Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Czerwiec 16, 2019, 08:10:49 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - H04 "Szukamy Sposobów" - 100%  (Przeczytany 38699 razy)
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« : Grudzień 13, 2016, 07:17:58 »

Też zaczynam "testować". Dlatego na 100%.

Od razu zaznaczam, że to kampania nie dla mnie. Za dużo jednostek, wszystkiego, tury trwają okropnie długo, nie ma wiele relaksu, za to mnóstwo skupienia. Nie będę opisywał całej bitwy, bo za dużo się działo, za to napiszę jakieś spostrzeżenia.
1) Okręty podwodne wystrzelają się raz dwa i do końca gry są nieprzydatne (chyba że dopłyną do portu, który najpierw trzeba zdobyć)
2) Samo lądowanie jest masakrycznie trudne poprzez zasieki i pola minowe od razu na plażach, do tego zabezpieczone działami przeciwokrętowymi.
3) Brak chociażby Scharnhorsta czy Gneisenau a może Graf Zeppelina, to trochę wyrównałoby szanse.
4) Latarnia morska i radar to dramat. Oczywiście, wszystko po to, żeby nie było za łatwo no i zdecydowanie nie jest.
5) Wyśrubowane czasy pojawiania się posiłków wroga. Jak dla mnie za szybko. Zanim w ogóle zdążyłem się wysadzić na plaże, już miałem na karku dodatkowe siły wroga. Tymczasem moje posiłki pojawiały się za późno, bo jedna fala się wyładowała, a druga dopiero dopływała do brzegu, więc powstała dziura i zamiast gnać na północ na lotnisko musiałem część wojsk zatrzymać na plażach w oczekiwaniu na dotarcie posiłków.
6) Wyspa na zachodzie. I to mówi wszystko. Nie ma przejścia dalej na północ - jest port i trzeba wsadzać jednostki po jednej na turę na barki, które oczywiście rozwalają działa przeciwokrętowe, więc zamiast robić lądowanie muszę wojska kierować na plaże, żeby załatwić te działa, co wszystko opóźnia i potem jest dramat z przejściem na drugą stronę, bo tam już jest mnogo posiłków wroga na plażach.
7) Szkoda, że na tej wyspie nie ma lotniska do zajęcia. Sam nie miałem czasu zbudować takowego, bo saperzy musieli się normalnie bić, bo inaczej nie byłoby postępów do przodu. Brak lotniska w tym rejonie sprawia, że trzeba latać na drugi koniec mapy. A trzeba powiedzieć, że bitwę wygrywa lotnictwo. Bez niego nie ma najmniejszych szans na nic.
Cool Udało się wygrać, co by nie było. Mnie tactical victory nie zadowala, zawsze celuję w brylanta, ale tutaj moim zdaniem nie ma szans. Tzn. może jeżeli dokładnie planuje się każdy krok co do heksa, ma się do tego szczęście w walce i zna już cały scenariusz na wylot i wie dokładnie skąd i w której turze przyjdą posiłki i może się na nie przygotować. Za pierwszym razem podejrzewam, że nie ma szans. Co trochę jest bez sensu, bo osobiście oczekuję, że każdą misję powinno dać się wygrać na brylanta za pierwszym razem (no chyba że się niefartownie spóźni o turę, bo coś). Sytuacja wyjściowa jest zbyt niekorzystna, na przebijanie się przez plaże tracimy mnóstwo czasu, na zajęcie lotniska też, nasze posiłki są nieskoordynowane z pierwszą falą i nie mamy żadnego wsparcia ze strony własnych okrętów. Ja bym sobie już podziękował za dalszą grę, porównując oczywiście z innymi kampaniami, ale będę testował dalej dopóki nie przegram.
A, no i nie ma autouzupełniania, to jest dość logiczne, skoro jesteśmy na obcym lądzie, ale myślę, że to też okaże się tragedią w kolejnej planszy

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: H04 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS v.2.00,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Portsmouth , #0 , Tactical Victory , score:12
--
Campaign score: 12  *  Average: 12

..
Current scenario: Portsmouth,  VH prestige is 160 ,  All map prestige is: 200
Army cost: 1963 , Current prestige is 990
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 21
AI stance is Aggressive
if BV: +300, Windsor , cap disabled, 16 turns prestige: 50
if V : +250, Windsor , cap disabled, 18 turns prestige: 50
if TV: +200, Windsor , cap disabled, 22 turns prestige: 50
Ls: Loss , turn prestige: 50

Infantry
 Wehr. Infanterie 38 , I/78/26D , 1 bars , 169 exp , Germany , 5/10 , 3 kill , 42 pp - U:007  [+70 exp]
 Wehr. Infanterie 38 , II/78/26D , 2 bars , 225 exp , Germany , 8/10 , 0 kill , 67 pp - U:008  [+126 exp]

Tank 
 Pz IIIG , C , 2 bars , 256 exp , Germany , 7/10 , 12 kill , 134 pp - U:021  [+157 exp]

Anti-tank
 StuG IIIA , 184 , 1 bars , 153 exp , Germany , 5/10 , Battlefield Intelligence  , 4 kill , 84 pp - U:018  [+54 exp]
 PzJgd I , 521 , 1 bars , 178 exp , Germany , 6/10 , 1 kill , 79 pp - U:019  [+79 exp]

Artillery
 10.5 leFH18M , Sdkfz 11 , III/26/26D , 1 bars , 120 exp , Germany , 3/10 , 1 kill , 111 pp - U:016  [+21 exp]

