Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Listopad 24, 2017, 07:11:19 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 131   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Gustlik Efile dla Open General  (Przeczytany 371353 razy)
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6550


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« : Lipiec 17, 2010, 01:02:20 »

Na razie go jeszcze nie ma, ale jak się pojawi, to będzie tu opisywany.

Póki co chcę, powiedzie o jednej zasadniczej zmianie, która na pewno nastąpi.

Otóż Open PG sam generuje symbole umiejętności dodatkowych, dlatego w tej wersji, literki w nawiasach kwadratowych
zostaną wycofane. Opisy są wyświetlane zgodnie z kodem Luisa, który jest w 90% zgodny z tym co było dotąd - chodzi jednak
o te 10% różnic.

Podstawowa różnica, to literka [W], oznaczająca transport, z którego można strzelać
W Open PG nie jest potrzebna, ponieważ statystyki ataku transportu, są wyświetlane
przy zakupie, więc widać czy ma aktywny atak, czy nie - i jak duży.

Literka [T] oznaczająca pojazd transportowy, który można zabierać do samolotu, na razie
zostaje bo gra generuje ją tylko dla jednostki głównej, ale nie dla transportu. Zatem wiemy,
kto może brać ze sobą transport, ale nie wiadomo jaki - dlatego musi zostać.

(edit - nieaktualne - już się wyświetla automatycznie)

Pierwsze nowe oznaczenie jakie się pojawi to "=". Oznacza artylerię z możliwością
"Barrage Fire", czyli ognia zaporowego do nieodkrytych heksów. Kwestią dyskusyjną jest,
które działa powinny móc taki ogień prowadzić - póki co przyjmuje, że te które nie
prowadzą ognia w obronie. Ale to oczywiście duże uproszczenie - do dyskusji.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 20, 2010, 10:29:33 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6375



« Odpowiedz #1 : Lipiec 17, 2010, 09:38:50 »

Jestem za tą artylerią z małym "s"- dlaczego? skoro jest to artyleria "wzywana" to z natury może i powinna mieć taką możliwość- choćby z racji odległości, zaś zwykłe działa są "odpowiedzią na realny atak. Tak to widzę.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6550


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #2 : Lipiec 18, 2010, 12:19:50 »

Są jednak pewne niuanse - na przykład:

Zablokowane wsparcie mają także dalekonośne 105-tki, a według mnie to za mały kaliber na skuteczny ogień zaporowy.
Póki co, nie dałem im: "="
Z drugiej strony - niektóre działa 155 mm i sowieckie 122mm mają włączone wsparcie, a przy tym kalibrze chyba mogą być również skutecznie użyte do bombardowania.

Tak, że zasada zasadą, ale wprost tego przełożyć się chyba nie da.

Kolejne pytanie - co z Katiuszami?

Ten typ broni powinien BEZWZGLĘDNIE mieć możliwość prowadzenia ognia zaporowego, tyle że Katiusze strzelają na 2-3, góra 4 heksy. Rzadko jest tak, żebyś o 3 heksy od jednostki nie widział co się dzieje Smiley. Ale mimo to mam wielką ochotę spróbować i to nawet wyłączając im wsparcie, które w tej chwili mają.

Do tego zmniejszyłbym efekt trafień bezpośrednich, natomiast ustawiłbym bardzo duży efekt "Level Bomber" (ogień zaporowy działa na tej samej zasadzie co LB - jeśli jeszcze nie mówiłem)
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6375



« Odpowiedz #3 : Lipiec 18, 2010, 11:09:26 »

Racja- 105-tkom wyłączyć, nikły efekt. Katiusze.. Hmm ich użycie rzeczywiście oddaje charakter dział z "s", czyli konkretny atak, nie zaś bezpośrednie wsparcie.
Nie, Gustlik nie wspominałeś o efekcie-  Ton of bricks super. Wink Czyli reasumując zmniejszysz ich realny efekt trafienia, w zamian dając tłumienie. Ciekawe. Nawet rewolucyjnie realne.  Cheesy Tylko ja bym wtedy lekko zmniejszył ich cenę.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
czata
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1103


