Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Czerwiec 16, 2019, 08:10:10 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 2 [3]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Ponury - G35 "Delta Force" - 100%  (Przeczytany 7800 razy)
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2232



WWW
« Odpowiedz #30 : Styczeń 25, 2017, 08:44:41 »

Statystyki:

Campaign: G35 DELTA FORCE ver 4.0, * Player prestige modifier 100% * AI prestige modifier 100%
Campaign score: 1790 * Average: 63 SCEN: 28

**** Maks. i srednia ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez wszystkie jednostki
----------------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_KILL = 982 unit
OVG_KILL = 35.1 unit SCEN = 28
#27 Killed: INF:434 TNK:57 RCN:49 AT:54 FLAK:22 FORT:85 ATY:124 AD:63 FTR:52 TB:35 LB:5  CRs:2   Total: 982 [+k 82]

**** Maks. i srednia ilosc zdobytych EXP w kampanii przez wszystkie jednostki core
----------------------------------------------------------------------------------
TOTAL_EXP = 18758 exp
OVG_EXP = 669.9 exp SCEN = 28
#27 S_* Summary:  * 19 Units * 13 Leaders   Total : 18758 exp,  712 kill, 15866 pp  Average:  987 exp,  37 kill,  835 pp [+sk 76] [+se 1483]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w kampanii przez jedn., S_EXP_CAM oraz srednia exp S_EXP_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------
#27 inf + SEALs 2010 , M1097 Heavy Humvee [W] , , 5 bars , 1337 exp , USA , 9/10 , Street Fighter , FastEntrench, Support, 47 kill , 0 pp - U:003 [+103 exp] AVG_EXP: 47.8
#27 tnk M1A2SEP Abrams , , 5 bars , 1369 exp , USA , 13/10 , 120 kill , 1716 pp - U:009 [+121 exp] AVG_EXP: 48.9
#27 rcn M3A3 Bradley , , 5 bars , 812 exp , USA , 13/10 , Overwhelming Attack , 25 kill , 764 pp - U:008 [+71 exp] AVG_EXP: 29
#27 aty M777A2 , M939 , , 5 bars , 1827 exp , USA , 15/10 , Devastating Fire , 47 kill , 900 pp - U:005 [+154 exp] AVG_EXP: 65.2
#27 ad MIM-104D Patriot , , 5 bars , 806 exp , USA , 15/10 , Support, 19 kill , 2106 pp - U:015 [+50 exp] AVG_EXP: 28.8
#27 ftr + F-15E AESA Strike Eagle , , 5 bars , 1308 exp , USA , 12/10 , 42 kill , 0 pp - U:010 [+114 exp] AVG_EXP: 46.7

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w kampanii przez jedn., S_KILL_CAM oraz srednia na bitwe S_KILL_CAM_AVG:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
#27 inf + SEALs 2010 , M1097 Heavy Humvee [W] , , 5 bars , 1337 exp , USA , 9/10 , Street Fighter , FastEntrench, Support, 47 kill , 0 pp - U:003 [+103 exp] AVG_KILL: 1.7
#27 tnk M1A2SEP Abrams , , 5 bars , 1369 exp , USA , 13/10 , 120 kill , 1716 pp - U:009 [+121 exp] AVG_KILL: 4.3
#27 rcn M3A3 Bradley , , 5 bars , 812 exp , USA , 13/10 , Overwhelming Attack , 25 kill , 764 pp - U:008 [+71 exp] AVG_KILL: 0.9
#27 aty M777A2 , M939 , , 5 bars , 1827 exp , USA , 15/10 , Devastating Fire , 47 kill , 900 pp - U:005 [+154 exp] AVG_KILL: 1.7
#27 ad MIM-104D Patriot , , 5 bars , 806 exp , USA , 15/10 , Support, 19 kill , 2106 pp - U:015 [+50 exp] AVG_KILL: 0.7
#27 ftr + F-15E AESA Strike Eagle , , 5 bars , 1308 exp , USA , 12/10 , 42 kill , 0 pp - U:010 [+114 exp] AVG_KILL: 1.5