Air Defense
 SdKfz 6/2 , 605 , 1 bars , 181 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 228 pp - U:020  [+82 exp]

Tactical Bomber
 Ju-87B ,  , 0 bars , 94 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 420 pp - U:004  [+44 exp]
 Ju-87B ,  , 0 bars , 84 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 420 pp - U:009  [+34 exp]
 Ju-87B ,  , 0 bars , 70 exp , Germany , 9/10 , 1 kill , 378 pp - U:012  [+20 exp]

Player 1 : Germany, Germany, Waffen SS
Killed: INF:37   TNK:8    RCN:4    AT:7    FORT:19   ATY:8    AD:7    FTR:7    TB:8    DD:3    BS:1    CRs:4      Total: 113
Lost  : INF:9    TNK:1    RCN:6    AT:1    FLAK:1    ATY:3    FTR:1    TB:5      Total: 27

BV  0
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  0 Leaders      Total :    394 exp,      3 kill,    109 pp    Average:    197 exp,      2 kill,     55 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    256 exp,     12 kill,    134 pp    Average:    256 exp,     12 kill,    134 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    331 exp,      5 kill,    163 pp    Average:    166 exp,      3 kill,     82 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    120 exp,      1 kill,    111 pp    Average:    120 exp,      1 kill,    111 pp
Air Defense    *   1 Units *  0 Leaders      Total :    181 exp,      1 kill,    228 pp    Average:    181 exp,      1 kill,    228 pp
Tactical Bomber *   3 Units *  0 Leaders      Total :    248 exp,      2 kill,   1218 pp    Average:     83 exp,      1 kill,    406 pp
* Summary:     *  10 Units *  1 Leaders      Total :   1530 exp,     24 kill,   1963 pp    Average:    153 exp,      2 kill,    196 pp


Player 1  Germany, Germany, Waffen SS   has 43 units total (core+aux):
Infantry :  8
Tank   :  4
Anti-tank :  3
Artillery :  5
Air Defense :  1
Fighter :  6
Tactical Bomber : 13
Submarine :  3

Player 2  United Kingdom, Canada, Poland, Netherlands   has 22 units total (core+aux):
Anti-tank :  1
Fortification : 17
Destroyer :  2
Auxiliary Ship :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #1 : Grudzień 13, 2016, 09:35:34 »

Kolejny scenariusz muszę zacząć od nowa. Jest wprawdzie powiedziane na początku, że będą posiłki, ale nie wiadomo jak wielkie, więc nie wiadomo, jak i gdzie rozplanować natarcie, co jest nieco nierealistyczne. Ponadto, już nie ma ostrzeżeń o posiłkach wroga, które były w pierwszym scenariuszu. Dopiero teraz, kiedy wiem, jak będą wyglądać moje posiłki i jak wchodzą do gry, i jak dużo samolotów wroga nagle się pojawia, mogę zaplanować atak moimi siłami i obronę przeciwlotniczą. W AAR przed rozpoczęciem bitwy mamy Air 0%, a potem praktycznie co chwila nadlatują kolejne brytyjskie samoloty.
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3182


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #2 : Grudzień 13, 2016, 09:53:44 »

Kolejny scenariusz muszę zacząć od nowa. Jest wprawdzie powiedziane na początku, że będą posiłki, ale nie wiadomo jak wielkie, więc nie wiadomo, jak i gdzie rozplanować natarcie, co jest nieco nierealistyczne.
Posiłki są opisane w miarę precyzyjnie: "5 tura - zachód, 8 Dywizja Piechoty". W 5 turze przybywa kompletna dywizja piechoty, więc nie do końca rozumiem w czym problem.

8 Dywizja Piechoty (stan na czerwiec 1941 roku): 28, 38 i 84 pułk piechoty, 8 pułk artylerii, I dywizjon 44 pułku artylerii ciężkiej, 8 batalion pionierów, 8 oddział przeciwpancerny, 8 oddział rozpoznawczy), więc skład się zgadza.
Kampania mimo że fikcyjna, korzysta generalnie z "historycznych" jednostek.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2232



WWW
« Odpowiedz #3 : Grudzień 13, 2016, 10:04:51 »

Musisz "przeżyć" trzy pierwsze bitwy ... potem Ci się bardziej spodoba ... jest dużo fajniej Smiley
Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #4 : Grudzień 14, 2016, 11:20:58 »

Posiłki są opisane w miarę precyzyjnie: "5 tura - zachód, 8 Dywizja Piechoty". W 5 turze przybywa kompletna dywizja piechoty, więc nie do końca rozumiem w czym problem.

8 Dywizja Piechoty (stan na czerwiec 1941 roku): 28, 38 i 84 pułk piechoty, 8 pułk artylerii, I dywizjon 44 pułku artylerii ciężkiej, 8 batalion pionierów, 8 oddział przeciwpancerny, 8 oddział rozpoznawczy), więc skład się zgadza.
Kampania mimo że fikcyjna, korzysta generalnie z "historycznych" jednostek.

