Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Maj 20, 2019, 11:41:09 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 133 134 [135]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gustlik Efile dla Open General  (Przeczytany 441697 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6536



« Odpowiedz #2010 : Czerwiec 17, 2018, 10:46:03 »

2 punkty ruchu to ZAWSZE jest dużo. I taka jednostka, jeszcze z liderami, może zachwiać całą bitwą.  Np. Pelotce z liderem ruch fazowy dokupuję to- wtedy podjeżdżam pod linię wroga, walę sobie w samolot, odjeżdżam w siną dal...

Skoro 1 heks 2km, to chyba te 4km to jest ogromna różnica...
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3131


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #2011 : Czerwiec 26, 2018, 08:58:42 »

Co nowego będzie w następnej wersji efila?
Przede wszystkim finalna wersja "współczesnej" marynarki wojennej. Zawierająca skompletowane okręty wojenne dla USA i ZSRR/Rosji, dla lat 1950-2018+.
Dodatkowo w ramach zmian w okrętach, nowy system śmigłowców pokładowych. Obecnie każdy śmigłowiec może lądować na dowolnych okrętach. Po zmianach ta możliwość zostanie ograniczona do wyspecjalizowanych maszyn.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Estek
Generał broni (General Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 482


« Odpowiedz #2012 : Luty 05, 2019, 09:54:02 »

Po W10 mam jeszcze delikatne uwagi co do sprzętu włoskiego. W trakcie wojny domowej w Hiszpanii, mamy dwie nieco dublujące się jednostki. W piechocie Bersaglierów wz.38 z ruchem fazowym, którym możemy dokupić motocykle (Fajna jednostka, dzięki której zdobyłem Tobruk w scenariuszu 12-tym) oraz Barsaglieri mot. w rozpoznaniu, naturalnie z racji klasy z ruchem fazowym. W piechocie Bersaglieri wz. 40 ruch fazowy znika. Druga uwaga dotyczy parametrów czołgów M11/39 i M13/40. M11/39 miał 37 mm armatę zamocowaną w korpusie i dwa kmy w wieży. M13/40 47 mm armatę w wieży i dwa kmy w korpusie. Oba czołgi mają ten sam poziom inicjatywy = 7 i wartości ataku odpowiednio atak ppanc = 6, atak nieppanc = 5 dla M11/39 i atak ppanc = 7, atak nieppanc = 6 dla M13/40. Nie jestem znawcą i nie znam dokładnie rzędu wartości wg. którego opracowywane były powyższe wartości, ale wydaje mi się, że chyba M11/39 został delikatne przeszacowany przynajmniej jeśli chodzi o inicjatywę. Co do parametrów obrony obu czołgów, tutaj bym się nie czepiał, gdyż dysponowały one podobnym opancerzeniem.
« Ostatnia zmiana: Luty 05, 2019, 10:04:51 wysłane przez Estek » Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3131


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #2013 : Luty 05, 2019, 11:18:39 »

W trakcie wojny domowej w Hiszpanii, mamy dwie nieco dublujące się jednostki. W piechocie Bersaglierów wz.38 z ruchem fazowym, którym możemy dokupić motocykle (Fajna jednostka, dzięki której zdobyłem Tobruk w scenariuszu 12-tym) oraz Barsaglieri mot. w rozpoznaniu, naturalnie z racji klasy z ruchem fazowym. W piechocie Bersaglieri wz. 40 ruch fazowy znika.
Piechota 'Bersaglieri 38' z ruchem fazowym do zdecydowanie błąd. Prawdopodobnie pozostałość po "starych" motocyklach.

Druga uwaga dotyczy parametrów czołgów M11/39 i M13/40. M11/39 miał 37 mm armatę zamocowaną w korpusie i dwa kmy w wieży. M13/40 47 mm armatę w wieży i dwa kmy w korpusie. Oba czołgi mają ten sam poziom inicjatywy = 7 i wartości ataku odpowiednio atak ppanc = 6, atak nieppanc = 5 dla M11/39 i atak ppanc = 7, atak nieppanc = 6 dla M13/40. Nie jestem znawcą i nie znam dokładnie rzędu wartości wg. którego opracowywane były powyższe wartości, ale wydaje mi się, że chyba M11/39 został delikatne przeszacowany przynajmniej jeśli chodzi o inicjatywę. Co do parametrów obrony obu czołgów, tutaj bym się nie czepiał, gdyż dysponowały one podobnym opancerzeniem.
Nie jestem na bieżąco z włoskim sprzętem. Na pierwszy rzut oka podejrzewam, że identyczna inicjatywa M11/39 i M13/40 może wynikać nie tyle z przeszacowania M11/39, co z ograniczeń stosowanej skali inicjatywy, czyli braku pośredniego stopnia inicjatywy dla M13/40.
L6/40 ma INI=6, a M15/42  INI=8, więc M11/39 i M13/40 zapewne musiały się zmieścić "pomiędzy".
Na pewno INI=7 wydaje się sensowną wartością dla M13/40. Przypuszczam, że inicjatywę M11/39 można obniżyć do 6, bez jakiś drastycznych zmian w balansie. Przyjrzę się temu.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1161


« Odpowiedz #2014 : Maj 12, 2019, 02:02:12 »

Czy transport śmigłowcowy dla amerykańskich SEALS 2010 w postaci V-22 Osprey jest ok?
Ani nie wygląda na śmigłowiec ani nie ma ruchu fazowego.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3131


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #2015 : Maj 12, 2019, 02:50:15 »

Czy transport śmigłowcowy dla amerykańskich SEALS 2010 w postaci V-22 Osprey jest ok?
Ani nie wygląda na śmigłowiec ani nie ma ruchu fazowego.
Opisywałem problem przy okazji ostatniej "szybkiej" aktualizacji (to był jej powód).

Jednostki 'SEALs' posiadają cechę 'Marine', która sprawia że jednostka każdorazowo dysponuje pełnym ruchem po opuszczenie transportu nieorganicznego (dotyczy nie tylko NTP, ale również HTP, ATP i RTP, a nawet transportu kontenerowego).
W połączeniu z "specjalnymi" helikopterami (z ruchem fazowym) powodowało to poważny exploit.
Jednostka mogła korzystać z transportu helikopterowego dowolną ilość razy w ciągu pojedynczej tury. To efektywnie dawało nieograniczoną możliwość ruchu.

Rozważałem dwie możliwości. Mogłem wyłączyć cechę 'Marine', albo "fazowe" helikoptery.
Jednostki 'SEALs' bez cechy 'Marine' byłyby praktycznie kopią oddziałów 'Delta'. Poza tym, oddziały Navy SEALs bez cechy 'Marine', IMHO wyglądały by trochę nienaturalnie.
Zdecydowałem się więc na wyłączenie "fazowych" helikopterów.
Dla zrównoważenia (w niewielkim stopniu) i zachowania "elitarnego" charakteru zastosowałem transport helikopterowy o największym zasięgu (w scenariuszach morskich to może być dodatkowa zaleta SEALs).

Co do V-22 Osprey i jego funkcjonalności można dyskutować. Nie zmienia to faktu, że od 2007 Osprey stopniowo zastępuje w US Navy i USMC śmigłowce CH-53D i MH-53 Pave Low, więc efektywnie pełni ich rolę.

Wykorzystanie MH-53 Pave Low i CV-22 Osprey przez Navy SEALS jest w pełni potwierdzone.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1161


« Odpowiedz #2016 : Maj 12, 2019, 03:14:18 »

Tak, teraz sobie przypominam, że pisałeś o tym exploice. Dzięki.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
Strony: 1 ... 133 134 [135]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...