« Odpowiedz #4 : Lipiec 20, 2010, 09:28:30 »

W tworzeniu efila nie należy zapominać o ilości graczy. W Polsce osób grających w PG2 jest mnóstwo. Ale takich, którzy przeszli na wyższy level wtajemniczenia, czyli grają na patchu 2.20, jest już dużo mniej. Większość przeraża ilość czynności potrzebnych do grania w nowe kampanie. Nawet podanie na tacy gotowej gry w nowej wersji nie pomaga. Policzmy, ilu jest graczy na Gustlik Centrum. Dziesięciu?
Zakładam, że w Open General będzie grało jeszcze mniej. Dlatego jestem za tym, aby skupić się na efilu do PG2, który umożliwia też granie w Open.

Pozdrawaim, Czata
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6550


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #5 : Lipiec 20, 2010, 10:28:26 »

Cytuj
Ale takich, którzy przeszli na wyższy level wtajemniczenia, czyli grają na patchu 2.20, jest już dużo mniej.

Dawaj ich tu - nauczy się  Wink

Cytuj
Dlatego jestem za tym, aby skupić się na efilu do PG2, który umożliwia też granie w Open.

OK, tylko to jest tak, że póki rzecz tylko w dodatkowych umiejętnościach jednostek - to wszystko gra, bo PG2 po prostu zignoruje te umiejętności, którymi nie umie się posługiwać. Gorzej jeśli jakaś jednostka zostanie powołana do życia WYŁACZNIE dla takiej umiejętności - bo w PG2 nie będzie miała sensu. Np - budowa lotnisk.

Efil do PG2 mieści tylko 4000 jednostek - już jesteśmy blisko tej liczby. Przekroczenie spowoduje, że efil stanie się bezużyteczny w PG2. No i dodatkowe kraje... Póki nie przekraczamy liczby 32 efil może być wymienny, jeśli jednak zechcemy dołożyć jakieś i podzielić na "fronty" - to koniec z graniem na PG2

Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6375



« Odpowiedz #6 : Lipiec 20, 2010, 10:07:24 »

Kluczem zatem jest otworzenie się na nowych graczy, wskazanie im co i jak należy robić. Myślę, że możliwości OG są zbyt duże by to zignorować. Już teraz widzę jak daleko gra się ciekawiej.  Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2185



WWW
« Odpowiedz #7 : Lipiec 21, 2010, 12:32:58 »

W tworzeniu efila nie należy zapominać o ilości graczy. W Polsce osób grających w PG2 jest mnóstwo. Ale takich, którzy przeszli na wyższy level wtajemniczenia, czyli grają na patchu 2.20, jest już dużo mniej. Większość przeraża ilość czynności potrzebnych do grania w nowe kampanie. Nawet podanie na tacy gotowej gry w nowej wersji nie pomaga. Policzmy, ilu jest graczy na Gustlik Centrum. Dziesięciu?
Zakładam, że w Open General będzie grało jeszcze mniej. Dlatego jestem za tym, aby skupić się na efilu do PG2, który umożliwia też granie w Open.

Pozwolę sobie wtrącić swoje "trzy grosze".

Na początek należy zdiagnozować dlaczego tak mało graczy "przechodzi na wyższy stopień wtajemniczenia" lub zniechęca się do gry. Moja opinia jest następująca.
Problem z nowszymi Windowsami - OpenGen to rozwiązuje. Podobnie rozdzielczość.
Sądzę, że to jeden z ważniejszych argumentów.

Dla typowego gracza, po zainstalowaniu  gry, klika się na ikonę i się gra, a nie kopiuje pliki (różne w różne miejsca).
Oczywiście PG2 można dystrybuować w kompletnych paczkach, z kampaniami, scenami i mapami - ale jakie one są wówczas duże - ponadto jest to rozwiązanie dla jednego efila. I wiem że są opory co do umieszczania elementów gry made by SSI. Inny efil to już zabawa z Graphswitcherem, podmienianiem plików efila. Nowe kampanie to znowu mapy itp.
Dla przeciętnego gracza, pomimo znakomitych poradników Gustlika - często bariera nie do przejścia.