Okej, czyli kolejny punkcik dla kolejnych graczy: trzeba wiedzieć, ile i jakie jednostki ma pełna dywizja piechoty, a nawet konkretna dywizja piechoty. Ja takiej wiedzy historycznej nie mam, nie wiem też, ile komputerowych jednostek składa się na dywizję. Po prostu sobie gram, żeby wygrać Smiley
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #5 : Grudzień 14, 2016, 11:22:17 »

Musisz "przeżyć" trzy pierwsze bitwy ... potem Ci się bardziej spodoba ... jest dużo fajniej Smiley

Trzymam za słowo Smiley Zmęczyłem drugi scenariusz, ale chwilowo nie mam czasu opisać swoich obserwacji.
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #6 : Grudzień 14, 2016, 01:14:26 »

Scenariusz 2: Windsor

Udało się wygrać po rozpoczęciu od nowa w połowie gry, o czym pisałem wcześniej. W poprzedniej misji kupiłem 3 sztukasy, ale tutaj bez wsparcia myśliwców to nie ma sensu. Sprzedaję 2, a trzeci później i tak stracę, czyli słabizna. Dokupuję spore działo plot, zmieniam piechoty na inżynierów zmech., dodatek plot dla pojazdu plot, i słabą armatkę na dalekosiężną. Aha, no i pzjagera na 88kę. Nie podoba mi się opcja podniesienia stanów do maksa. Chciałem sobie podnieść tylko o kilka i do wyboru była tylko najdroższa opcja, nie mogłem podnieść o 1 zielonymi przy stracie doświadczenia.
Na samej mapie nie podobało mi się, że nie da się przejść po zniszczonych mostach na drugą stronę rzeki, ale koniecznie należy wysłać saperów. Bez takiej wiedzy się ładnie naciąłem, bo w planach było przejście, powolne bo powolne, na drugą stronę rzeki w kilku punktach, ale okazało się to niemożliwe. Warto o tym pamiętać. Taktyka: rozwalać artylerie i działa plot wroga i trzymać się poza zasięgiem jego wzroku aż pojawią się posiłki. Jest to 5 tura: w tym momencie powinno być przebite jedno przejście przez rzekę i zabezpieczone przed kontratakiem i wszystkie artylerie w zasięgu naszych wojsk powinny być zlikwidowane.
Poza tym brak ostrzeżeń o posiłkach wroga - w pierwszym scenariuszu były i były pomocne. Szczególnie upierdliwe są kolejne fale samolotów, przez co należy dysponować silną i liczną grupą przeciwlotniczą i najlepiej trzymać wojska w kupie, co nie bardzo jest możliwe, bo celów jest multum. Ale tutaj udało się BV w ostatnim momencie, przy stracie sztukasa, więc jest postęp.


OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: H04 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS v.2.00,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Portsmouth , #0 , Tactical Victory , score:12
 2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 62  *  Average: 31

..
Current scenario: Windsor,  VH prestige is 220 ,  All map prestige is: 360
Army cost: 2135 , Current prestige is 544
Prestige available on map yet is 50 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +350, London , cap disabled, 10 turns prestige: 360
if V : +300, London , cap disabled, 12 turns prestige: 360
if TV: +250, London , cap disabled, 16 turns prestige: 360
Ls: Loss , turn prestige: 360

Infantry
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] , I/78/26D , 2 bars , 204 exp , Germany , 6/10 , Liberator  , 3 kill , 172 pp - U:002  [+35 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] , II/78/26D , 2 bars , 254 exp , Germany , 4/10 , 1 kill , 115 pp - U:003  [+29 exp]

Tank 
 Pz IIIG , C , 3 bars , 370 exp , Germany , 9/10 , 21 kill , 172 pp - U:010  [+114 exp]

Anti-tank
 StuG IIIA , 184 , 2 bars , 204 exp , Germany , 5/10 , Battlefield Intelligence  , 5 kill , 84 pp - U:007  [+51 exp]
 8.8 FlaK 36 ATG , SdKfz 7 , 521 , 2 bars , 206 exp , Germany , 8/10 , 4 kill , 316 pp - U:008  [+28 exp]

Artillery
 15 K18 , SdKfz 8 , III/26/26D , 1 bars , 139 exp , Germany , 8/10 , 1 kill , 508 pp - U:006  [+19 exp]

Air Defense
 8.8 FlaK 36 , SdKfz 7 ,  , 0 bars , 75 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 540 pp - U:004  [+25 exp]
 SdKfz 6/2 , 605 , 2 bars , 226 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , Air Defense, 1 kill , 228 pp - U:009  [+45 exp]

Player 1 : Germany, Waffen SS
Killed: INF:60   TNK:11   RCN:5    AT:8    FLAK:2    FORT:23   ATY:15   AD:9    FTR:10   TB:12   DD:3    BS:1    CRs:4      Total: 163
Lost  : INF:9    TNK:1    RCN:6    AT:1    FLAK:1    ATY:4    FTR:1    TB:6      Total: 29

BV  1
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   2 Units *  1 Leaders      Total :    458 exp,      4 kill,    287 pp    Average:    229 exp,      2 kill,    144 pp
Tank           *   1 Units *  0 Leaders      Total :    370 exp,     21 kill,    172 pp    Average:    370 exp,     21 kill,    172 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    410 exp,      9 kill,    400 pp    Average:    205 exp,      5 kill,    200 pp
Artillery      *   1 Units *  0 Leaders      Total :    139 exp,      1 kill,    508 pp    Average:    139 exp,      1 kill,    508 pp
Air Defense    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    301 exp,      1 kill,    768 pp    Average:    151 exp,      1 kill,    384 pp
* Summary:     *   8 Units *  3 Leaders      Total :   1678 exp,     36 kill,   2135 pp    Average:    210 exp,      5 kill,    267 pp


Player 1  Germany, Waffen SS   has 44 units total (core+aux):
Infantry : 18
Tank   :  1
Anti-tank :  4
Artillery :  7
Air Defense :  4
Fighter :  4
Tactical Bomber :  6

Player 2  United Kingdom   has 10 units total (core+aux):
Anti-tank :  1
FlaK :  2
Fortification :  5
Fighter :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3182


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #7 : Grudzień 14, 2016, 05:47:32 »

Okej, czyli kolejny punkcik dla kolejnych graczy: trzeba wiedzieć, ile i jakie jednostki ma pełna dywizja piechoty, a nawet konkretna dywizja piechoty. Ja takiej wiedzy historycznej nie mam, nie wiem też, ile komputerowych jednostek składa się na dywizję. Po prostu sobie gram, żeby wygrać Smiley
Dywizja to spora gromadka jednostek, autor miałby problem z wymienieniem wszystkich (w konkretnym przypadku 18 jednostek).

