Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Wrzesień 22, 2019, 03:05:52 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : Dzisiaj o 12:52:18  
Zaczęty przez Waldzios - Nowe: wysłane przez Waldzios
17. MAN FROM KRESY

Prototyp:
- PZL.60 Jastrząb IIIB (b) (sprzedany);

Zakupy (tymczasowo, do obrony Drohobycza):
- 1x SDS wz.42 Chrabąszcz D;
- 1x SDS wz.42 Chrabąszcz C;
- 1x 155mm wz.43;
- 1x 165mm WR wz.42;
- 1x 90mm wz.42;


OpenGen 0.93.1.0 * 7 Jul 2019  *  AI version: 2.00 (2014)
Efile folder: C:\OpenGeneral\EFILE_GUS\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.8
Campaign: G41 WOJNY ŚLĄSKIE v.4.2.,  *  Player prestige modifier 100%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   GUSTLIKS FROM RYBNIK , #0 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: 40mm wz.36
 2   KARLIK FROM KATOWICE , #1 , Brilliant Victory , score:51
 3   DEFENSE OF THE CZESTOCHOWA , #2 , Brilliant Victory , score:55  +++  Proto: PWS-26
 4   GIRLS FROM OPOLE , #3 , Brilliant Victory , score:54  +++  Proto: Piechota Gorska 38
 5   CZECH MOVIE , #4 , Brilliant Victory , score:55
 6   WROCLAW LOAF , #5 , Brilliant Victory , score:63  +++  Proto: Cant Z-506B
 7   LEGNICA BAG , #6 , Brilliant Victory , score:55
 8   SMOKE OVER ODER , #7 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: RWD-22 Czajka (b)
 9   DIRECTION - BERLIN! , #8 , Brilliant Victory , score:57  +++  Proto: PZL.60 Jastrząb IIIA (b)
10   FORCED REST , #9 , Brilliant Victory , score:57
11   ALREADY YOU SEE BERLIN , #10 , Brilliant Victory , score:60  +++  Proto: PZL.60 Jastrząb IIIA (b)
12   HOLD BERLIN , #11 , Brilliant Victory , score:63
13   RED BEVY , #12 , Brilliant Victory , score:61  +++  Proto: 28TP Raróg II
14   COSSACK CHARGE , #13 , Brilliant Victory , score:53
15   DUKLA FURY , #14 , Brilliant Victory , score:67
16   KARPATKA , #15 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: PZL.60 Jastrząb IIIB (b)
17   MAN FROM KRESY , #16 , Brilliant Victory , score:63
--
Campaign score: 989  *  Average: 58

..
Current scenario: MAN FROM KRESY,  VH prestige is 320 ,  All map prestige is: 3600
Army cost: 26712 , Current prestige is 4074
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 15
AI stance is Aggressive
if BV: +2200, POMERANIAN SLAUGHTERHOUSE , cap disabled, 20 turns prestige: 600
if V : +1100, POMERANIAN SLAUGHTERHOUSE , cap disabled, 24 turns prestige: 720
if TV: +550, POMERANIAN SLAUGHTERHOUSE , cap disabled, 28 turns prestige: 840
Ls: Loss , turn prestige: 840

Piechota
*  Saperzy Szturmowi , TP1 Borsuk , SGO "Rybnik" , 5 bars , 600 exp , Rzeczpospolita Polska , 11/11 , Combat Support  , 16 kill , 0 pp - U:001  [+12 exp]
 Kawaleria Motorowa , CWS 110 ,  , 5 bars , 754 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Mountain Training  , 25 kill , 264 pp - U:004  [+20 exp]
 Kawaleria Motorowa , CWS 110 ,  , 5 bars , 593 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Determined Defense  , 24 kill , 264 pp - U:005  [+12 exp]
 Kawaleria Motorowa , CWS 110 ,  , 5 bars , 753 exp , Rzeczpospolita Polska , 6/10 , Skilled Reconnaissance  , 19 kill , 264 pp - U:006  [+112 exp]
 Saperzy Szturmowi , TP1 Borsuk ,  , 4 bars , 470 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , 15 kill , 396 pp - U:012  [+17 exp]
 Saperzy Szturmowi , TP1 Borsuk ,  , 5 bars , 762 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Aggressive Maneuver  , 28 kill , 396 pp - U:013  [+62 exp]
 Saperzy Szturmowi , TP1 Borsuk ,  , 5 bars , 660 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Extended Front  , 18 kill , 396 pp - U:019  [+2 exp]
 Spadochroniarze Szturmowi 43 , CWS 50 [W] ,  , 3 bars , 382 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , 8 kill , 420 pp - U:036
 Spadochroniarze Szturmowi 43 , CWS 50 [W] ,  , 2 bars , 259 exp , Rzeczpospolita Polska , 7/10 , 10 kill , 420 pp - U:042  [+12 exp]
 Spadochroniarze Szturmowi 43 , CWS 50 [W] ,  , 1 bars , 112 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , 2 kill , 420 pp - U:051

