Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Sierpień 19, 2019, 02:34:42 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 [2]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Kampania D11 "Bitwa o Dai Do"  (Przeczytany 8261 razy)
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1314


« Odpowiedz #15 : Luty 01, 2018, 08:10:40 »

Trzecia mapa do 3 scenariusza
http://www.opengeneral.pl/sympatyk/3Vietnam_OG.jpg
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1314


« Odpowiedz #16 : Luty 03, 2018, 01:19:00 »

Ostatnia 4 mapka (rysunek)
http://www.opengeneral.pl/sympatyk/4Dai_OG.jpg

Moje uwagi - jeśli można  Wink do kampanii

Odziedziczone po Peg i PG2
Drogi - każdy hex w każdym możliwym kierunku - to "nie po mojemu"
Pierwsza kolumna - bez terenu
Rysunek w kilku poszczególnych hex jest inny niż teren ( dotyczy wszystkich mapek)

Dziękuję wszystkim za opinie i uwagi  Toast
Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6547



« Odpowiedz #17 : Luty 07, 2018, 08:41:44 »

Będę nudny, ale nieco nasycenie kolorów bym zdjął.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1314


« Odpowiedz #18 : Luty 09, 2018, 12:17:33 »

Dla Wszystkich, którzy wolą mapy w stylu PG2 ...

Jak zdjąć nasycenie kolorów/jaskrawość?

Najprościej
Pobieramy program Irfanview
Wczytujemy plik do zmiany
Polecenia --> Obraz --> Zmiana naświetlenia/koloru (Shift + G) --> suwak nasycenie ( od 0 do - / + 255)

Poniżej przykład (3 różne wartości - środkowy = - 150)
http://opengeneral.pl/upload/Jaskrawosc.jpg

To samo uzyskamy za pomocą programu PhotoScape
Jasność/kolor --> wykres nasycenia (płynna zmiana linii wykresu)

W obu przypadkach spodziewany efekt widzimy w oknie podglądu ...
Zostaje tylko podmienić rysunek w katalogu Map gry ......  lub wszystko to wykonać na pliku w tym katalogu  Grin

Oczywiście można przy okazji zmienić inne parametry .. Evil
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2018, 08:03:37 wysłane przez sympatyk » Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6547



« Odpowiedz #19 : Luty 13, 2018, 01:22:15 »

Chyba trzecia jest optymalna.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1314


« Odpowiedz #20 : Luty 17, 2018, 02:19:11 »

Będę nudny, ale nieco nasycenie kolorów bym zdjął.

Chyba trzecia jest optymalna.

Specjalnie dla Generała Zsamota
Po zmiejszeniu nasycenia -170

http://www.opengeneral.pl/sympatyk/1viet_OGsz.jpg
http://www.opengeneral.pl/sympatyk/2Vietnam_OGsz.jpg
http://www.opengeneral.pl/sympatyk/3Vietnam_OGsz.jpg
http://www.opengeneral.pl/sympatyk/4Dai_OGsz.jpg

To samo dla D14 ...
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2018, 02:32:43 wysłane przez sympatyk » Zapisane
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6547



« Odpowiedz #21 : Luty 24, 2018, 10:01:02 »

Dziękuję.
Są idealne.
Tylko albo aż. Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1137


« Odpowiedz #22 : Kwiecień 20, 2018, 09:34:38 »

Mam pytanie?
Czy zamierzony jest brak transportu helikopterowego dla jednostek Seals , SF, Air Cavalary 1965.
kupiłem te jednostki i żadna nie mogła użyć tego typu transportu Grin.
Posiłki, które przybywają używają transportu helikopterowego Smiley
Wydaje mi się to dziwne Huh
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3247


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #23 : Kwiecień 21, 2018, 11:25:42 »

Mam pytanie?
Czy zamierzony jest brak transportu helikopterowego dla jednostek Seals , SF, Air Cavalary 1965.
kupiłem te jednostki i żadna nie mogła użyć tego typu transportu Grin.
Posiłki, które przybywają używają transportu helikopterowego Smiley
Wydaje mi się to dziwne Huh
W kampanii wykorzystane są listy zakupów do stworzenia mix'u jednostek 'US Marines' i 'US Army', pod flagą 'US Marines'.
Problem w tym, że listy zakupów są świetne do ograniczania listy jednostek, ale nie specjalnie sprawdzają się przy jej rozszerzaniu, szczególnie o jednostki innej nacji. Problemy pojawiają się zwłaszcza przy niekompatybilnych transportach nieorganicznych.

W tym przypadku, jednostki helikopterowe 'US Army', kupione pod flagą 'US Marines', próbują skorzystać z transportu HTP, ale nie znajdują odpowiedniego na liście  'US Marines', w efekcie im się nie udaje.

Co o rozwiązań.
Z poziomu kampanii, można dodać 'US Army' jako drugą nacje, to powinno doraźnie zagwarantować brakujące HTP.
Z poziomu efila, można zdublować transporty HTP 'US Army' w nacji  'US Marines' i uzgodnić wagi transportowe.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1137


« Odpowiedz #24 : Kwiecień 21, 2018, 03:18:15 »

Dzięki za odpowiedź Smiley
Na dzień dzisiejszy łatwiejsza wydaje się opcja 1.
Darku jeśli masz chwilę czasu to dodaj jako drugą nację  'US Army' Smiley
Zagram jeszcze raz z poprawkami.
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3247


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #25 : Kwiecień 21, 2018, 07:05:55 »

Za późno, już poprawiłem efila Wink .

Pliki efila: GusOpen6912.zip;

Poprawka powinna wyeliminować wszelkie problemy z transportami HTP oraz ATP,  dla zamiennie stosowanych jednostek  'USA' i 'US Marines'.

Niestety, połączenia innych nacji nadal pozostaną potencjalnie konfliktowe.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1137


« Odpowiedz #26 : Kwiecień 21, 2018, 07:56:13 »

Jesteś szybki Wink, dzięki  Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Mario
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1137


« Odpowiedz #27 : Kwiecień 21, 2018, 08:03:41 »

Działa, no to zagram jeszcze raz i wypróbuję  piechotę helikopterową(zastosuję inną taktykę). Smiley
Jeszcze raz dzięki Smiley
Zapisane

Najjaśniejszy Panie, do prowadzenia wojny potrzebne są trzy rzeczy: pieniądze, pieniądze i jeszcze raz pieniądze.
Strony: 1 [2]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...