A co mamy w Open Gen:
- nie ma/nie będzie problemów z legalnością
- mapy są ściągane automatycznie - sprawdziłem, działa (ściąga mapy w jpg)
- jeden plik panzer.dat - elementy graficzne specyficzne dla efila mogą być dystrybuowane w małych plikach z efilem
- jestem zwolennikiem instalacji z oddzielnymi katalogami efili - wówczas ściągamy kompletną grę (np. z jednym efilem). Inne efile powinny być dystrybuowane w całości jako katalog, być może także z kampaniami/scenariuszami. Nie są to duże pliki. OpenGen pamięta zapewne swoją lokalizację w rejestrze - sądzę, że nie będzie problemy ze stworzeniem programu, który automatycznie ładowałby taki katalog do odpowiedniego miejsca - a potem przełączanie efili jest już z poziomu gry.
- OpenGen w wielu miejscach pomaga grać, poprzez dodatkowe opisy, dymki itp.

I wg mnie to są takie technikalia, które raczej pomogą odnaleźć się nowicjuszom niż ich zniechęcić.
Zresztą podejrzewam iż dla graczy PBEM OpenGen zaoferuje docelowo także większe możliwości i lepszą jakość.

Jedno co mnie martwi na tą chwile, to to że PG2 można było w całości "spolszczyć",
a w OpenGen moje próby wskazują że niestety, ale obecnie nie jest to w całości możliwe.
A dla nowych graczy, może to mieć znaczenie i przydałoby się dobre polskie tłumaczenie.
(OpenGen obsługuje polskie znaki !!!)

Ale, przed postępem nie ma odwrotu Smiley
« Ostatnia zmiana: Lipiec 21, 2010, 12:44:30 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6550


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #8 : Lipiec 21, 2010, 01:38:19 »

Otóż pozwolę sobie, się z kolegą przedpiścią nie zgodzić. Przychylam się do zdania Czaty, bo sam miałem takie doświadczenie, z moimi kolegami, którzy chętnie grali moje kampanie jeszcze jakieś 4-5 lat temu, aż nagle (to było kiedy wszedł patch 2.00) powiedzieli, że to już "nie ta gra".

Okazało się, że nie przeszkadzały im bugi, ani ubogość możliwości, a wymiękli przy dodatkowych opcjach, które wprowadzał ten patch. No a powiedzmy sobie szczerze nie było tego dużo. Na pewno niewiele, w porównaniu z ilością modyfikacji w OpenPG.

Cytuj
- jestem zwolennikiem instalacji z oddzielnymi katalogami efili

No właśnie - kolejny problem - w PG2, włączało sie grę - i grało. Sam proces instalacji trybu wieloefilowego dla Open PG będzie już wystarczającą barierą dla wielu. Nie było Cię na tym forum, kiedy toczyły się dyskusje o wersjach efila i czuć było autentyczne przerażenie w tekstach niektórych, kiedy wspominałem, że to nic strasznego aktualizować sobie efila raz na dwa-trzy miesiące.
Dla niektórych aktualizacja raz na rok, to była trauma. A przecież to tylko kwestia skopiowania trzech plików. Wiesz, że w lidze GG (obecnie chyba martwej), z okazji nowej wersji efila RSF wydawano nową, kompletną instalkę do gry?

Wiesz jaki krzyk by się podniósł gdyby tacy ludzie zobaczyli, że przed grą muszą wybierać jakieś katalogi? Już to widzę....

Sam jeszcze nie rozgryzłem wszystkiego, za co odpowiadają poszczególne podkatalogi "wieloefilowego" Opena. Inna sprawa, że taka instalacja mocno utrudnia pracę z LGSuite, więc jej nie stosuję celowo. Dla mnie to sekunda zmienić sobie efila i flagi w wersji "prostej"

To co nazywasz "technikalia", a naczelny inzynier u mnie w pracy nazywa "gałkologią" - to jest/może być (wbrew pozorom) własnie zniechęcenie. Wiesz ile osób, po latach grania w PG2 nadal miało kłopot z instalacją mapy?