Czołg
 28TP Raróg ,  , 5 bars , 563 exp , Rzeczpospolita Polska , 8/10 , 38 kill , 396 pp - U:027  [+18 exp]
 28TP Raróg ,  , 5 bars , 610 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , 49 kill , 396 pp - U:034  [+21 exp]
 28TP Raróg ,  , 5 bars , 578 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Battlefield Intelligence  , 60 kill , 396 pp - U:035  [+79 exp]
+  28TP Raróg II ,  , 1 bars , 138 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , 13 kill , 0 pp - U:048  [+46 exp]
 28TP Raróg ,  , 1 bars , 158 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , 6 kill , 396 pp - U:049  [+15 exp]
 28TP Raróg ,  , 2 bars , 296 exp , Rzeczpospolita Polska , 7/10 , 31 kill , 396 pp - U:050  [+88 exp]

Rozpoznanie
 4TP wz.41 ,  , 5 bars , 561 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,    Recon,     Forward Observer, 29 kill , 228 pp - U:011  [+10 exp]
 4TP wz.41 ,  , 3 bars , 310 exp , Rzeczpospolita Polska , 5/10 ,    Recon,     Forward Observer, 9 kill , 228 pp - U:023  [+30 exp]
 4TP wz.41 ,  , 2 bars , 217 exp , Rzeczpospolita Polska , 7/10 ,    Recon,     Forward Observer, 12 kill , 228 pp - U:031  [+6 exp]
 SP wz.42 Chart ,  , 0 bars , 28 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,    Recon,      Fast Speed, 4 kill , 180 pp - U:057  [+3 exp]
 SP wz.42 Chart ,  , 0 bars , 42 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,    Recon,      Fast Speed, 1 kill , 180 pp - U:058  [+27 exp]
 SP wz.42 Chart ,  , 1 bars , 121 exp , Rzeczpospolita Polska , 7/10 ,    Recon,      Fast Speed, 4 kill , 180 pp - U:059  [+58 exp]

Artyleria ppanc.
 SDP wz.43 Bąk ,  , 5 bars , 1487 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Overwhelming Attack  , 48 kill , 348 pp - U:008  [+106 exp]
+  SDP wz.43 Bąk ,  , 4 bars , 433 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , 8 kill , 0 pp - U:038  [+33 exp]
 SDP wz.43 Bąk ,  , 3 bars , 347 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , 8 kill , 348 pp - U:041  [+32 exp]
 SDS wz.42 Chrabąszcz D ,  , 0 bars , 25 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,    Special Munition, 1 kill , 396 pp - U:053  [+25 exp]

Artyleria
 180mm wz.43 , C9P ,  , 5 bars , 790 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , Infiltration Tactics  , 50 kill , 1116 pp - U:002  [+74 exp]
 SM 120mm wz.41 ,  , 5 bars , 682 exp , Rzeczpospolita Polska , 15/10 , 23 kill , 522 pp - U:007  [+72 exp]
 180mm wz.43 , C9P ,  , 5 bars , 518 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , Aggressive Attack  , 37 kill , 1041 pp - U:016  [+35 exp]
 SM 120mm wz.41 ,  , 4 bars , 440 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , 15 kill , 487 pp - U:021  [+15 exp]
 SM 120mm wz.41 ,  , 4 bars , 449 exp , Rzeczpospolita Polska , 14/10 , 17 kill , 487 pp - U:022  [+14 exp]
 180mm wz.43 , C9P ,  , 3 bars , 369 exp , Rzeczpospolita Polska , 13/10 , Street Fighter  , 16 kill , 967 pp - U:026  [+6 exp]
 155mm wz.43 , C8P ,  , 3 bars , 380 exp , Rzeczpospolita Polska , 13/10 , 20 kill , 717 pp - U:028  [+59 exp]
 155mm wz.43 , C8P ,  , 2 bars , 233 exp , Rzeczpospolita Polska , 12/10 , 18 kill , 662 pp - U:029  [+8 exp]
 155mm wz.43 , C8P ,  , 2 bars , 296 exp , Rzeczpospolita Polska , 12/10 , 16 kill , 662 pp - U:030  [+9 exp]
 SDS wz.42 Chrabąszcz C ,  , 0 bars , 26 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,    Special Munition, 1 kill , 384 pp - U:054  [+26 exp]
 155mm wz.43 , C8P ,  , 0 bars , 19 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,    Special Munition, 2 kill , 552 pp - U:055  [+19 exp]
 165mm WR wz.42 , C3P ,  , 0 bars , 22 exp , Rzeczpospolita Polska , 8/10 ,    Special Munition, 0 kill , 372 pp - U:060  [+22 exp]

