Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Czerwiec 19, 2019, 06:03:26 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Sympatyk icons workshop  (Przeczytany 23513 razy)
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3184


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #195 : Styczeń 11, 2019, 05:55:25 »


jak teraz?
 
Trochę lepiej.

Jeśli już poprawiamy detale, to wygładziłbym jeszcze spodnią krawędź (na głównym widoku).

Dolna krawędż powinna być bardziej opływowa/"łódkowata" (to helikopter amfibijny):
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2019, 05:59:00 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1271


« Odpowiedz #196 : Styczeń 12, 2019, 12:32:52 »

Poprawione na ile umiem  .. i widzę  Evil
https://drive.google.com/file/d/1K2MKObxXskP_CRWo1StnDqDMKpf8FhLO/view?usp=sharing
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3184


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #197 : Styczeń 12, 2019, 12:54:09 »

 Yes



Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3184


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #198 : Styczeń 12, 2019, 03:59:44 »

Do sympatyka:
Planuje opublikować nową wersje efila (nowe jednostki do kampanii Gustlika).
Gdybyś miał chwilę, przydałyby  nazwy i opisy nowych ikon.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1271


« Odpowiedz #199 : Styczeń 12, 2019, 04:07:27 »

Dzięki za pomoc  Bow
Oj napiszę - to ,że nie powinienem brać się za ikony potwierdza się  Evil
Kilka lat wstecz przeszedłem zabieg zaćmy, później jakieś strzelanko laserem - dało to tylko "przeczyszczenie szybki"
Jak widziałem nieostro, tak też zostało ..  Dla tego do prac przy kafelkach wciągnąłem kolegę Jaro - bo z pikselkami to u mnie krucho. Gorzej - sam się rakiem wycofałem. Jarek, natomiast bardzo się sprawdził - brał udział w tworzeniu drugiej generacji kafelków.
Ale nie myślałem, że ze mną jest aż tak źle ..
Cytuj
przemalowałem tylną belkę z czarnego na brąz, tak jak cała maszyna
A ja myślałem cały czas, że to odcienie olive  RollingLaughing
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1271


« Odpowiedz #200 : Styczeń 12, 2019, 06:02:54 »

Proszę

SYM18; Kamov Ka-25 Hormone; green; Anti-submarine / Multi-purpose shipboard helicopter ; Soviet Navy / Russian Navy ; ; Default ; Sympatyk
http://www.opengeneral.pl/waldzios/ka25pop2.png

SYM19; Kamov Ka-27 Helix ; green; Anti-submarine warfare helicopter ; Soviet Navy / Russian Navy ; ; Default ; Sympatyk
https://drive.google.com/file/d/1lMeldG0NjWQDTBxucF6a_WT-XKDbXfmG/view?usp=sharing
         (ka27a.png)

SYM20;  Kaman SH-2 Seasprite ; olive; Anti-submarine warfare helicopter, ship-based helicopter ; United States Navy / Royal New Zealand Air Force ; ; Default ; Sympatyk
https://drive.google.com/file/d/1sw18Mzbi9qQjTEy2cwMbIzMZcWpFS_vv/view?usp=sharing
    (Kam_SH2oliw.png)

SYM21;  Sikorsky SH-3 Sea King ; olive; Anti-submarine warfare, search and rescue and utility helicopter ; United States Navy  ; ; Default ; Sympatyk
https://drive.google.com/file/d/1K2MKObxXskP_CRWo1StnDqDMKpf8FhLO/view?usp=sharing 
    (king_246x159pop.png)

SH-2  jest w 3 kolorach - wybrałem oliwkowy --> jeśli inny -- to trzeba w opisie zmienić i przyporządkować inną ikonę(kolor)
A tak naprawdę to praca zespołowa i jestem tylko współautorem - mogą mieć również inny symbol
« Ostatnia zmiana: Styczeń 12, 2019, 06:06:19 wysłane przez sympatyk » Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3184


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #201 : Styczeń 12, 2019, 06:13:06 »

Dzięki. Dodane.

BTW. Mamy w efilu ikony o rozmiarach 255x174 i też nie stwarzają problemu.

Trzeba by spytać Luisa jaki maksymalny rozmiar jest obecnie dopuszczalny. Może niepotrzebnie utrudniamy sobie robotę.

EDIT.
Eksperymentalnie wrzuciłem do OPENDAT ikonę w rozmiarach 600x375.
Rezultat jest ciekawy:

Ikona jest "wielka" ale w pełni funkcjonalna w grze.