Generalnie przyjmujemy ze jednostka w grze to batalion.
Dywizja piechoty w tym okresie to z reguły 3 pułki piechoty (pułk=3 bataliony) i pułk artylerii, plus kilka dodatkowych jednostek (w zależności od nacji i roku).
Jeśli autor scenariusza pisze o dywizji piechoty,  to możesz się spodziewać minimum 9 jednostek piechoty i 3 artylerii.

Konkretna dywizja nie jest tu specjalnie istotna, podałem skład tylko by podkreślić ze autor zachował pełną zgodność.


Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #8 : Grudzień 14, 2016, 06:59:42 »

Okej, będę wiedział na przyszłość.

Scenariusz 3: Londyn

Tutaj tym razem bez niespodzianek. Tzn. pojawiły się 2 pociągi pancerne, ale jakoś szczególnie nie przeszkodziły.
Dokupiłem sobie jeszcze jednych inżynierów plus nebelwerfery, zmieniłem niszczyciel czołgów na lepszy, podniosłem stany. Scenariusz męczący, sporo walki, sporo omijania, ale czasu jest wystarczająco, żeby zdobyć BV. Na początku warto rozeznać się w sytuacji i skierować konkretne jednostki do konkretnych VH, bo potem może nie być czasu. Generalnie nasze wojska są silniejsze od angoli, więc jedziemy przed siebie i przy ogromnych stratach zajmujemy cały Londyn.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: H04 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS v.2.00,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Portsmouth , #0 , Tactical Victory , score:12
 2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: 8.8 FlaK 36
 3   London , #2 , Brilliant Victory , score:51
--
Campaign score: 113  *  Average: 37

..
Current scenario: London,  VH prestige is 200 ,  All map prestige is: 200
Army cost: 2954 , Current prestige is 907
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 8
AI stance is Aggressive
if BV: +400, Rathduff Aerodrome , cap disabled, 8 turns prestige: 450
if V : +350, Rathduff Aerodrome , cap disabled, 10 turns prestige: 450
if TV: +300, Rathduff Aerodrome , cap disabled, 16 turns prestige: 450
Ls: Loss , turn prestige: 450

Infantry
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] , I/78/26D , 2 bars , 249 exp , Germany , 7/10 , Liberator  , 5 kill , 201 pp - U:001  [+45 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] , II/78/26D , 3 bars , 311 exp , Germany , 6/10 , 3 kill , 172 pp - U:002  [+57 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 1 bars , 117 exp , Germany , 4/10 , 2 kill , 115 pp - U:214  [+67 exp]

Tank 
 Pz IIIG , C , 4 bars , 433 exp , Germany , 8/10 , Superior Maneuver  , 26 kill , 153 pp - U:008  [+63 exp]

Anti-tank
 SdKfz 8/Flak 18 , 184 , 2 bars , 256 exp , Germany , 4/10 , Battlefield Intelligence  , 6 kill , 264 pp - U:005  [+52 exp]
 8.8 FlaK 36 ATG , SdKfz 7 , 521 , 2 bars , 233 exp , Germany , 7/10 , 5 kill , 277 pp - U:006  [+27 exp]

Artillery
 15 K18 , SdKfz 8 , III/26/26D , 1 bars , 154 exp , Germany , 9/10 , 1 kill , 572 pp - U:004  [+15 exp]
 15 NbWf41 , 251/4 ,  , 0 bars , 74 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 432 pp - U:009  [+24 exp]

Air Defense
 8.8 FlaK 36 , SdKfz 7 ,  , 0 bars , 75 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 540 pp - U:003
 SdKfz 6/2 , 605 , 2 bars , 226 exp , Germany , 10/10 , Skilled Reconnaissance  , Air Defense, 1 kill , 228 pp - U:007

Player 1 : Germany, Germany, Waffen SS
Killed: INF:103  TNK:14   RCN:5    AT:14   FLAK:6    FORT:49   ATY:22   AD:14   FTR:10   TB:12   DD:3    BS:1    CRs:4      Total: 257
Lost  : INF:16   TNK:1    RCN:6    AT:2    FLAK:1    ATY:5    FTR:1    TB:10     Total: 42

BV  2
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    677 exp,     10 kill,    488 pp    Average:    226 exp,      3 kill,    163 pp
Tank           *   1 Units *  1 Leaders      Total :    433 exp,     26 kill,    153 pp    Average:    433 exp,     26 kill,    153 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    489 exp,     11 kill,    541 pp    Average:    245 exp,      6 kill,    271 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    228 exp,      3 kill,   1004 pp    Average:    114 exp,      2 kill,    502 pp
Air Defense    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    301 exp,      1 kill,    768 pp    Average:    151 exp,      1 kill,    384 pp
* Summary:     *  10 Units *  4 Leaders      Total :   2128 exp,     51 kill,   2954 pp    Average:    213 exp,      5 kill,    295 pp