Obrona plot.
 SDPlot wz.40 Eskulap ,  , 1 bars , 123 exp , Rzeczpospolita Polska , 11/10 ,   Air Defense, 3 kill , 475 pp - U:010
 SDPlot wz.40 Eskulap ,  , 2 bars , 255 exp , Rzeczpospolita Polska , 12/10 ,   Air Defense, 4 kill , 518 pp - U:014  [+26 exp]
 SDPlot wz.40 Eskulap ,  , 2 bars , 265 exp , Rzeczpospolita Polska , 12/10 ,   Air Defense, 1 kill , 518 pp - U:020
 90mm wz.42 , CWS 250 ,  , 0 bars , 0 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,   Air Defense, 0 kill , 540 pp - U:052

Myśliwiec
 PZL.62 Krogulec A ,  , 5 bars , 1167 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Determined Defense  ,    Special Munition, 38 kill , 672 pp - U:003  [+74 exp]
 PZL.62 Krogulec A ,  , 5 bars , 929 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Skilled Ground Attack  ,    Special Munition, 36 kill , 672 pp - U:018  [+41 exp]
 PZL.62 Krogulec A ,  , 5 bars , 778 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 ,    Special Munition, 20 kill , 672 pp - U:032  [+111 exp]
+  PZL.60 Jastrząb IIIA ,  , 5 bars , 827 exp , Rzeczpospolita Polska , 6/10 ,    Special Munition, 41 kill , 0 pp - U:039  [+133 exp]
 PZL.60 Jastrząb IIIA ,  , 5 bars , 791 exp , Rzeczpospolita Polska , 6/10 ,    Special Munition, 17 kill , 588 pp - U:043  [+78 exp]
 PZL.60 Jastrząb IIIA ,  , 5 bars , 721 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 ,    Special Munition, 23 kill , 588 pp - U:044  [+102 exp]
 PZL.60 Jastrząb IIIA ,  , 5 bars , 618 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 ,    Special Munition, 19 kill , 588 pp - U:045  [+62 exp]
+  PZL.60 Jastrząb IIIA ,  , 5 bars , 599 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,    Special Munition, 25 kill , 0 pp - U:047  [+55 exp]
 PZL.61 Kania IIA ,  , 1 bars , 189 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 ,    Special Munition, 7 kill , 600 pp - U:056  [+77 exp]

Bomb. taktyczny
 PZL.49b Miś ,  , 5 bars , 993 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 ,   Support,    Special Munition, 28 kill , 696 pp - U:009  [+81 exp]
 PZL.49b Miś ,  , 5 bars , 1020 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,   Support,    Special Munition, 44 kill , 696 pp - U:015  [+49 exp]
+  LWS-7 Mewa II ,  , 5 bars , 721 exp , Rzeczpospolita Polska , 9/10 , Combat Support  ,    Recon,      Fast Speed, 16 kill , 0 pp - U:017  [+30 exp]
 PZL.49b Miś ,  , 5 bars , 675 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,   Support,    Special Munition, 26 kill , 696 pp - U:024  [+84 exp]
 PZL.49b Miś ,  , 5 bars , 770 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,   Support,    Special Munition, 25 kill , 696 pp - U:025  [+85 exp]
 LWS-7 Mewa II ,  , 5 bars , 560 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 , Combat Support  ,    Recon,      Fast Speed, 7 kill , 300 pp - U:033  [+55 exp]
 PZL.49b Miś ,  , 5 bars , 600 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,   Support,    Special Munition, 18 kill , 696 pp - U:037  [+76 exp]
 PZL.49b Miś ,  , 4 bars , 411 exp , Rzeczpospolita Polska , 10/10 ,   Support,    Special Munition, 14 kill , 696 pp - U:040  [+46 exp]
 LWS-7 Mewa II ,  , 5 bars , 519 exp , Rzeczpospolita Polska , 6/10 ,    Recon,      Fast Speed, 7 kill , 300 pp - U:046  [+66 exp]

Player 1 : Rzeczpospolita Polska
Killed: INF:653  TNK:60   RCN:89   AT:91   FLAK:31   FORT:133  ATY:200  AD:45   FTR:61   TB:86   LB:1      Total: 1450
Lost  : INF:19   RCN:1    AT:3    FORT:9    ATY:4    AD:1      Total: 37

BV 17
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *  10 Units *  6 Leaders      Total :   5345 exp,    165 kill,   3240 pp    Average:    535 exp,     17 kill,    324 pp
Czołg          *   6 Units *  1 Leaders      Total :   2343 exp,    197 kill,   1980 pp    Average:    391 exp,     33 kill,    330 pp
Rozpoznanie    *   6 Units *  0 Leaders      Total :   1279 exp,     59 kill,   1224 pp    Average:    213 exp,     10 kill,    204 pp
Artyleria ppanc. *   4 Units *  1 Leaders      Total :   2292 exp,     65 kill,   1092 pp    Average:    573 exp,     16 kill,    273 pp
Artyleria      *  12 Units *  3 Leaders      Total :   4224 exp,    215 kill,   7969 pp    Average:    352 exp,     18 kill,    664 pp
Obrona plot.   *   4 Units *  0 Leaders      Total :    643 exp,      8 kill,   2051 pp    Average:    161 exp,      2 kill,    513 pp
Myśliwiec      *   9 Units *  2 Leaders      Total :   6619 exp,    226 kill,   4380 pp    Average:    735 exp,     25 kill,    487 pp
Bomb. taktyczny *   9 Units *  2 Leaders      Total :   6269 exp,    185 kill,   4776 pp    Average:    697 exp,     21 kill,    531 pp
* Summary:     *  60 Units * 15 Leaders      Total :  29014 exp,   1120 kill,  26712 pp    Average:    484 exp,     19 kill,    445 pp