EDIT.2.
Czyli raczej niema fizycznego ograniczenia rozmiaru ikony. 240x150 to tylko sugerowany rozmiar który gwarantuje,  że sąsiadujące ikony nie będą na siebie nachodzić.
Rozmiar ikony może być większy, ograniczeniem jest chyba tylko wizualna prezentacja.
Wygląda na to, że pole ikony może mieć dowolny rozmiar, ale główna część ikony (kadłub jednostki) powinna mieścić się w tych 240x150, tak by nie powodować kłopotów wizualnych (przesłaniające się ikony).
Poza 240x150 mogą natomiast wykraczać pojedyncze detale, jak lufa czołgu, antena radiowa czy końcówki wirnika śmigłowca. Które nie powinny stanowić istotnych problemów wizualnych.

« Ostatnia zmiana: Styczeń 12, 2019, 07:11:28 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6819


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #202 : Styczeń 12, 2019, 08:17:55 »

Cytuj
Eksperymentalnie wrzuciłem do OPENDAT ikonę w rozmiarach 600x375.
Rezultat jest ciekawy:

Tak jak w większości okrętów na JP's.  Evil
Dlatego w wyrazie desperacji zacząłem rysować swoje.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6819


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #203 : Styczeń 12, 2019, 08:42:39 »

Cytuj
Gorzej - sam się rakiem wycofałem.

Ja Ci się dam wycofać....  Wink

Nad kolorami i detalami mogę pracować i zawsze pomóc, ale bryły z 3d nie stworzę.
We wszystkim co robiłem posługiwałem się wstępnie bryłą jakiejś innej ikony, a to nie
w każdym przypadku się sprawdza.
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1271


« Odpowiedz #204 : Styczeń 12, 2019, 10:18:38 »

Bryły 3d - ja też nie tworzę - tylko korzystam z gotowych ...
Następnie obracam i zapisuję poszczególne ujęcia
Dobija mnie natomiast skalowanie.

A o wielkości ikon jest napisane
b) accepted size:
- The default 3x3 icon size is 240x150 pixel, a single image is 80x50. This is the best size for the game engine. Those icons which are smaller than 240x150 will be drawn as "one face" (single image) icons. Icons can be larger than 240x150 (though they overlap each others in Open General), but both axes should be divisible by 3

http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=41451#p576018
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3184


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #205 : Styczeń 12, 2019, 10:30:29 »

Icons can be larger than 240x150 (though they overlap each others in Open General), but both axes should be divisible by 3
To mniej więcej tak jak się domyślałem.
Obszary powyżej 80x50 (dla rzutu) będą nachodzić na siebie. Ale jeśli umieści się poza głównym obszarem niezbyt kolidujące z otoczeniem elementy (wirnik śmigłowca, lufa czołgu) to 80x50 można o kilka pixeli przekroczyć.
Do tego dochodzi obszar wokół rzutu, który w teorii może być dowolnie duży. W praktyce można stosować znacznie większe odstępy miedzy rzutami i nie martwić wzajemnym nachodzeniem rzutów.
Docelowo ikona może być wyraźnie większa niż wspomniane 240x150.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1271


« Odpowiedz #206 : Styczeń 18, 2019, 08:39:14 »

Ktoś pisał, że mu się wyrzutnie mylą ...

Obrazki w 3 kolorach dla samodzielnych
https://drive.google.com/file/d/1X3rpFoZ5egZ3uEMSUBM34R2AJDYGW0Up/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1BbcA8HUy6wSx2K9HsE7tNNNdQLBxHnpu/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/1OHmQLfAVXBM1qv9iPaeYpNdwgAT-pYgK/view?usp=sharing

Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1271


« Odpowiedz #207 : Styczeń 18, 2019, 08:56:34 »

Jeden przeskalowałem ..
https://drive.google.com/file/d/1ho2gF7NoijxxU6jE94XAOylZy3Wxms1O/view?usp=sharing
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3184


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #208 : Styczeń 18, 2019, 09:10:43 »

Ktoś pisał, że mu się wyrzutnie mylą ...
Dla ścisłości. W "myleniu" chodziło o różnice między stosowaną amunicją (zwykłe rakiety i pociski balistyczne krótkiego zasięgu).

W teorii zapewne dałoby się pokazać różnice między modułami zawierającymi jedną "dużą" rakietę, a modułami z sześcioma "małymi" rakietami:

Ale na ikonie raczej trudno byłoby rozpoznać takie detale.

Wyglądają ciekawie. Pytanie tylko, jak się będą skalować.

BTW. Jeśli ci się nudzi, to mogę podsunąć parę pomysłów Wink.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1271


« Odpowiedz #209 : Styczeń 19, 2019, 08:14:59 »

Post powyżej ...
https://drive.google.com/file/d/1ho2gF7NoijxxU6jE94XAOylZy3Wxms1O/view?usp=sharing

małe wygładzenie i w załączniku  ...

A propozycje to jakie?
Zapisane
Strony: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 18   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...