Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Listopad 24, 2017, 07:33:21 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 46 47 [48] 49   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Jak w Gimie mapy robić.  (Przeczytany 89867 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6550


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #705 : Czerwiec 27, 2017, 12:50:05 »

Całkiem spoko - czyli OK. Wink
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
sympatyk
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 907


« Odpowiedz #706 : Czerwiec 28, 2017, 12:53:17 »

Poprawione rysunki i mapx ..
Do wglądu i sprawdzenia ...  Wink
1335
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGSWE2ODNPT185REE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGZ3FBSXZLS0w4U2c/view?usp=sharing
1336
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGTjdRT2dVeVJZUkU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGTnlaclN0ZlpIeDQ/view?usp=sharing
1337
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGejlzcmRvbHkwZ00/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGeFlNMk1qeWhxX1E/view?usp=sharing
1338
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGNUZvUVd4Y2tfMjA/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGWXoyb2lVRlBGSzg/view?usp=sharing
1339
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGeWllckJnYlBPQmM/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGZGdmVFlSNzlYdlU/view?usp=sharing
1340
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGMHRHQmdMQTR1VEU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGazJfWkVjM2Zvejg/view?usp=sharing
bor4
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGNkxJUWkyMFhNdUk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGcWNDOE51VXV2T1E/view?usp=sharing
bor4_z
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGNjVPVDBaQlRkLVU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGWW15V2M5Z2hCM1U/view?usp=sharing

i jeszcze mapy w formacie png ... dla porównania .. i dla JPs  Tongue
1335
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGZC1BTjVKNTBVWVk/view?usp=sharing
1336
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGUDNVbFhMdXZZZXc/view?usp=sharing
1337
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGZXZZOTVROFhxRTg/view?usp=sharing
1338
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGUEduTjBOUUpsNEU/view?usp=sharing
1339
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGeUNnaGlYVmd5cEE/view?usp=sharing
1340
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGYWZQNzMtbnNseFk/view?usp=sharing
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1106


« Odpowiedz #707 : Czerwiec 28, 2017, 01:53:20 »

Sprawdziłem dużą mapę Bor4. Powiedz, czy z niej robisz małe i naniesiesz sobie poprawki wg. dużej czy każdą z osobna trzeba sprawdzić.

Uwagi:
5,46; 5,47; 5,48; 5,49 - ocean
Okolice 18,63 - ocean tam gdzie morze ciemniejsze
11,101 - swamp
20,106; 20,107 - river
41,91 - forest
40,71 i okolice - rzeka czy shallow sea?
94,96 - rzeka czy shallow sea?
104,80; 104,82; 106,49;  - wygląda na swamp
106,50 - swamp czy river
104,61; 105,59 - hills
10,106; 10,107; 10,108 - shallow sea

Drogi - braki gałęzi:
104,59
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 907


« Odpowiedz #708 : Czerwiec 28, 2017, 07:11:06 »

Dziękuję za sprawdzenie  Toast

Na dużą mapę wklejam te 3 oficjalne

Poprawiłem w/g sugestii, acz nie wszystko
Ponieważ rzeki mają być ciągłe - to nawet jeśli przepływają przez swamp, shellow sea - są rzeką
Oczywiście do zmiany na etapie scena - jeśli kto chce ..
104,61; 105,59 - hills - też do uznania ..
20,106; 20,107 - river -dotyczyło kolumny "0"na mapce szczecin
Drogi - braki gałęzi: 104,59 - dotyczyło kolumny 70


Jarek jeszcze raz wielkie podziękowania !

a teraz chwila prawdy

1335
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGZC1BTjVKNTBVWVk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGc3VPZHdsZ0JLZVE/view?usp=sharing

1336
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGUDNVbFhMdXZZZXc/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGRkZsUjlIRy1HTkU/view?usp=sharing

1337
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGZXZZOTVROFhxRTg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGQzhaYXBmZ3VRRlE/view?usp=sharing

1338
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGUEduTjBOUUpsNEU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGcF91ZWoxRjkyaUE/view?usp=sharing

1339
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGeUNnaGlYVmd5cEE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGNUg1aHB2Zm1LX0E/view?usp=sharing

1340
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGYWZQNzMtbnNseFk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGQWZKUnVsa1JOd1U/view?usp=sharing

Cały project
bor4
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGNkxJUWkyMFhNdUk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGMjEzZVZjVmpPRVU/view?usp=sharing
bor4_z
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGNjVPVDBaQlRkLVU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGX3ZKaFNseHNPakE/view?usp=sharing

Oczywiście obrazka drugi raz nie trzeba pobierać ... pod numerkiem najpierw obrazek, następnie mapx ..


Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1106


« Odpowiedz #709 : Czerwiec 28, 2017, 07:41:43 »

Dziękuję za sprawdzenie  Toast
Polecam się na przyszłość.
Cytuj
Ponieważ rzeki mają być ciągłe - to nawet jeśli przepływają przez swamp, shellow sea - są rzeką
Na następnych mapach spróbuj oddać rzekę otoczoną bagnami - tak aby nie było wątpliwości, że to rzeka. Inaczej gracz nie sprawdzając terenu pomyśli, że nie przepłynie okrętem.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 29, 2017, 08:46:42 wysłane przez Jaro » Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 907


« Odpowiedz #710 : Czerwiec 29, 2017, 08:45:59 »

Zawsze próbuje, a wychodzi jak zwykle  Evil

No i co dalej? - jeszcze jakieś błędy?
Pisać do Luisa, czy na JPs? - czy tu i tu?
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1106


« Odpowiedz #711 : Czerwiec 29, 2017, 10:14:48 »

Albo czegoś nie umiem albo ostatnie mapx nie mają zdefiniowanych obrazków. Oznacza to, że po otwarciu mapx nie ładuje mi się mapa a właściwie ładuje się mapa 0.jpg Poprzednie wersje mapx ładują obrazki poprawnie.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 907


« Odpowiedz #712 : Czerwiec 29, 2017, 01:52:54 »

Czy mogę poprosić o powtórne ściągnięcie mapx - i spróbowanie? i dzięki  Bow Bow Bow
Widocznie ta zabawa zaczyna mnie przerastać ...  Evil  Xplode
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1106


« Odpowiedz #713 : Czerwiec 30, 2017, 11:15:02 »

Ściągnąłem nowe i sprawdziłem wszystkie letnie mapx (w tym cały projekt). Zakładam, że zimowe są takie same. Jak naniesiesz poprawki i Gustlik nie będzie miał innych uwag do to publikuj. Dalsze przeglądanie mapx mija się z celem, bo tylko będzie się zmieniać definicje w tzw. wątpliwych miejscach (na styku terenów). W takich przypadkach ocena zależy od sprawdzającego i mocno się zmienia w zależności od wielu czynników. Zwróć szczególnie uwagę na port i ich połączenie z siecią dróg. Port za rzeką jest raczej niedostępny. Co prawda z pobliskiej drogi do portu wejdzie się bez straty ruchu ale w odwrotną stronę to już jak przekraczanie rzeki. A przecież porty pełnomorskie miały odpowiednie drogi a może i tory kolejowe.

 Ps
Sprawdzałem je bardzo chętnie, bo niezwykle pasują mi te mapy.

Bornholm1
6,54 ? city
3,50 ? shallow
1,15; 7,13; 29,7; 27,1; 41,28; 46,32; 47,32; 48,33; 55,32 - ocean

Raczej mało ważne, ale dla porządku
31,40; 21,58; 22,59; 61,59; 63,59 ? ocean

Bornholm2
7,12;8,14; 8,1512,16; 13,16; 14,17; 3,52; 11,50;16,49; 17,48; 21,45; 63,27  - ocean
53,42 ? shallow
63,40 ? swamp

6,55 oraz 6,56 ? rozumiem, że rzeka ma być ciągła, ale czy jak zmienimy na shallow sea to rzeczne statki przepłyną? Czy czemuś to przeszkadza?

Raczej mało ważne, ale dla porządku
3,42; 8,47; 65,20 ? ocean


Szczecin
Ocean: 1,21; 2,22; 23,17; 24,17; 25,16; 29,15; 30,15; 35,11; 51,7; 69,2
20,21; 20,22 ? patrz Bornholm2
Clear: 56,53; 67,32; 68,41;
15,50; 48,12 ? moim zdaniem port powinien być połączony drogą z miastem

Raczej mało ważne, ale dla porządku
1,7; 1,8; 6,6; 9,5;  - ocean

Cały projekt
Ocean: 1,15; 7,13; 29,7; 45,66; 44,67; 43,67; 46,32; 47,32; 48,33;
City: 6,54;
River: 9,78; 10,79; 20,92;
Swamp: 3,85;
Clear: 20,86; 80,100;
Hill: 105,57; 105,59
10,106; 10,107; 10,108 ? patrz Bornholm2
35,100; 68,62; ? moim zdaniem port powinien być połączony drogą z miastem

Raczej mało ważne, ale dla porządku
Ocean: 23,40; 9,54; 16,59; 14,63; 26,56; 21,57; 21,58; 23,60; 25,62; 31,
63; 34,67; 31,40;
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 907


« Odpowiedz #714 : Czerwiec 30, 2017, 05:31:31 »

Jarek
Wielkie podziękowania  Bow Bow Bow
Zastosowałem w zasadzie wszystko co napisałeś
Te rzeki płynące przez jeziora  Huh - Nie wiem jak właśnie ..
Cytuj
rozumiem, że rzeka ma być ciągła, ale czy jak zmienimy na shallow sea to rzeczne statki przepłyną? Czy czemuś to przeszkadza?
I to jest dobre pytanie. A jak w innych efilach?
Cytuj
Dalsze przeglądanie mapx mija się z celem, bo tylko będzie się zmieniać definicje w tzw. wątpliwych miejscach (na styku terenów).
O tak!
 I dlatego takie hex są mało ważne ...