Player 1  Rzeczpospolita Polska   has 101 units total (core+aux):
Piechota : 34
Czołg :  7
Rozpoznanie :  8
Artyleria ppanc. :  4
Artyleria uniwersalna :  1
Artyleria : 23
Obrona plot. :  6
Myśliwiec :  9
Bomb. taktyczny :  9

Player 2  ZSRR   has 9 units total (core+aux):
Piechota :  4
Rozpoznanie :  1
Artyleria uniwersalna :  1
Fortyfikacje :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

work in progress...


Obrona Lwowa (5 tura):

Drohobycz (5 tura):

 2 
 : Wrzesień 21, 2019, 03:30:42  
Zaczęty przez CTPAHHuK - Nowe: wysłane przez CTPAHHuK
Dear players, registration for the World Championship 2019 of Heroes of Might and Magic 4 opens!

Founders:
Dmitry "mr.Oxygen" Shirokov
Denis "mr. Shnurov" Paul

Coordinator:
CTPAHHuK    (e-mail: r.s.kudarov[dog]gmail.com)

Game version ? Heroes IV Equilibris 3.51. Or 3.55 if both players agree. Any other game modifications are prohibited.

You can be registered via e-mail to Coordinator or post in this theme. Type your info:
Nickname:
Country/Time zone (UTC):
E-mail:
Skype:
Time for game:


September 21: opening of registration for the tournament (on forums and vie e-mail to coordinator) and publication the "Regulations and rules" on platforms of information sponsors (performer: coordinator of a tournament).
September 21: upload the tournament maps archive to the tournament website and send invitation mails to the invited players (performer: the coordinator of a tournament with judges of a tournament).
September 27 (18h00 Moscow time UTC+3): closing of registration for a tournament.
September 27 (19h00 Moscow time UTC+3): draw, the publication of results of draw on platforms of information sponsors and mailing of the corresponding mails to participants of the tournament (performer: the coordinator of a tournament with judges of a tournament).
September 27 (19h00 Moscow time UTC+3): start of a tournament.


Each tour of playoff must be playing during 14 days (2 weekends).

Tournament maps list (recommended game difficult and turn limit):
 Bizarro* (Expert, 15 min);
 Circle of life ( Expert, 10 min);
 Eldorado (Expert, 8 min);
 Heart of Winter (Expert, 8 min);
 Iron Man (Expert, 8 min);
 Plains of Despair (Expert, 8 min);
 Power Spot (Expert, 15 min);
 Spleen (Expert, 8 min).

*archive contains 3 versions of Bizarro (classical Bizarro (recommended), Bizarro 2019 Champion,
Bizarro 2018 Expert)

MORE INFORMATION LOOK THERE: h4.ucoz.com

The theme isn't intended for the decision of disputable situations

The theme is created for the decision of current questions and the reference to the Coordinator and Judges with offers or appeals, in case of long absence of their answers to personal messages and e-mail.

WC Team
Oxygen, Shnurov, CTPAHHuK, Mordaunt, VIP.ru, Alexander13

 3 
 : Wrzesień 20, 2019, 05:00:37  
Zaczęty przez sympatyk - Nowe: wysłane przez sympatyk
Chyba nie warto zakładać nowego wątku, ale
na JPs trwa dyskusja o forum --> o jego przyszłości( w związku z ostatnim zalewaniem spamem i brakiem reakcji adminów)
Zaproponowano nowe rozdanie ... utworzenie nowego forum wraz z podforum  hiszpańskim, niemieckim i polskim
http://www.panzercentral.com/forum/viewtopic.php?f=132&t=54299&p=780790#p779681

Co Wy na to?
Może warto wyrazić swoją opinię --> chcemy na JPs mieć forum w języku polskim?
Będziemy tam pisać?
A tak - jako moje przemyślenia - wszystko idzie na psy ...

A Wy co o tym myślicie?

 4 
 : Wrzesień 20, 2019, 11:04:21  
Zaczęty przez Primus71 - Nowe: wysłane przez Primus71
XVI. MALAYSIA
Prototyp: Escort Carrier - sprzedaję.
Kupuję:
Spadochroniarzy
Mitsubishi F1M Pete z dodatkiem recon i special munition
Mitsubishi A6M2 Zero z dodatkami special munition i air defence
Sprzedaję
Motorycle Recon
Modernizuję
Kawanishi E7K na  B5N Kate z dodatkami special munition i support oczywiście.

