Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Październik 20, 2019, 04:01:50 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Open General - plany rozwojowe (wątek historyczny)  (Przeczytany 135922 razy)
Scheisskopf
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 73


« Odpowiedz #165 : Wrzesień 27, 2009, 07:34:21 »

Pograłem w końcu nieco w Open PG. Pojedynczy user scenario, wcześniej niemiłosiernie tłuczony w PG. tak, że mam porównanie. Z grubsza AI atakuje z duża przewagą liczebną. I taka oto garść uwag.
1. Gra kompa odrobinę anemiczna. Nie miałem większych trudności z oderwaniem piechoty od szybkich jednostek kompa. W zwykłym PG jest w tym elemencie trudniej.
2. Początkowo komp nieźle rozpoznawał teren i unikał moich zasadzek. Na dalszych etapach wszystko wróciło do normy. Tak więc nie wiem, czy tworząc skrypty uwzględniono rozpoznanie?
3. AI w niewielkim stopniu uzupełnia jednostki.  Atakuje oddziałami z 20-30% stanów. Żeby było ciekawiej to niektóre jednak uzupełnia.
4. Dziwny overrun. Właściwie jest trudno doprowadzić do overrunu a jak na razie niemożliwością (przynajmniej dla mnie) przewidzieć taki wynik starcia. Ogólnie raz jest (rzadko) a raz go nie ma i nie wiem za bardzo dlaczego.
5. Przesadzono wg mnie z opcją rozpakowania jednostek. O ile słusznie przewidziano taką możliwość dla piechoty, to nieporozumieniem dla mnie jest rozpakowywanie artylerii holowanej. W efakcie niczym ona się nie różni od art. samobieżnej.
6. Myśliwiec nie podjął obrony mojego bombera.
7. W pojedynczym scenariuszu dostępne opcje "kampanijne" typu cancel oddziałów, podniesienie stanów, upgrade. Cancel mojej armii  Smiley spowodował zwiechę gry.
8. Sąsiedztwo jednostek wroga nie wpływa na możliwość uzupełnienia stanów "do pełna".
9. Gra nie zlicza strat zadanych i otrzymanych.
Zapisane
Rozprza
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 782



« Odpowiedz #166 : Wrzesień 27, 2009, 09:40:40 »

Pograłem w końcu nieco w Open PG. Pojedynczy user scenario, wcześniej niemiłosiernie tłuczony w PG. tak, że mam porównanie. Z grubsza AI atakuje z duża przewagą liczebną. I taka oto garść uwag.
1. Gra kompa odrobinę anemiczna. Nie miałem większych trudności z oderwaniem piechoty od szybkich jednostek kompa. W zwykłym PG jest w tym elemencie trudniej.
2. Początkowo komp nieźle rozpoznawał teren i unikał moich zasadzek. Na dalszych etapach wszystko wróciło do normy. Tak więc nie wiem, czy tworząc skrypty uwzględniono rozpoznanie?
3. AI w niewielkim stopniu uzupełnia jednostki.  Atakuje oddziałami z 20-30% stanów. Żeby było ciekawiej to niektóre jednak uzupełnia.
4. Dziwny overrun. Właściwie jest trudno doprowadzić do overrunu a jak na razie niemożliwością (przynajmniej dla mnie) przewidzieć taki wynik starcia. Ogólnie raz jest (rzadko) a raz go nie ma i nie wiem za bardzo dlaczego.
5. Przesadzono wg mnie z opcją rozpakowania jednostek. O ile słusznie przewidziano taką możliwość dla piechoty, to nieporozumieniem dla mnie jest rozpakowywanie artylerii holowanej. W efakcie niczym ona się nie różni od art. samobieżnej.
6. Myśliwiec nie podjął obrony mojego bombera.
7. W pojedynczym scenariuszu dostępne opcje "kampanijne" typu cancel oddziałów, podniesienie stanów, upgrade. Cancel mojej armii  Smiley spowodował zwiechę gry.
8. Sąsiedztwo jednostek wroga nie wpływa na możliwość uzupełnienia stanów "do pełna".
9. Gra nie zlicza strat zadanych i otrzymanych.


Nie widzisz lepszej inteligencji u kompa???
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 27, 2009, 09:42:12 wysłane przez Rozprza » Zapisane

W przeglądarce można "ustawić" sprawdzanie pisowni. To nie jest trudne...
Depet
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1217


Główny Strateg Kraju


« Odpowiedz #167 : Wrzesień 28, 2009, 01:32:11 »

To jest dopiero pierwsza grywalna wersja Open PG2 z AI więc spokojnie - wszystko przed nami Smiley

Odnośnie nowej wersji to olbrzymie podziękowania należą się Rudankort-owi za "wyciągnięcie" assemblerem formuły starcia bo to podstawa - pograłem trochę i muszę powiedzieć że jest bardzo zbliżona do tej z oryginalnego PG2. W porównaniu do poprzedniej alphy gdzie praktycznie non stop zdarzał mi się rugged defense to olbrzymi postęp Smiley

Na koniec żeby trochę uściślić informację co do nowej wersji - to prócz komentowanej wyżej pierwszej odsłony silnika AI w nowej wersji wprowadzono m.in. oddzielne grafiki dla interfejsu gry (teraz nie trzeba już grzebać w Panzer2.dat) i kilka nowych opcji konfiguracyjnych (jakby ktoś bardziej zaawansowny w j.ang. mógłby opisać co konkretnie byłoby fajnie).
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2009, 01:37:16 wysłane przez Depet » Zapisane

Portal Ligowy Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
http://generalsguild.com/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6836


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #168 : Wrzesień 28, 2009, 01:55:38 »

Poza tym Panowie zwracam uwagę na aktualizacje. W tej chwili pojawiają się tak szybko, że trzeba sprawdzac codziennie. Najlepiej empirycznie, bo oficjalne numery wersji, z uwagi na częstośc zmian się nie zmieniają, ale nie zaszkodzi raz dziennie wejśc na stroną Luisa i ściągnąc tak pro-forma, żeby zobaczyc datę pliku exe.