Jeszcze raz bardzo dziękuję  Bow Bow Bow - zapętliłem się strasznie - mam ponad 50 mapx różniących się literką lub nadpisywanych .. Damnpc

Do tego Suite - przechodzenie pomiędzy kafelkami, a zwykłą mapą jeśli się coś tam zamienia w międzyczasie --> nie zawsze jest bezpieczne ...

Wszystko zostało zaktualizowane i można pobierać już po nowemu ( nie wiedziałem, że można nadpisać pliki, a linki się nie zmienią)

Cytuj
Jak naniesiesz poprawki i Gustlik nie będzie miał innych uwag do to publikuj.
No to poczekamy na Gustlika



Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2581


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #715 : Czerwiec 30, 2017, 06:11:30 »

Cytuj
rozumiem, że rzeka ma być ciągła, ale czy jak zmienimy na shallow sea to rzeczne statki przepłyną? Czy czemuś to przeszkadza?
I to jest dobre pytanie. A jak w innych efilach?
W naszym efilu "statki rzeczne" (czyli ruch 'Coastal') pływają po każdej "wodzie".  W terenie 'Ocean' poruszają się nieco wolniej (dzielnik 2), ale wpłynąć mogą wszędzie.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1106


« Odpowiedz #716 : Czerwiec 30, 2017, 07:11:31 »

Cytuj
rozumiem, że rzeka ma być ciągła, ale czy jak zmienimy na shallow sea to rzeczne statki przepłyną? Czy czemuś to przeszkadza?
I to jest dobre pytanie. A jak w innych efilach?
W naszym efilu "statki rzeczne" (czyli ruch 'Coastal') pływają po każdej "wodzie".  W terenie 'Ocean' poruszają się nieco wolniej (dzielnik 2), ale wpłynąć mogą wszędzie.

Czyli jeziora, przez które płyną rzeki mogą być shallow sea. Wtedy nawet w kafelkach wygląda ok.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 907


« Odpowiedz #717 : Czerwiec 30, 2017, 08:55:35 »

Cytuj
Czyli jeziora, przez które płyną rzeki mogą być shallow sea. Wtedy nawet w kafelkach wygląda ok.

Tak jest - wykonano (myślę, że ostateczna wersja to jest)

1335
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGZC1BTjVKNTBVWVk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGc3VPZHdsZ0JLZVE/view?usp=sharing

1336
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGUDNVbFhMdXZZZXc/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGRkZsUjlIRy1HTkU/view?usp=sharing

1337
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGZXZZOTVROFhxRTg/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGQzhaYXBmZ3VRRlE/view?usp=sharing

1338
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGUEduTjBOUUpsNEU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGcF91ZWoxRjkyaUE/view?usp=sharing

1339
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGeUNnaGlYVmd5cEE/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGNUg1aHB2Zm1LX0E/view?usp=sharing

1340
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGYWZQNzMtbnNseFk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGQWZKUnVsa1JOd1U/view?usp=sharing

Cały project
bor4
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGNkxJUWkyMFhNdUk/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGMjEzZVZjVmpPRVU/view?usp=sharing
bor4_z
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGNjVPVDBaQlRkLVU/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B3haxaK-W8MGX3ZKaFNseHNPakE/view?usp=sharing

Dzięki Waldzioś za podpowiedz 
A tak na przyszłość - a jak zachowuje się transport morski na przybrzeżnych wodach?
A po bagnie to może coś pływać? - amfibia?
Zapisane
sympatyk
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 907


« Odpowiedz #718 : Lipiec 02, 2017, 09:17:19 »

Pytanie
Czy, jeszcze ktoś zgłasza uwagi do powyższych map?
@ Gustlik - Twoja opinia?

Chciałbym już to zakończyć ..

Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6550


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #719 : Lipiec 02, 2017, 09:45:25 »

Graficznie - nie zgłaszam.

Natomiast mapxów nie przejrzałem hex po hexie, ale zakładam, że Jaro był wystarczająco upierdliwym kontrolerem jakości.

Skoro przystawił pieczątkę - to jazda z tym w świat.  Smiley
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Strony: 1 ... 46 47 [48] 49   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...