Scenariusz na utrzymanie. Cześć jednostek lądowych (piechota morska jeden oddział gwardii inżynierowie trzy najlepsze działa, samochód pancerny i czołg) desantuję z morza po oczyszczeniu rejony lotniska i VH przez okręty i samoloty. Ostrożnie zdobywam później port (żeby go nie wysadzić w powietrze). W okolicy czai się paskudny lider ekspert od maskowania ale z krążownikiem to nie powojował. Natomiast pod ostrzał wpadł Liberator. Lotnictwo AI słabe. Tylko dwie fale. Flota też ale jeden z oddziałów gwardii mi postrzelała. Warto uważać na pelotki. Mi najwięcej krwi napsuła jedna mobilna. Spadochroniarze zdobywają wyspę z lotniskiem a później kolejnym desantem małą wysepkę obok SH. Na północy piechota morska przy wsparciu dział (likwidacja pelotek) i lotnictwa szybciutko łamie obronę. Na południu gwardia też nie ma większych problemów. Trochę bunkrów. Istotna obrona jedynie przy VH będącym lotnictwem. Jeden z Vali wpada na mobilną pelotkę i traci 90% stanu. Ostatecznie atak piechoty morskiej z północy i gwardii z południa likwiduje opór. Tylko zieloni saperzy w szturmie natykają się na uporczywą obronę i też poważnie obrywają.
Scenariusz na utrzymanie więc to Liberato zdążył zająć większość flag.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\Users\Witek\Desktop\OG III\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.7
Campaign: G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0f,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   KOREATOR , #0 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
 2   KOREA-SAN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   RUSSIAN-GOES , #2 , Brilliant Victory , score:59
 4   VLADIVOSTOK , #3 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Mitsubishi A5M Claude
 5   VLADIVOSTOK SAMURAI , #4 , Brilliant Victory , score:53
 6   SAKHALIN , #5 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: B5N Kate
 7   HONG KONG , #6 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Mitsubishi Ki-30 Ann
 8   CHINA - SEPPUKU , #7 , Brilliant Victory , score:62
 9   HAINAN , #8 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Mitsubishi Ki-21-Ia Sally
10   VIET-NAM-SAN , #9 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Mogami CA
11   HOLL-AND , #10 , Brilliant Victory , score:66
12   BURMA , #11 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: Mitsubishi A6M2 Zero
13   MAD-A-GASKAR-OOO , #12 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Ki-46 Dinah
14   SRI LANKA , #13 , Brilliant Victory , score:49
15   KURIL KIMONO , #14 , Brilliant Victory , score:65  +++  Proto: Escort Carrier
16   MALAYSIA , #15 , Brilliant Victory , score:49
--
Campaign score: 904  *  Average: 56

..
Current scenario: MALAYSIA,  VH prestige is 900 ,  All map prestige is: 2940
Army cost: 47556 , Current prestige is 6840
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 17
AI stance is Defensive
if BV: +1200, SINGAPORE , cap disabled, 16 turns prestige: 360
if V : +600, SINGAPORE , cap disabled, 16 turns prestige: 360
if TV: +200, SINGAPORE , cap disabled, 16 turns prestige: 360
if Ls: +0, SINGAPORE , cap disabled, 16 turns prestige: 360

Piechota
*  SNLF , Isuzu Type 97 ,  , 4 bars , 488 exp , 6/10 , 29 kill ,  0 pp  [+53 exp]
*  Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 5 bars , 602 exp , 7/10 , Combat Support  , 25 kill ,  0 pp  [+23 exp]
*  SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 5 bars , 561 exp , 9/10 , 20 kill ,  0 pp  [+18 exp]
*  Paratroopers ,  , 5 bars , 566 exp , 7/10 , First Strike  , 24 kill ,  0 pp  [+32 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 455 exp , 10/10 , 21 kill ,  600 pp  [+12 exp]
 Paratroopers ,  , 4 bars , 456 exp , 8/10 , 14 kill ,  204 pp  [+31 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 351 exp , 5/10 , 14 kill ,  600 pp  [+23 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 5 bars , 502 exp , 8/10 , Aggressive Attack  , 18 kill ,  600 pp  [+19 exp]
 Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 0 bars , 14 exp , 3/10 , 1 kill ,  312 pp  [+14 exp]
 Paratroopers ,  , 0 bars , 4 exp , 8/10 , 0 kill ,  204 pp  [+4 exp]
 Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 23 exp , 10/10 , 1 kill ,  324 pp  [+9 exp]

Czołg
*  Type 95 Ha-Go ,  , 3 bars , 391 exp , 6/10 , 16 kill ,  0 pp  [+11 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 2 bars , 237 exp , 9/10 , 11 kill ,  276 pp  [+2 exp]