Player 1  Germany, Germany, Waffen SS   has 69 units total (core+aux):
Infantry : 39
Tank   :  1
Recon :  1
Anti-tank :  7
Artillery : 17
Air Defense :  2
Tactical Bomber :  2

Player 2  United Kingdom, New Zealand   has 40 units total (core+aux):
Infantry : 23
Anti-tank :  2
FlaK :  2
Fortification : 10
Artillery :  1
Air Defense :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #9 : Grudzień 14, 2016, 09:39:15 »

Scenariusz 4: Rathduff Aerodrome

Wreszcie kompaktowy scenariusz. Same wojska core plus samoloty aux i jednostka saperów. Kupuję czołg i recon. W trakcie gry dokupuję jeszcze inżynierów, bo idą kontrataki piechot na środkowy VH. No i są naloty, które przynoszą niestety straty. Ale też bez większych niespodzianek, lecimy do przodu na złamanie karku i udaje się BV bez większych problemów. Trzeba w końcu zakupić myśliwce.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: H04 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS v.2.00,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Portsmouth , #0 , Tactical Victory , score:12
 2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: 8.8 FlaK 36
 3   London , #2 , Brilliant Victory , score:51
 4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:55
--
Campaign score: 168  *  Average: 42

..
Current scenario: Rathduff Aerodrome,  VH prestige is 220 ,  All map prestige is: 280
Army cost: 3745 , Current prestige is 618
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +450, Limerick , cap disabled, 14 turns prestige: 560
if V : +400, Limerick , cap disabled, 16 turns prestige: 560
if TV: +350, Limerick , cap disabled, 20 turns prestige: 560
Ls: Loss , turn prestige: 560

Infantry
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] , I/78/26D , 2 bars , 298 exp , Germany , 6/10 , Liberator  , 7 kill , 172 pp - U:001  [+49 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] , II/78/26D , 3 bars , 342 exp , Germany , 9/10 , 5 kill , 259 pp - U:002  [+31 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 1 bars , 169 exp , Germany , 6/10 , 3 kill , 172 pp - U:010  [+52 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 0 bars , 68 exp , Germany , 7/10 , 1 kill , 201 pp - U:012  [+18 exp]

Tank 
 Pz IIIG , C , 4 bars , 465 exp , Germany , 5/10 , Superior Maneuver  , 31 kill , 96 pp - U:008  [+32 exp]
 Pz IVD ,  , 1 bars , 122 exp , Germany , 8/10 , Influence  , 1 kill , 192 pp - U:045  [+72 exp]

Recon
 PSW 232 ,  , 0 bars , 62 exp , Germany , 4/10 , Recon, 0 kill , 96 pp - U:046  [+12 exp]

Anti-tank
 SdKfz 8/Flak 18 , 184 , 2 bars , 279 exp , Germany , 6/10 , Battlefield Intelligence  , 9 kill , 396 pp - U:005  [+23 exp]
 8.8 FlaK 36 ATG , SdKfz 7 , 521 , 2 bars , 294 exp , Germany , 8/10 , 6 kill , 316 pp - U:006  [+61 exp]

Artillery
 15 K18 , SdKfz 8 , III/26/26D , 1 bars , 194 exp , Germany , 9/10 , 2 kill , 572 pp - U:004  [+40 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 0 bars , 87 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 528 pp - U:009  [+37 exp]

Air Defense
 8.8 FlaK 36 , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 101 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 540 pp - U:003  [+26 exp]
 SdKfz 6/2 , 605 , 2 bars , 253 exp , Germany , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , Air Defense, 1 kill , 205 pp - U:007  [+27 exp]

Player 1 : Germany, Waffen SS
Killed: INF:117  TNK:15   RCN:6    AT:14   FLAK:6    FORT:52   ATY:23   AD:16   FTR:13   TB:15   DD:3    BS:1    CRs:4      Total: 285
Lost  : INF:16   TNK:1    RCN:6    AT:2    FLAK:1    ATY:5    FTR:1    TB:11     Total: 43

BV  3
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   4 Units *  1 Leaders      Total :    877 exp,     16 kill,    804 pp    Average:    219 exp,      4 kill,    201 pp
Tank           *   2 Units *  2 Leaders      Total :    587 exp,     32 kill,    288 pp    Average:    294 exp,     16 kill,    144 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :     62 exp,      0 kill,     96 pp    Average:     62 exp,      0 kill,     96 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    573 exp,     15 kill,    712 pp    Average:    287 exp,      8 kill,    356 pp
Artillery      *   2 Units *  0 Leaders      Total :    281 exp,      2 kill,   1100 pp    Average:    141 exp,      1 kill,    550 pp
Air Defense    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    354 exp,      2 kill,    745 pp    Average:    177 exp,      1 kill,    373 pp
* Summary:     *  13 Units *  5 Leaders      Total :   2734 exp,     67 kill,   3745 pp    Average:    210 exp,      5 kill,    288 pp


Player 1  Germany, Waffen SS   has 17 units total (core+aux):
Infantry :  5
Tank   :  2
Recon :  1
Anti-tank :  2
Artillery :  2
Air Defense :  2
Fighter :  3

Player 2  United Kingdom   has 2 units total (core+aux):
Fortification :  2


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #10 : Grudzień 15, 2016, 01:17:40 »