Najnowsza jest z wczorajszego wieczora (27 września).

No i czytac na JP's Panzers.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Scheisskopf
Podporucznik (Second Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 73


« Odpowiedz #169 : Wrzesień 28, 2009, 02:01:07 »

Nie widzisz lepszej inteligencji u kompa???
Na razie próbę oceny zaburzają liczne inne niedoskonałości rozgrywki. Choć odnoszę wrażenie, że Open PG ma jeszcze sporo do nadgodnienia. Co jest zupełnie zrozumiałe, biorąc pod uwagę stopień komplikacji sprawy.

Odnośnie nowej wersji to olbrzymie podziękowania należą się Rudankort-owi za "wyciągnięcie" assemblerem formuły starcia bo to podstawa - pograłem trochę i muszę powiedzieć że jest bardzo zbliżona do tej z oryginalnego PG2.
A trochu jaśniej? Smiley
Poza tym Panowie zwracam uwagę na aktualizacje.
Najnowsza jest z wczorajszego wieczora (27 września).
No, mam nadzieję, że jeszcze załapałem się na aktualną.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 28, 2009, 02:36:17 wysłane przez Scheisskopf » Zapisane
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #170 : Październik 30, 2009, 10:22:31 »

Założyłem sobie osobny katalog na OpenPG zgrałem wszystko i zauważyłem, że OpenPG nie potrzebuje w katalogu "Scenario" plików "map"  HuhHuhHuhHuhHuhHuh?
Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6836


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #171 : Październik 30, 2009, 11:39:26 »

A czy ten osobny katalog ma coś wspólnego z dotychczasowym katalogiem PG2?
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #172 : Październik 30, 2009, 11:46:08 »

Pomyłka - widzę że jednak potrzebuje,  tylko on jakimś cudem ściągał sobie chyba z katalogu Panzer2.

Ale teraz druga sprawa - ustawiłem sobie OpenPG zgodnie ze wskazówkami Gustlika.
Założyłem osobny katalog OpenPG potem osobnych kilka efili.
Do katalogu OpenDat przegrałem plik z Flagami Gustlika.
Ale jednak przy graniu krajem Poland zamiast Polskiej flagi mam Turecką HuhHuh
Zapisane

Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6836


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #173 : Październik 30, 2009, 11:58:29 »

Tak, też to miałem - bo Open PG potrzebuje w lokalnym (efilowym) katalogu flag w innym formacie (png a nie shp). Jeśli ich nie znajdzie, lokalny katalog zostanie zignorowany i będzie korzystał z flag z głównego pliku panzer2.dat. W tej chwili własne flagi w tym formacie przygotował tylko Adler.

Dlatego w przypadku mojego efila musisz miec podmienione flagi w Panzer2.dat - tak jak do PG2, a wszystkie grafiki z lokalnego podkatalogu wykasuj. Natomiast Adlera możesz zainstalowac lokalnie i będzie działał. Paczkę z podkatalogami efilowymi znajdziesz też u Luisa, obok linka do Open PG.

Jak tak zrobiłem i chodzi mi na obu efilach. Z tym że do mojego, czyta grafikę z Panzer2.dat, a jak uruchamiam Adlera, to bierze sobie jego flagi z podkatalogu.
« Ostatnia zmiana: Październik 31, 2009, 12:01:14 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #174 : Październik 31, 2009, 12:02:33 »

OK - dzięki działa
Zapisane

Greg
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 536



WWW
« Odpowiedz #175 : Styczeń 11, 2010, 04:38:43 »

Bardzo obszerny opis w języku angielskim pojawił się na oficjalnej stronie Luis'a dotyczącej OpenPG.
http://luis-guzman.com/OpenGen.html
Zapisane

Radar
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 422


h


« Odpowiedz #176 : Marzec 04, 2010, 01:43:12 »

Kiedy chcę ruszyć oddział nic się nie dzieje i wyskakuje ''wyślij raport o błędach''. Sad Open PG, oczywiście.
Zapisane
bams
Szeregowy (Private E-2)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1


« Odpowiedz #177 : Marzec 06, 2010, 08:09:45 »

dobry czlowieku wejdz prosze ja Ciebie w katalog /windows uruchom Regedit znajdz klucz rejestru HKEY_CURRENT_USER\Software\LGV_Tools.

usun to ostatnie czyli LGV_Tools. odpal Openg i baw do woli .

aktualizacje na http://www.openpg2.com/


pzdr!!!
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6836


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #178 : Marzec 06, 2010, 08:40:32 »

Tu także jest o tym mowa, choć podana jest nieco inna zmiana rejestru.

http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?p=640129#640129

Tak czy inaczej, najlepiej poczekać aż Luis ustosunkuje się do sprawy.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
majerek
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 842



« Odpowiedz #179 : Kwiecień 30, 2010, 08:54:34 »

Link do oficjalnego intra Open General
http://www.youtube.com/watch?v=9GvD23JpH8g
Zapisane

Nie bo nie Smiley
Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 21   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...