Rozpoznanie
*  Chiyoda  ,  , 4 bars , 495 exp , 8/10 , 23 kill ,  0 pp  [+28 exp]
 Motorycle Recon ,  , 2 bars , 289 exp , 5/10 , Liberator  ,      Fast Speed, 7 kill ,  156 pp  [+10 exp]

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 394 exp , 10/10 , 11 kill ,  0 pp  [+12 exp]
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 5 bars , 772 exp , 10/10 , Overwhelming Attack  , 14 kill ,  0 pp  [+55 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 464 exp , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 10 kill ,  420 pp  [+37 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 459 exp , 10/10 , Street Fighter  , 3 kill ,  420 pp  [+21 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 330 exp , 10/10 , 4 kill ,  420 pp  [+20 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 1 bars , 126 exp , 10/10 , 3 kill ,  420 pp  [+21 exp]

Myśliwiec
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 830 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  ,   Air Defense,    Special Munition, 15 kill ,  516 pp  [+14 exp]
+  Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 801 exp , 9/10 , Fire Discipline  ,   Air Defense,    Special Munition, 15 kill ,  0 pp  [+12 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 906 exp , 10/10 , Fire Discipline  ,   Air Defense,    Special Munition, 16 kill ,  516 pp  [+69 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 959 exp , 10/10 , Combat Support  ,   Air Defense,    Special Munition, 16 kill ,  516 pp  [+15 exp]
+  Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 1071 exp , 10/10 , Devastating Fire  ,   Air Defense,    Special Munition, 23 kill ,  0 pp  [+8 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 679 exp , 8/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 13 kill ,  516 pp  [+42 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero (CV),  , 5 bars , 707 exp , 8/10 ,    Special Munition,   Air Defense, 10 kill ,  516 pp  [+94 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 591 exp , 6/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 12 kill ,  516 pp  [+71 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 4 bars , 448 exp , 4/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 6 kill ,  516 pp  [+96 exp]
+  Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 4 bars , 415 exp , 7/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 5 kill ,  0 pp  [+98 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 1 bars , 137 exp , 8/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 0 kill ,  516 pp  [+137 exp]

Bomb. taktyczny
 B5N Kate ,  , 5 bars , 862 exp , 9/10 ,   Support,    Special Munition, 11 kill ,  552 pp  [+63 exp]
 B5N Kate ,  , 5 bars , 1228 exp , 9/10 ,   Support,    Special Munition, 6 kill ,  552 pp  [+127 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 1631 exp , 10/10 , Fire Discipline  ,   Support,    Special Munition, 25 kill ,  432 pp  [+205 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 1266 exp , 7/10 ,   Support,    Special Munition, 18 kill ,  432 pp  [+95 exp]
+  B5N Kate ,  , 5 bars , 963 exp , 9/10 ,   Support,    Special Munition, 6 kill ,  0 pp  [+119 exp]
+  Aichi D3A1 Val (CV),  , 5 bars , 763 exp , 1/10 ,   Support,    Special Munition, 9 kill ,  0 pp  [+75 exp]
 B5N Kate ,  , 2 bars , 268 exp , 9/10 ,   Support,    Special Munition, 1 kill ,  552 pp  [+134 exp]
 B5N Kate ,  , 5 bars , 714 exp , 10/10 ,   Support,    Special Munition, 8 kill ,  552 pp  [+84 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 97 exp , 4/10 ,    Recon,   Support, 0 kill ,  252 pp  [+42 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 3 bars , 312 exp , 5/10 ,   Support,    Special Munition, 3 kill ,  432 pp  [+115 exp]
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 54 exp , 6/10 ,   Support,    Recon, 0 kill ,  276 pp  [+23 exp]
 Mitsubishi F1M Pete ,  , 0 bars , 0 exp , 10/10 ,    Recon,   Support, 0 kill ,  276 pp

Niszczyciel
*  Fubuki , IJN Fubuki , 4 bars , 422 exp , 10/10 , Aggressive Attack  , 21 kill ,  0 pp  [+12 exp]
 Fubuki , IJN Akebono , 3 bars , 364 exp , 10/10 , 16 kill ,  1152 pp  [+12 exp]
 Asashio , IJN Asashio , 1 bars , 179 exp , 10/10 , 3 kill ,  1188 pp
 Asashio , IJN Arashio , 1 bars , 132 exp , 10/10 , 2 kill ,  1188 pp  [+4 exp]
 Asashio , IJN Michishio , 1 bars , 148 exp , 10/10 , 3 kill ,  1188 pp

Pancernik
 Nagato (Planes:0/1), IJN Nagato , 5 bars , 541 exp , 10/10 , Resilience  ,      Fast Speed, 23 kill ,  3072 pp  [+46 exp]
 Kongo (Planes:0/1), IJN Kongo , 3 bars , 325 exp , 10/10 , 20 kill ,  3000 pp  [+23 exp]
 Kongo (Planes:0/1), IJN Hiei , 2 bars , 279 exp , 10/10 , 16 kill ,  3000 pp  [+7 exp]
 Kongo (Planes:0/1), IJN Kirishima , 1 bars , 160 exp , 10/10 , 8 kill ,  3000 pp  [+15 exp]
 Nagato (Planes:0/1), IJN Mutsu , 0 bars , 53 exp , 10/10 ,      Fast Speed, 4 kill ,  3072 pp  [+32 exp]