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w bitwie przez jednostke, S_EXP_B:
-----------------------------------------------------------------------------------
#27 inf * SEALs 2010 , M998 Humvee [W] , , 5 bars , 1091 exp , USA , 7/10 , Mountain Training , FastEntrench, 44 kill , 0 pp - U:001 [+184 exp]
#27 inf Engineers 2010 , Stryker , , 5 bars , 846 exp , USA , 9/10 , 25 kill , 876 pp - U:012 [+161 exp]
#26 inf * SEALs 2010 , M998 Humvee [W] , , 5 bars , 907 exp , USA , 9/10 , Mountain Training , FastEntrench, Support, 39 kill , 0 pp - U:001 [+150 exp]

#26 tnk M1A2SEP Abrams , , 5 bars , 1248 exp , USA , 13/10 , Support, 113 kill , 1716 pp - U:009 [+215 exp]
#27 tnk M1A2SEP Abrams , , 5 bars , 706 exp , USA , 15/10 , Infiltration Tactics , 45 kill , 1980 pp - U:018 [+201 exp]
#27 tnk M1A2SEP Abrams , , 5 bars , 1369 exp , USA , 13/10 , 120 kill , 1716 pp - U:009 [+121 exp]

#19 rcn M3A3 Bradley , , 5 bars , 536 exp , USA , 9/10 , Overwhelming Attack , 11 kill , 588 pp - U:010 [+89 exp]
#20 rcn M3A3 Bradley , , 5 bars , 614 exp , USA , 7/10 , Overwhelming Attack , 13 kill , 588 pp - U:010 [+78 exp]
#27 rcn M3A3 Bradley , , 5 bars , 812 exp , USA , 13/10 , Overwhelming Attack , 25 kill , 764 pp - U:008 [+71 exp]

#25 aty M777A2 , M939 , , 5 bars , 1567 exp , USA , 15/10 , Devastating Fire , 37 kill , 900 pp - U:006 [+184 exp]
#21 aty M777A2 , M939 , , 5 bars , 1251 exp , USA , 8/10 , Devastating Fire , 27 kill , 600 pp - U:007 [+156 exp]
#25 aty M777A2 , M939 , , 5 bars , 1109 exp , USA , 15/10 , Determined Defense , 23 kill , 900 pp - U:005 [+154 exp]

#26 ad MIM-104D Patriot , , 5 bars , 756 exp , USA , 14/10 , Support, 16 kill , 1965 pp - U:015 [+174 exp]
#25 ad MIM-104D Patriot , , 5 bars , 582 exp , USA , 14/10 , Support, 13 kill , 1965 pp - U:016 [+92 exp]
#19 ad MIM-104D Patriot , , 3 bars , 374 exp , USA , 13/10 , Support, 3 kill , 1825 pp - U:018 [+72 exp]

#26 ftr + F-15E AESA Strike Eagle , , 5 bars , 1194 exp , USA , 11/10 , Support, 38 kill , 0 pp - U:010 [+182 exp]
#26 ftr F-22 Raptor , , 5 bars , 786 exp , USA , 11/10 , First Strike , Support, 22 kill , 2560 pp - U:017  [+162 exp]
#26 ftr + F-35 Lightning II , , 5 bars , 938 exp , USA , 11/10 , First Strike , Support, 38 kill , 0 pp - U:013 [+141 exp]

#18 tb * AH-64D Longbow , , 5 bars , 697 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire , Support, 23 kill , 0 pp - U:004 [+185 exp]
#21 tb * AH-64D Longbow , , 5 bars , 930 exp , USA , 10/10 , Devastating Fire , Support, 26 kill , 0 pp - U:004 [+168 exp]
#24 tb * AH-64D Longbow , , 5 bars , 971 exp , USA , 12/10 , Influence , Support, 19 kill , 0 pp - U:003 [+133 exp]

