kill,    255 pp
Artillery      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    201 exp,      7 kill,   1212 pp    Average:    101 exp,      4 kill,    606 pp
* Summary:     *   6 Units *  2 Leaders      Total :   1298 exp,     40 kill,   2232 pp    Average:    216 exp,      7 kill,    372 pp


Player 1  Japan   has 12 units total (core+aux):
Infantry :  4
FlaK :  1
Artillery :  5
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1

Player 2  USSR   has 3 units total (core+aux):
Tank   :  1
Artillery :  1
Fighter :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #14 : Listopad 30, 2016, 04:30:45 »

Scenariusz 12: Across the Amur

Robi się coraz ciężej. Kasy w bród, ale nie można kupować wielu jednostek. Teraz mam pozwolenie na 2 kolejne, więc wybór pada na czołg i saperów, gdyż widzę, że trzeba będzie rzekę forsować. Pozostałe w miarę możliwości wzmacniam ponad stan. Od razu też trzeba podzielić siły na 2 grupy. Jedna pójdzie zajmować miasto na północy, a reszta resztę. Tuż za rzeką jest małe zgrupowanie ruskich z artylerią, więc pierwszym celem jest właśnie ona. Pomagają auxowe samoloty, szczególnie w rozpoznaniu. Część jednostek od razu wchodzi na rzekę, a reszta przemieszcza się na zachód, by tam przejechać po Saperach. Natarcie na północ idzie niemrawo, dostaję się w zasięg wrogiej artylerii, której nie widzę i nie mogę wykryć zanim nie załatwię działa przeciwlotniczego. Dopiero wtedy wysyłam tam myśliwiec i mogę tę artylerię rozbić, wcześniej ponosząc jakieś tam straty.
W centrum zaś przełamuję pierwszą linię obrony i atakuję najbliższy VH, a na wojska przekraczające rzekę spadają ruskie czołgi. Auxy dostają cięgi, a ja próbuję jakoś samolotami te czołgi popsuć. Jest trudno, więc trzeba wymyślić coś innego. Wysyłam piechotę aux dookoła do ostatniego VH, który okazuje się być pusty. Pozostałe jednostki okrążają czołgi i idą prosto do środkowego VH. Czołgi jednak robią sporo szkód, ale odwrócić sytuacji już nie mogą. Na północy w końcu przedzieram się do artylerii i ją wyrzucam. Potem jeszcze dla sportu wykańczam wszystko, co się rusza w pobliżu, płatne lotnisko i finito. Sztab nadaje się już tylko na szmelc, niestety, i co mi po tym liderze. Szkoda, że nie wolno kupować samolotów...

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Default
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_wx\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: W03 JAPANESE ARMY 1937-44 v.4.6,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   ARRESTS IN MANCHURIA , #0 , Brilliant Victory , score:51
 2   SURROUNDING THE ENEMY , #1 , Brilliant Victory , score:52
 3   CHIHFENG , #2 , Brilliant Victory , score:56
 4   MUKDEN , #3 , Brilliant Victory , score:54
 5   MUKDEN part II  , #4 , Brilliant Victory , score:48
 6   RACE FOR TANGSHANG  , #5 , Brilliant Victory , score:46
 7   BATTLE OF TANGSHAN  , #6 , Brilliant Victory , score:56
 8   RESUPPLY CHENGTEH  , #7 , Brilliant Victory , score:60
 9   TSINGTAO , #8 , Brilliant Victory , score:55
10   SACHALIN  , #9 , Brilliant Victory , score:50
11   KHALKIN GOL , #10 , Brilliant Victory , score:50
12   ACROSS THE AMUR  , #11 , Brilliant Victory , score:47
--
Campaign score: 625  *  Average: 52

..
Current scenario: ACROSS THE AMUR ,  VH prestige is 120 ,  All map prestige is: 240
Army cost: 2947 , Current prestige is 4626
Prestige available on map yet is 60 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Defensive
if BV: +1500, YENKING , cap 1000, 9 turns prestige: 540
if V : +1000, YENKING , cap 1000, 12 turns prestige: 720
if TV: +500, PENANG , cap 1000, 16 turns prestige: 960
Ls: Loss , turn prestige: 960

Infantry
*  HQ Unit , 251/16 [W] ,  , 5 bars , 507 exp , Japan , 3/1 , Ferocious Defense  , 13 kill , 0 pp - U:001  [+8 exp]
 Imperial Guards , Isuzu Type 97 ,  , 3 bars , 340 exp , Japan , 11/10 , 15 kill , 594 pp - U:002  [+13 exp]
 Mountain ,  , 0 bars , 37 exp , Japan , 5/10 , 2 kill , 180 pp - U:003  [+13 exp]
 Engineer 35 , Isuzu Type 97 ,  , 2 bars , 299 exp , Japan , 10/10 , Aggressive Maneuver  , 7 kill , 300 pp - U:005  [+52 exp]
 Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 0 bars , 51 exp , Japan , 10/10 , 1 kill , 312 pp - U:046  [+51 exp]

Tank 
 Type 97 Chi-Ha ,  , 0 bars , 41 exp , Japan , 3/10 , 3 kill , 288 pp - U:045  [+41 exp]

Artillery
 150mm Type 96 How , Type 92 Ni Ku ,  , 1 bars , 166 exp , Japan , 11/10 , Resilience  , 7 kill , 673 pp - U:004  [+39 exp]
 150mm Type 96 How , Type 92 I-Ke ,  , 1 bars , 106 exp , Japan , 10/10 , 4 kill , 600 pp - U:006  [+32 exp]

Player 1 : Japan
Killed: INF:62   TNK:7    RCN:7    AT:4    ATY:19   AD:2    FTR:1    TB:1      Total: 103
Lost  : INF:3    TNK:4    RCN:7    AT:1    FLAK:1    ATY:2    TB:2      Total: 20

BV 12
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  2 Leaders      Total :   1234 exp,     38 kill,   1386 pp    Average:    247 exp,      8 kill,    277 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :     41 exp,      3 kill,    288 pp    Average:     41 exp,      3 kill,    288 pp
Artillery      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    272 exp,     11 kill,   1273 pp    Average:    136 exp,      6 kill,    637 pp
* Summary:     *   8 Units *  3 Leaders      Total :   1547 exp,     52 kill,   2947 pp    Average:    193 exp,      7 kill,    368 pp


Player 1  Japan   has 15 units total (core+aux):
Infantry :  8
Tank   :  1
Artillery :  4
Fighter :  1
Tactical Bomber :  1

Player 2  USSR   has 6 units total (core+aux):
Infantry :  1
Artillery :  2
Fighter :  2
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Strony: [1] 2 3   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...