Lotniskowiec
 Akagi (Planes:2/6), IJN Akagi , 0 bars , 0 exp , 10/10 , 0 kill ,  3384 pp
 Soryu (Planes:0/5), IJN Soryu , 0 bars , 0 exp , 10/10 , 0 kill ,  3216 pp

Krążownik
 Myoko CA (Planes:0/1), IJN Myoko , 4 bars , 442 exp , 10/10 , 19 kill ,  2736 pp  [+26 exp]
 Mogami CL (Planes:0/1), IJN Mogami , 2 bars , 223 exp , 10/10 , 10 kill ,  2196 pp  [+15 exp]
+  Mogami CA (Planes:0/1), IJN Mikuma , 2 bars , 232 exp , 10/10 ,      Fast Speed, 8 kill ,  0 pp  [+85 exp]
 Tone CA (Planes:0/1), IJN Tone , 0 bars , 38 exp , 10/10 , 1 kill ,  2772 pp  [+22 exp]

Player 1 : Japonia
Killed: INF:271  TNK:24   RCN:40   AT:32   FLAK:11   FORT:47   ATY:79   AD:24   FTR:41   TB:23   LB:1    SUB:5    DD:30   BS:3    CRs:27     Total: 658
Lost  : INF:3      Total: 3

BV 16
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *  11 Units *  3 Leaders      Total :   4022 exp,    167 kill,   2844 pp    Average:    366 exp,     15 kill,    259 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    628 exp,     27 kill,    276 pp    Average:    314 exp,     14 kill,    138 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    784 exp,     30 kill,    156 pp    Average:    392 exp,     15 kill,     78 pp
Artyleria      *   6 Units *  3 Leaders      Total :   2545 exp,     45 kill,   1680 pp    Average:    424 exp,      8 kill,    280 pp
Myśliwiec      *  11 Units *  5 Leaders      Total :   7544 exp,    131 kill,   4128 pp    Average:    686 exp,     12 kill,    375 pp
Bomb. taktyczny *  12 Units *  1 Leaders      Total :   8158 exp,     87 kill,   4308 pp    Average:    680 exp,      7 kill,    359 pp
Niszczyciel    *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1245 exp,     45 kill,   4716 pp    Average:    249 exp,      9 kill,    943 pp
Pancernik      *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1358 exp,     71 kill,  15144 pp    Average:    272 exp,     14 kill,   3029 pp
Lotniskowiec   *   2 Units *  0 Leaders      Total :      0 exp,      0 kill,   6600 pp    Average:      0 exp,      0 kill,   3300 pp
Krążownik      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    935 exp,     38 kill,   7704 pp    Average:    234 exp,     10 kill,   1926 pp
* Summary:     *  60 Units * 15 Leaders      Total :  27219 exp,    641 kill,  47556 pp    Average:    454 exp,     11 kill,    793 pp


Player 1  Japonia   has 60 units total (core+aux):
Piechota : 11
Czołg :  2
Rozpoznanie :  2
Artyleria :  6
Myśliwiec : 11
Bomb. taktyczny : 12
Niszczyciel :  5
Pancernik :  5
Lotniskowiec :  2
Krążownik :  4

Player 2  Wielka Brytania, Holandia   has 1 units total (core+aux):
Piechota :  1

 5 
 : Wrzesień 20, 2019, 07:43:28  
Zaczęty przez Primus71 - Nowe: wysłane przez Primus71
XV. KURIL KIMONO
Prototyp:
Nie ma
Kupuję:
Engineer 35 (dla obrony VH)
Pancernik typu Nagato
Krążownik typu Tone
dodatek fast speed dla krążownika ciężkiego Mogami (po prawdzie to powinienem ten prototyp sprzedać i kupić szybszy okręt ale się został i zdobył doświadczenie więc jest)
W trakcie scenariusza kupuję jeszcze rozpoznawczy motocykl w celu zajęcia jednej z flag.
Morskie siły dzielę na dwie grupy. Krążownik i dwa niszczyciele wysyłam drogą wschodnią a resztę sił po zachodniej stronie wyspy. Spadochroniarzy wysyłam na wyspę z lotniskiem. Piechotę morską morzem po wschodniej stronie wyspy, część gwardii lądem a część pozostawiam do wysadzenia w SH.
Podział sił morskich okazał się dobrą decyzją. Po zachodniej stronie wyspy dochodzi do wielkiej bitwy morskiej. Siły morskie AI liczne (głównie niszczyciele) ale niezbyt  silny, tylko trzy krążowniki klasy Kirow. Trochę je nadgryzam samolotami a później w jednej turze koncentrycznym atakiem lotnictwa i okrętów wysyłam na dno z wyjątkiem postrzelanych dwóch OP i niszczyciela. Resztki dobijam w kolejnej turze. Spadochroniarze zdobywają wyspę a później lecą jeszcze na Kamczatkę. Tam po zdobyciu SH wystawiam resztę gwardii ze wsparciem.
Okręty i samoloty wykańczają tą część desantu która dała rady wylądować. Samoloty myśliwskie zlikwidowały desant spadochronowy ale i tak jakimś cudem jedna jednostka dotarła cichaczem do mojego VH. Inżynierowie zieloni zresztą ledwie wytrzymali ale wsparcie lotnicze uratowało sytuację. Po zajęciu ostatniej flagi kończę.
Wysyłanie desanty drogą morską było błędem. Lepiej po zdobyciu portów wystawiać w nich jednostki lądowe.
Największa jak na razie bitwa morska. 