**** Maks. ilosc zdobytych EXP w jednej bitwie przez wszystkie jednostki core
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_EXP_B = 2385 exp, SCEN: #26
#26 S_* Summary:  * 22 Units * 13 Leaders   Total : 17275 exp,  636 kill, 17267 pp  Average:  785 exp,  29 kill,  785 pp [+sk 75] [+se 2385]

**** Maks. ilosc zniszczonych jedn. wroga w jednej bitwie przez wszystkie jednostki
-----------------------------------------------------------------------------------
MAX_KILL_B = 94 unit, SCEN: #26
#26 Killed: INF:399 TNK:55 RCN:47 AT:49 FLAK:22 FORT:74 ATY:109 AD:58 FTR:49 TB:31 LB:5  CRs:2   Total: 900 [+k 94]

Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6819


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #31 : Styczeń 27, 2017, 11:02:09 »

Cytuj
a spadochroniarze często nie mogą od razu zostać zapakowani do transportowców, bo nie ma pól rozstawienia na lotnisku, albo jest tylko jedno

Przecież można przerzucać wojsko śmigłowcami z dowolnego punktu w dowolny punkt - bez potrzeby budowania czegokolwiek....
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Ponury
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1067



« Odpowiedz #32 : Styczeń 27, 2017, 01:17:13 »

Prawda, ale zasięg śmigłowców jest o wiele mniejszy niż transportowców. Praktycznie można powiedzieć, że przy braku przeszkód na ziemi skuteczniej jest ich wysyłać samochodzikami dołem niż w śmigłowcach, jeżeli liczy się szybkość i gotowość do walki.
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3182


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #33 : Styczeń 27, 2017, 02:08:34 »

Praktycznie można powiedzieć, że przy braku przeszkód na ziemi skuteczniej jest ich wysyłać samochodzikami dołem niż w śmigłowcach, jeżeli liczy się szybkość i gotowość do walki.
Nie mam pojęcia jak doszedłeś do takich wniosków, mam zupełni przeciwne doświadczenia z tej kampanii. W moich rozgrywkach, śmigłowce transportowe kazdorazowo wyczyniały cuda...;

Transport lotniczy jest co prawda szybszy (22 vs 15), ale w przeciwieństwie do śmigłowcowego (w wariancie dla komandosów), nie pozwala wylądować po ruchu.
W transporcie śmigłowcowym komandosi dłużej lecą do celu (skokami), ale na koniec tury można ich ukryć w bezpiecznym miejscu (najlepiej o ograniczonej widoczności).
Transport lotniczy, w turze przeciwnika jest wrażliwy na atak myśliwców (trzeba poświecić myśliwiec do eskorty), oraz co gorsza na atak wyrzutni przeciwlotniczych dalekiego zasięgu (praktycznie nie ma obrony).

Desant też przebiega inaczej, zdecydowanie na korzyść śmigłowców. Śmigłowiec transportowy można wyładować w tej samej turze w której przyleciał do celu, samolot transportowy wisi nad celem do kolejnej tury (narażony na ataki).

Komandosi w śmigłowcu nadlatują nad cel, desantują w tej samej turze, atakują i niszczą cel (przydaje się zmiękczenie lotnictwem lub artylerią rakietową), wykorzystują mechanikę 'exploit succes' i odlatują w bezpieczne miejsce (w nadal w tej samej turze), często bez strat własnych.

Podejrzewam, że stosowałeś lądową taktykę (opartą o samochody) i stąd twoje gigantyczne straty prestiżowe (zapewne wynikające z ciągłego uzupełniania komandosów). W efekcie, uzyskałeś chyba najmniejsza (prestiżowo) armie jaką widziałem w tej kampanii (army cost: 15866).
« Ostatnia zmiana: Styczeń 27, 2017, 02:34:53 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6819


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #34 : Styczeń 28, 2017, 11:30:04 »

Dobra, zamykamy - po podsumowaniu not za styl, wiatr i odległość wychodzi:

1790 + 100 = 1890
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 2 [3]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...