Scenariusz 5: Limerick

Musimy przyjść z odsieczą piechocie górskiej, która całkiem nieźle sobie radzi, pod warunkiem, że nie skończy się jej amunicja w artylerii, więc trzeba o tym pamiętać. Dokupuję sobie artylerię i myśliwiec. Idzie nieźle, bo górale się bronią, a odsiecz przybywa w momencie, gdy angole wdzierają się do miasta i walą prosto w moją artylerię. Ale moje czołgi robią tam niezły sajgon i można atakować pozostałe cele. Niestety, tracę szturmpionierów, bo kończy im się amunicja w szczerym polu i dobija ich kontratak wroga. Zwycięstwo było możliwe 1 turę wcześniej, ale zależało mi, żeby miasto zajęła piechota z Liberatorem, bo każdy grosz się liczy. Podoba mi się, że często wpadają dowódcy i mam już dowódcę na pojeździe plot Smiley

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: H04 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS v.2.00,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Portsmouth , #0 , Tactical Victory , score:12
 2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: 8.8 FlaK 36
 3   London , #2 , Brilliant Victory , score:51
 4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: 2cm Flak auf Pz I
 5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:50
--
Campaign score: 218  *  Average: 43

..
Current scenario: Limerick,  VH prestige is 40 ,  All map prestige is: 100
Army cost: 4516 , Current prestige is 524
Prestige available on map yet is 50 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 14
AI stance is Aggressive
if BV: +500, Coleraine , cap disabled, 14 turns prestige: 720
if V : +450, Coleraine , cap disabled, 16 turns prestige: 720
if TV: +400, Coleraine , cap disabled, 20 turns prestige: 720
Ls: Loss , turn prestige: 720

Infantry
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] , I/78/26D , 3 bars , 376 exp , Germany , 6/10 , Liberator  , 10 kill , 172 pp - U:001  [+78 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 228 exp , Germany , 6/10 , 6 kill , 172 pp - U:010  [+59 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 1 bars , 134 exp , Germany , 7/10 , 3 kill , 201 pp - U:011  [+66 exp]

Tank 
 Pz IVE , C , 5 bars , 513 exp , Germany , 4/10 , Superior Maneuver  , 36 kill , 100 pp - U:008  [+48 exp]
 Pz IVD ,  , 1 bars , 176 exp , Germany , 6/10 , Influence  , 4 kill , 144 pp - U:012  [+54 exp]

Recon
 PSW 232 ,  , 1 bars , 114 exp , Germany , 7/10 , Recon, 0 kill , 168 pp - U:013  [+52 exp]

Anti-tank
 SdKfz 8/Flak 18 , 184 , 3 bars , 342 exp , Germany , 8/10 , Battlefield Intelligence  , 10 kill , 528 pp - U:005  [+63 exp]
 8.8 FlaK 36 ATG , SdKfz 7 , 521 , 3 bars , 316 exp , Germany , 7/10 , 8 kill , 277 pp - U:006  [+22 exp]

Artillery
 15 K18 , SdKfz 8 , III/26/26D , 2 bars , 211 exp , Germany , 8/10 , 3 kill , 508 pp - U:004  [+17 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 139 exp , Germany , 10/10 , 1 kill , 528 pp - U:009  [+52 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 0 bars , 77 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 528 pp - U:014  [+27 exp]

Air Defense
 8.8 FlaK 36 , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 114 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 540 pp - U:003  [+13 exp]
 SdKfz 6/2 , 605 , 2 bars , 264 exp , Germany , 8/10 , Skilled Reconnaissance  , Air Defense, 2 kill , 182 pp - U:007  [+11 exp]

Fighter
 Bf-109E-4 ,  , 0 bars , 80 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 468 pp - U:023  [+30 exp]

Player 1 : Germany, Germany, Waffen SS
Killed: INF:140  TNK:15   RCN:7    AT:15   FLAK:6    FORT:55   ATY:27   AD:16   FTR:14   TB:15   DD:3    BS:1    CRs:4      Total: 318
Lost  : INF:17   TNK:1    RCN:6    AT:2    FLAK:1    ATY:5    FTR:1    TB:12     Total: 45

BV  4
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   3 Units *  1 Leaders      Total :    738 exp,     19 kill,    545 pp    Average:    246 exp,      6 kill,    182 pp
Tank           *   2 Units *  2 Leaders      Total :    689 exp,     40 kill,    244 pp    Average:    345 exp,     20 kill,    122 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    114 exp,      0 kill,    168 pp    Average:    114 exp,      0 kill,    168 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    658 exp,     18 kill,    805 pp    Average:    329 exp,      9 kill,    403 pp
Artillery      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    427 exp,      4 kill,   1564 pp    Average:    142 exp,      1 kill,    521 pp
Air Defense    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    378 exp,      4 kill,    722 pp    Average:    189 exp,      2 kill,    361 pp
Fighter        *   1 Units *  0 Leaders      Total :     80 exp,      0 kill,    468 pp    Average:     80 exp,      0 kill,    468 pp
* Summary:     *  14 Units *  5 Leaders      Total :   3084 exp,     85 kill,   4516 pp    Average:    220 exp,      6 kill,    323 pp


Player 1  Germany, Germany, Waffen SS   has 22 units total (core+aux):
Infantry :  7
Tank   :  2
Recon :  1
Anti-tank :  3
Artillery :  5
Air Defense :  2
Fighter :  2

Player 2  United Kingdom   has 2 units total (core+aux):
Fortification :  1
Tactical Bomber :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3182


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #11 : Grudzień 15, 2016, 04:04:08 »