Tak sobie rozważam, ale nie jestem aż takim optymistą - ludzie chcą mieć grę, która miałaby przyciski takie jak: "play", "save", "load" - ewentualnie poziom trudności i "wybierz kampanię" - reszta ma ich nie obchodzić. W tym sensie Open, to gra dla maniaków.
Zresztą stworzona została przez maniaków i za to mam do nich trochę pretensji, bo własnie tego nie wzięli pod uwagę.
Tzn, że nie wszyscy poruszają się (czy też chcą się poruszać) w temacie katalogów, formatów, plików - równie sprawnie jak oni.

Stawianie na Open ma jeszcze jedna wadę. Pamiętajmy, że to co teraz jest, to nie jest nawet wersja Beta. Cały czas pracuje nad tym JEDEN człowiek, który może zachorować, może stracić ochotę, żona może mu zagrozić rozwodem.... I "po ptokach"


 
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
kowdar
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2185



WWW
« Odpowiedz #9 : Lipiec 21, 2010, 11:36:53 »

Guslik, oczywiście że masz wiele racji.

Ja przez wiele lat byłem "samotnikiem", który "grzebał się" w tej grze,
starał się samodzielnie rozwiązać problemy, nie dzielił się wiedzą  Tongue itp.
Pomimo tego że jak sądzę mam dość dużą wiedzę o grze, od zawsze
najbardziej przeszkadzało mi ręczne podmienianie plików w zależności od efila.
(ja to sobie rozwiązałem, jeszcze przed Grapswitcherem i opcjami w Suite, tworząc
katalogi zawierające kamapnie i inne pliki dla danego efila, podmienienie przez
uruchamianie plików wsadowych bat, które to realizują).

Ale, dlaczego obecnie się uaktywniłem na forum i podjąłem temat konwersji.
Otóż zauważyłem, że jak przyzwyczaję się grac na jednym efilu (Twoim), to przechodzenie
na inny jest mordęgą (inne parametry, właściwości jednostek, które trzeba sprawdzać,
a nie tak jak mam w pamięci - bardzo utrudnia to grę).
A powiedzmy sobie szczerze - ilość Twoich kampanii nie jest zabójcza (jesteś właściwie jedynym ich twórcą),
stąd też mój pomysł aby rozpropagować konwertowanie kampanii tak, aby na Twój efil było ich dużo (100 ... 200 ?).
Nawet jeżeli po konwersji nie są one najlepsze, tracą trochę z oryginału, to i tak lepiej mi się gra jak znam na pamięć
parametry jednostek (przecież gdybym Wam napisał że jest taka kampania "Balance of Power" z egzotycznym efilem,
to czy ktokolwiek by się zainteresował ? - a jak skonwertowałem - wzbudziłem zainteresowanie).

Co do dystrybucji OpenGen - mam propozycję. Spróbój, oceń.
Wyślę Ci prywatną wiadomość (moja pierwsza próba na forum - mam nadzieję, że wyjdzie ok), z adresem, loginem i hasłem do serwera gdzie jest wg mnie w miarę dobrze poukładany OpenGen dla wielu efili (9), zawierający ok. 200 kampanii - po rozpakowaniu gotowy do gry (nie ma tylko map *.shp) - ale albo można ręcznie dograć, albo OpenGen sobie je ściągnie. Paczka ma ok. 164 MB.
Wg mnie tak powinien być dystrybuowany OpenGen dla nowych graczy.

