Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Lipiec 17, 2018, 08:53:22 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 8 9 [10]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Narodowy test kampanii "Znak Orła" (G22 SIGN OF THE EAGLE v.4.1)  (Przeczytany 7613 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6478



« Odpowiedz #135 : Czerwiec 17, 2018, 10:37:45 »

Wydaje mi się, że dużo lepszym rozwiązaniem niż utrata jednostek core jest zasugerowanie graczowi jeśli chce grać "historycznie" Smiley żeby wymił jednosteki core (można mu w opcji wyboru drogi dać na to jakieś fundusze).
Jeśli nie będzie chciał-cóż to tylko zabawa Wink

Otóż to. Skoro robimy kampanię- ciągłość sił to konieczność. Inaczej robimy 4 kampanię i tyle.

Trening jeden starczy. Więcej to trochę parodia tego pomysłu. Jeżeli ktoś to uzasadni- ok.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1059


« Odpowiedz #136 : Czerwiec 26, 2018, 02:49:22 »

Jeśli jeszcze coś w tym temacie robicie ..
.. to cztery pierwsze pliki ( obrazki) na start scenariusza - w nowej rozdzielczości 500x500px z wymaganymi prawem autorskim oznaczeniami ...
http://www.opengeneral.pl/sympatyk/G22_nov.zip
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6677


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #137 : Lipiec 15, 2018, 07:04:12 »

Do tych, których ten temat jeszcze obchodzi...

Poniżej podpinam lekko podrasowany, pierwszy scenariusz do "Znaku Orła"

Co się zmieniło?

- redukcja doświadczenia po obu stronach - wszystkie jednostki (z wyjątkiem sztabów) mają 0 lub 1 belkę, z tym, że u Niemców jest troche więcej tych z 1 belką.
- samoloty niemieckie mają przypisane konkretne cele - podobnie niektóre oddziały lądowe.
- delikatnie przesunięte jest położenie kilku jednostek niemieckich a ich lotnisko jest teraz bronione.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 ... 8 9 [10]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...