Podoba mi się, że często wpadają dowódcy i mam już dowódcę na pojeździe plot Smiley
BTW. Nie wiem czy zauważyliście, ale 'zielone' uzupełnienia pozwalają na ciekawy trick w kwestii leaderów. Zmniejszanie doświadczenia pozwala zwiększyć liczbę szans na otrzymanie dowódcy.  Po przekroczeniu progu (wielokrotność 100) można (również celowo) obniżyć doświadczenie i otrzymać kolejną szanse na leadera.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #12 : Grudzień 17, 2016, 01:04:16 »

BTW. Nie wiem czy zauważyliście, ale 'zielone' uzupełnienia pozwalają na ciekawy trick w kwestii leaderów. Zmniejszanie doświadczenia pozwala zwiększyć liczbę szans na otrzymanie dowódcy.  Po przekroczeniu progu (wielokrotność 100) można (również celowo) obniżyć doświadczenie i otrzymać kolejną szanse na leadera.

Pomysł dobry, ale dlaczego koniecznie trzeba uzupełniać do maksa? Ja często chciałbym tylko może do 8, bo na więcej nie mam kasy, ale opcji nie ma i muszę zwiększać drożej. No oczywiście, doświadczenie pozostaje, to plus. Ale ta możliwość dla mnie tak naprawdę nie istnieje.
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3182


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #13 : Grudzień 17, 2016, 01:32:29 »

Pomysł dobry, ale dlaczego koniecznie trzeba uzupełniać do maksa? Ja często chciałbym tylko może do 8, bo na więcej nie mam kasy, ale opcji nie ma i muszę zwiększać drożej. No oczywiście, doświadczenie pozostaje, to plus. Ale ta możliwość dla mnie tak naprawdę nie istnieje.
To już pytanie do Luisa. Takie rozwiązanie jest zastosowane w silniku gry , nie zależy od ustawień kampanii.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #14 : Grudzień 18, 2016, 04:03:40 »

To już pytanie do Luisa. Takie rozwiązanie jest zastosowane w silniku gry , nie zależy od ustawień kampanii.

Czyli grubsza afera Smiley No nic, na razie gram dalej.

Scenariusz 6: Coleraine

Trzeba zająć mnóstwo VHeksów a na dodatek zapobiec ucieczce wrogich okrętów do Kanady. Jest tylko jeden okręt podwodny, a potem przybywają dwa torpedowce i dwa sztukasy aux. I trzeba powiedzieć, że koniecznie wszystko co lata trzeba rzucić na morze. Inaczej nie ma szans. Za pierwszym razem przegrałem, bo zmieniła się pogoda na deszcz i sam jeden okręt nie był fizycznie w stanie rozwalić wszystkich, bo ma tylko 7 strzałów. A samoloty były bezproduktywne.
Za drugim razem pogoda była dobra, więc pomału udawało się wykańczać te konwoje z powietrza i z wody. Na koniec strzał zostawiłem na okręt wojenny, bo udzielał wsparcia obrońcom w ostatnich VHeksach.
Akcja lądowa wymaga jednocześnie ostrożności i szybkości. Na zachodzie pojawią się auxy i im trzeba zostawić zajmowanie zachodnich VH. Czasem trzeba omijać niektóre okopane piechoty, ale niektóre trzeba wyeliminować, bo przecinają drogi transportu, a nawet w którymś momencie wychodzą z okopów i przechodzą do kontrataku. Ja dokupiłem miotacze ognia, bo też mają właściwość E, ale ostatecznie jedna jednostka nawet nie weszła do akcji. Pierwsza duża przeszkoda do rzeka w połowie mapy, chroniona przez okopaną piechotę. Trzeba ją ominąć, niestety, bo ciężko się przedrzeć (co wiem z pierwszej gry przegranej przez pogodę). Wyrąbać przejście po prawej stronie rzeki wpływającej do morza i jak najprędzej do ujścia rzeki. VH na drugim brzegu muszą zająć auxy z zachodu. I to jednocześnie, bo każda tura to zagrożenie, że jednak te konwoje wypłyną. No i koniecznie trzeba zająć lotnisko w centrum, żeby doładować torpedowce i sztukasy. Mnie wydatnie pomógł czołg z Superior Maneuver - taki wojenny fart Smiley Tam ominął, tam przejechał, zniszczył artylerię, itp. Jak dla mnie trochę liczba tur na brylanta nie jest skorelowana z możliwością przegranej przez ucieczkę konwojów. Niby jest jeszcze kilka w zapasie, ale w rzeczywistości w każdej chwili można przegrać. Ja ukończyłem w 10 turze, gdzie jeszcze czasu w teorii zostało sporo, ale faktycznie w kolejnej już bym przegrał, bo dwa konwoje po prostu dostałyby się do Exit Heksów.