A nowy efil lub aktualizacja - w postaci całego katalogu (pliki efila, pliki graficzne, kompanie, scenariusze) - łatwo go wówczas podmienić (a docelowo może automatycznym instalatorem ?).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 21, 2010, 11:55:04 wysłane przez kowdar » Zapisane

Polecam moją stronę z kampaniami OpenGen na Gustlik efile:
http://opengeneral.pl
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6550


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #10 : Lipiec 21, 2010, 01:42:43 »

Cytuj
Ja przez wiele lat byłem "samotnikiem", który "grzebał się" w tej grze,
starał się samodzielnie rozwiązać problemy, nie dzielił się wiedzą

To dokładnie tak jak ja.  Wink Jak ja sobie w brodę pluję, to nie masz pojęcia.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6550


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #11 : Lipiec 21, 2010, 01:55:11 »

Natomiast, co do konwertowania, to powiem tak:

Jesli efil jest "egzotyczny", to rzeczywiscie jest to sposób na uratowanie kampanii przed zapomnieniem, ale już na przykład konwertowanie a efilu Adlera na mój (czy odwrotnie) ma mniejszy sens, bo kampania zawsze na tym traci. Przekonałem się o tym konwertując na swój efil genialną kampanię: "Gudernian's Gambit", która straciła po tej operacji połowę klimatu. Tak że nawet nie próbuje publikować. Tam gdzie dokładnie wyliczone są ruchy, zasięgi i siła jednostek - konwertowaniem można oddać kampanii niedźwiedzią przysługę.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6550


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #12 : Lipiec 27, 2010, 12:37:33 »

Jednostki saperów - specjalna umiejętność oznaczona literką "z" i dodatkowo "B"

Ponieważ te jednostki posiadają bardzo duże możliwości (budowa lotnisk, mostów, portów, pól minowych) - w efilu dla OpenPG
znacznie podrożały, w porównaniu do klasycznych mostowców z PG2. Jednocześnie ich ruch pieszy został ograniczony do 2 pól.

Mosty na podwoziach czołgów pozostały bez zmian i mają wyłącznie cechę "B"

Na przyszłość istnieje możliwość wprowadzenie tańszej wersji budowlańców mostowych - wyłącznie z "B" (czyli tak jak było w PG2) i oprócz tego saperów do bardziej skomplikowanych prac z "z", lub "B+z" - no ale to już pozostawiam dalszym rozważaniom.

Przy okazji nieco zmienione zostały ich nazwy.

W wojskach niemieckich dotychczasowi "Bruckenpioniere" mają zmienioną nazwę na "Pioniere" - i to jest jednostka budowlana "Bz", a dotychczasowi "Pioniere" na "Sturmpioniere" - to jest jednostka bojowa/szturmowa z cechą "E".
Wprowadzona została także inna jednostka budowlana: "Organisation Todt" z takimi samymi umiejętnościami, ale ze znikomą wartością bojową.

W wojskach anglojęzycznych, dotychczasowi: "Bridging" mają zmienioną nazwę na: "Sappers" - jako jednostka budowlana ("Bz"). Natomiast jednostką szturmową będą "Assault Engineers" ("E")

U Marines jednostki budowlane "Bz" nazywają się: "Seabees"

W Armii Czerwonej to: "Strojbat" - "Bz" i "Udarnyje" - "E"

W wojsku polskim to: "Saperzy" - "Bz" i "Saperzy Szturmowi" - "E".
Powinno być oczywiście "Wojska Inżynieryjne" ale fatalnie to wygląda przy wyświetlaniu.

Powyższe będzie dostępne za parę dni, jak skończę wszystkie kraje, i o ile Greg wróci z wypoczynku. Jak nie wróci, to mogę rozesłać pocztą.

« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2010, 12:41:10 wysłane przez Gustlik » Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6550


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #13 : Lipiec 27, 2010, 01:02:44 »

Kolejną nową umiejętnością jest "Marine" - na razie nie ma jeszcze literki, ale widać na wyskakującym menu, po najechaniu kursorem na okno inspekcji jednostki, po jej kliknięciu na liście zakupów.

Jednostka z cechą: "Marine" może wykonać ruch, po wyokrętowaniu z barki.

Oczywiście ta cecha będzie dotyczyć większości piechoty US Marines za wyjątkiem jednostek budowlanych i inżynierskich, które muszą wyładować sprzęt. W armii UK będą to jednostki Royal Marine i (chyba) SAS.

Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6375



« Odpowiedz #14 : Lipiec 27, 2010, 09:53:22 »

Mała rozbieżność:  francuski M7-ma SA 13,  amerykański SA12???
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: [1] 2 3 ... 131   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...