Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Styczeń 16, 2019, 12:21:30 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Sympatyk icons workshop  (Przeczytany 13341 razy)
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1144


« Odpowiedz #180 : Styczeń 04, 2019, 09:18:20 »

Tak pamiętam. Ja swoje kafelki zmniejszałem w trybie twardym - tzn bez rozmywania krawędzi. Wtedy nie miałem problemów z przezroczystością.
A próbowałeś zrobić najpierw odpowiednią wielkość modelu 3d (w narzędziu obsługującym modele 3D)?
Nie jestem specjalistą od grafiki ale zdaje mi się, że te modele są wektorowe, więc powinny się ładnie skalować.
Dopiero jak masz właściwą wielkość to eksportujesz do grafiki bitowej lub po prostu robisz wycinek ekranu.

Na temat mapowania kolorów to się nie wypowiem.

Ps
Spróbuj pogadać z Junkarem, może podpowie  jak robi swoje ikony...
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1178


« Odpowiedz #181 : Styczeń 04, 2019, 06:56:19 »

Tak pamiętam. Ja swoje kafelki zmniejszałem w trybie twardym - tzn bez rozmywania krawędzi. Wtedy nie miałem problemów z przezroczystością.

Tryb twardy - co masz na myśli?
Cytuj
A próbowałeś zrobić najpierw odpowiednią wielkość modelu 3d (w narzędziu obsługującym modele 3D)?
Nie jestem specjalistą od grafiki ale zdaje mi się, że te modele są wektorowe, więc powinny się ładnie skalować.
Dopiero jak masz właściwą wielkość to eksportujesz do grafiki bitowej lub po prostu robisz wycinek ekranu.

Przeskalowany model( na zielonym tle) i pod nim ikona
https://drive.google.com/file/d/1M6Bl6iYndJ9ctV87nbPfMEvc6h2leyqV/view?usp=sharing

Cytuj
Ps
Spróbuj pogadać z Junkarem, może podpowie  jak robi swoje ikony...

Dobry pomysł, ale znasz mój angielski, o hiszpańskim nie wspomnę ...

Gustlik - chcesz koniecznie te okienka przerabiać? - w dwóch pierwszych rzutach to ok, ale tych bocznych ...
Zapisane
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1144


« Odpowiedz #182 : Styczeń 04, 2019, 07:09:17 »

Tryb twardy - co masz na myśli?
Przeskalowanie bez interpolacji.
A jak nie szło, to dobierałem tło tak, aby było zbliżone do kolorystyki granicy obiekt/tło czyli zielony dla drzewa i potem czyściłem ręcznie półprzezroczystości. Evil

Może Junkar w przypływie natchnienia zrobi mały manual obrazkowy?
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1178


« Odpowiedz #183 : Styczeń 04, 2019, 07:14:55 »

To może porozmawiasz z nim ...
No chyba, że robi to w programie za ładne kilka PLN, korzystając z narzędzi niedostępnych dla mnie ...
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6743


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #184 : Styczeń 04, 2019, 07:35:57 »

Cytuj
Gustlik - chcesz koniecznie te okienka przerabiać? - w dwóch pierwszych rzutach to ok, ale tych bocznych ...

Nie, no jeśli to problem, to nie.....
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Jaro
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1144


« Odpowiedz #185 : Styczeń 04, 2019, 08:39:57 »

To może porozmawiasz z nim ...
Porozmawiam. Trzymaj kciuki, że odpowie jako i ja trzymam.
Zapisane

Pozdrawiam,
Jaro
------------------------------------------------------
Repozytorium plików instalacyjnych gry:
Dropbox: https://www.dropbox.com/sh/z4l7rs71sxk1jc6/AAD8v6sMojApzyD4NG3IFK4ca?dl=0
OneDrive: https://1drv.ms/f/s!Am2aTZH9AOcoanwyUg8_mMB5lwI
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1178


« Odpowiedz #186 : Styczeń 04, 2019, 08:52:00 »

   Bow Toast
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1178


« Odpowiedz #187 : Styczeń 06, 2019, 01:54:15 »

Pytanie
Następna ikona - king
Jakie szata( barwa - zielona, oliwa, tak jak na zdjęciu)? - czy zachować czerwone malowanie , tylko na pływakach, tylko w części ogona, wszystko?
https://drive.google.com/file/d/1q5WJ-wTd2EAvv8ib3KtxDdYIzLVSPAEN/view?usp=sharing
Zapisane
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1178


« Odpowiedz #188 : Styczeń 09, 2019, 12:29:20 »

Obecny stan ostatniej ikony ...
Kolega J do swoich śmigłowców stosuje trochę większe ramy niż 240x150  ...   i mnie by się tak przydało ..
https://drive.google.com/file/d/1-aspRmLeDA-F4SDVZto7gcnucAiqGH_v/view?usp=sharing
Zapisane
Gustlik
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6743


"Pyrkosz, pyrkosz, a nie jedziesz..."


« Odpowiedz #189 : Styczeń 09, 2019, 05:25:33 »

Podoba się... Smiley
Zapisane

"You'll take my life but I'll take yours too
You'll fire your musket but I'll run you through
So when you're waiting for the next attack
You'd better stand there's no turning back"

EFILE, KAMPANIE:
http://opengeneral.pl/
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2895


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #190 : Styczeń 09, 2019, 05:49:33 »

 Yes
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1178


« Odpowiedz #191 : Styczeń 10, 2019, 10:58:46 »

A teraz po zmniejszeniu ...
Skoro J może mieć wielkość ikon trochę większą .. to proszę 240x159 .. ( nie testowałem, ciekaw jestem jak by to było)
https://drive.google.com/file/d/19JFkU9q7GZBdV4ttVCCXJ2c-y38L819J/view?usp=sharing

oraz na wszelki ... przyciąłem do 240x150 ( trochę śmigła ogonowego w rzutach 1,2 i 8,9)
https://drive.google.com/file/d/1qbObzeLvAt5rpeqCSWjaOIASO7cdTPMW/view?usp=sharing
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2895


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #192 : Styczeń 10, 2019, 11:36:17 »

W pierwszej wersji prześwitują pojedyncze pixele przy dolnej krawędzi ikony:


W obu wersjach ciemne pixele prześwitują przy krawędzi bocznej:

Pixele wyglądają na pojedyncze, więc chyba nie powinno być problemu z naprawą. Niestety nie mam w tej chwili czasu by przyjrzeć się temu dokładniej.

Ogólnie śmigłowiec wygląda nieźle, ale chyba jest zbyt mały.





Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1178


« Odpowiedz #193 : Styczeń 11, 2019, 11:50:05 »

A teraz
https://drive.google.com/file/d/1dzxs2uHbylC95rcwgfdfbwMMDwTUJfWR/view?usp=sharing
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2895


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #194 : Styczeń 11, 2019, 03:22:11 »

Jest lepiej.
Artefaktów nie zauważyłem.
Śmigłowiec wygląda na większy.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: 1 ... 11 12 [13] 14   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...