OpenGen 0.90.54.0 * (28 Jun 2016)  *  AI: Ver 2.00 (2014)
Efile folder: G:\OpenGeneral\efile_ogn_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 6.9.7
Campaign: H04 1940-44 WE SEARCH FOR WAYS v.2.00,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   Portsmouth , #0 , Tactical Victory , score:12
 2   Windsor , #1 , Brilliant Victory , score:50  +++  Proto: 8.8 FlaK 36
 3   London , #2 , Brilliant Victory , score:51
 4   Rathduff Aerodrome , #3 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: 2cm Flak auf Pz I
 5   Limerick , #4 , Brilliant Victory , score:50
 6   Coleraine , #5 , Brilliant Victory , score:62
--
Campaign score: 280  *  Average: 46

..
Current scenario: Coleraine,  VH prestige is 180 ,  All map prestige is: 430
Army cost: 5510 , Current prestige is 836
Prestige available on map yet is 150 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 10
AI stance is Aggressive
if BV: +550, Le Havre , cap disabled, 13 turns prestige: 525
if V : +450, Le Havre , cap disabled, 16 turns prestige: 525
if TV: +400, Le Havre , cap disabled, 21 turns prestige: 525
if Ls: +350, Le Havre , cap disabled, 21 turns prestige: 525

Infantry
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] , I/78/26D , 3 bars , 385 exp , Germany , 6/10 , Liberator  , 10 kill , 172 pp - U:001  [+62 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 2 bars , 267 exp , Germany , 9/10 , 8 kill , 259 pp - U:009  [+71 exp]
 Sturmpioniere 38 , 251/1 [W] ,  , 1 bars , 159 exp , Germany , 10/10 , 5 kill , 288 pp - U:010  [+40 exp]
 Flammenwerfer , Opel Blitz 4x2 ,  , 0 bars , 50 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 180 pp - U:027
 Flammenwerfer , Opel Blitz 4x2 ,  , 1 bars , 137 exp , Germany , 7/10 , 2 kill , 126 pp - U:109  [+87 exp]

Tank 
 Pz IVE , C , 4 bars , 472 exp , Germany , 7/10 , Superior Maneuver  , 41 kill , 176 pp - U:007  [+67 exp]
 Pz IVD ,  , 2 bars , 209 exp , Germany , 8/10 , Influence  , 10 kill , 192 pp - U:011  [+58 exp]
 Pz IVE ,  , 1 bars , 147 exp , Germany , 8/10 , 1 kill , 201 pp - U:108  [+97 exp]

Recon
 PSW 232 ,  , 1 bars , 166 exp , Germany , 7/10 , Recon, 1 kill , 168 pp - U:012  [+64 exp]

Anti-tank
 SdKfz 8/Flak 18 , 184 , 3 bars , 340 exp , Germany , 10/10 , Battlefield Intelligence  , 13 kill , 660 pp - U:004  [+22 exp]
 8.8 FlaK 36 ATG , SdKfz 7 , 521 , 3 bars , 361 exp , Germany , 7/10 , 8 kill , 277 pp - U:005  [+45 exp]

Artillery
 15 K18 , SdKfz 8 , III/26/26D , 2 bars , 225 exp , Germany , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 3 kill , 636 pp - U:003  [+29 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 172 exp , Germany , 10/10 , 3 kill , 528 pp - U:008  [+33 exp]
 15 cm sFH 37(t) , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 115 exp , Germany , 10/10 , 0 kill , 528 pp - U:013  [+38 exp]

Air Defense
 8.8 FlaK 36 , SdKfz 7 ,  , 1 bars , 114 exp , Germany , 10/10 , 2 kill , 540 pp - U:002
 SdKfz 6/2 , 605 , 2 bars , 247 exp , Germany , 9/10 , Skilled Reconnaissance  , Air Defense, 2 kill , 205 pp - U:006  [+2 exp]

Fighter
 Bf-109E-4 ,  , 1 bars , 171 exp , Germany , 8/10 , 2 kill , 374 pp - U:014  [+91 exp]

Player 1 : Germany, Germany, Germany, Waffen SS
Killed: INF:164  TNK:16   RCN:8    AT:15   FLAK:7    FORT:55   ATY:33   AD:18   FTR:14   TB:16   DD:3    BS:1    CRs:16     Total: 366
Lost  : INF:17   TNK:1    RCN:6    AT:2    FLAK:1    ATY:5    FTR:1    TB:12     Total: 45

BV  5
V   0
TV  1
L   0

Averages:
Infantry       *   5 Units *  1 Leaders      Total :    998 exp,     25 kill,   1025 pp    Average:    200 exp,      5 kill,    205 pp
Tank           *   3 Units *  2 Leaders      Total :    828 exp,     52 kill,    569 pp    Average:    276 exp,     17 kill,    190 pp
Recon          *   1 Units *  0 Leaders      Total :    166 exp,      1 kill,    168 pp    Average:    166 exp,      1 kill,    168 pp
Anti-tank      *   2 Units *  1 Leaders      Total :    701 exp,     21 kill,    937 pp    Average:    351 exp,     11 kill,    469 pp
Artillery      *   3 Units *  1 Leaders      Total :    512 exp,      6 kill,   1692 pp    Average:    171 exp,      2 kill,    564 pp
Air Defense    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    361 exp,      4 kill,    745 pp    Average:    181 exp,      2 kill,    373 pp
Fighter        *   1 Units *  0 Leaders      Total :    171 exp,      2 kill,    374 pp    Average:    171 exp,      2 kill,    374 pp
* Summary:     *  17 Units *  6 Leaders      Total :   3737 exp,    111 kill,   5510 pp    Average:    220 exp,      7 kill,    324 pp


Player 1  Germany, Germany, Germany, Waffen SS   has 35 units total (core+aux):
Infantry :  9
Tank   :  3
Recon :  2
Anti-tank :  3
Artillery :  6
Air Defense :  3
Fighter :  2
Tactical Bomber :  6
Submarine :  1

Player 2  United Kingdom, Canada   has 27 units total (core+aux):
Infantry : 15
Anti-tank :  3
Auxiliary Ship :  9


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points
Zapisane
Strony: [1] 2 3 ... 6   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...