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\Users\Witek\Desktop\OG III\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.7
Campaign: G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0f,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   KOREATOR , #0 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
 2   KOREA-SAN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   RUSSIAN-GOES , #2 , Brilliant Victory , score:59
 4   VLADIVOSTOK , #3 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Mitsubishi A5M Claude
 5   VLADIVOSTOK SAMURAI , #4 , Brilliant Victory , score:53
 6   SAKHALIN , #5 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: B5N Kate
 7   HONG KONG , #6 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Mitsubishi Ki-30 Ann
 8   CHINA - SEPPUKU , #7 , Brilliant Victory , score:62
 9   HAINAN , #8 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Mitsubishi Ki-21-Ia Sally
10   VIET-NAM-SAN , #9 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Mogami CA
11   HOLL-AND , #10 , Brilliant Victory , score:66
12   BURMA , #11 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: Mitsubishi A6M2 Zero
13   MAD-A-GASKAR-OOO , #12 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Ki-46 Dinah
14   SRI LANKA , #13 , Brilliant Victory , score:49
15   KURIL KIMONO , #14 , Brilliant Victory , score:65
--
Campaign score: 855  *  Average: 57

..
Current scenario: KURIL KIMONO,  VH prestige is 360 ,  All map prestige is: 720
Army cost: 46080 , Current prestige is 883
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 11
AI stance is Aggressive
if BV: +2000, MALAYSIA , cap disabled, 19 turns prestige: 322
if V : +1000, MALAYSIA , cap disabled, 22 turns prestige: 322
if TV: +500, MALAYSIA , cap disabled, 25 turns prestige: 322
if Ls: +0, MALAYSIA , cap disabled, 25 turns prestige: 322

Piechota
*  SNLF , Isuzu Type 97 ,  , 4 bars , 435 exp , 10/10 , 27 kill ,  0 pp
*  Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 5 bars , 579 exp , 10/10 , Combat Support  , 25 kill ,  0 pp  [+4 exp]
*  SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 5 bars , 543 exp , 10/10 , 18 kill ,  0 pp
*  Paratroopers ,  , 5 bars , 534 exp , 10/10 , First Strike  , 23 kill ,  0 pp  [+12 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 443 exp , 9/10 , 19 kill ,  264 pp  [+5 exp]
 Paratroopers ,  , 4 bars , 425 exp , 9/10 , 13 kill ,  204 pp  [+16 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 328 exp , 10/10 , 14 kill ,  600 pp  [+3 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 483 exp , 9/10 , Aggressive Attack  , 15 kill ,  600 pp  [+4 exp]
 Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 0 bars , 0 exp , 10/10 , 0 kill ,  312 pp
 Engineer 35 , Isuzu Type 94 ,  , 0 bars , 14 exp , 4/10 , 0 kill ,  324 pp  [+14 exp]

Czołg
*  Type 95 Ha-Go ,  , 3 bars , 380 exp , 10/10 , 15 kill ,  0 pp
 Type 95 Ha-Go ,  , 2 bars , 235 exp , 10/10 , 11 kill ,  276 pp

Rozpoznanie
*  Chiyoda  ,  , 4 bars , 467 exp , 10/10 , 22 kill ,  0 pp
 Motorycle Recon ,  , 2 bars , 279 exp , 10/10 , Liberator  ,      Fast Speed, 7 kill ,  156 pp
 Motorycle Recon ,  , 0 bars , 0 exp , 10/10 , 0 kill ,  156 pp

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 382 exp , 10/10 , 10 kill ,  0 pp
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 5 bars , 717 exp , 10/10 , Overwhelming Attack  , 12 kill ,  0 pp  [+30 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 427 exp , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 10 kill ,  420 pp
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 438 exp , 10/10 , Street Fighter  , 1 kill ,  420 pp  [+4 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 310 exp , 10/10 , 2 kill ,  420 pp  [+4 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 1 bars , 105 exp , 10/10 , 2 kill ,  420 pp  [+10 exp]

Myśliwiec
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 816 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  ,   Air Defense,    Special Munition, 14 kill ,  516 pp  [+45 exp]
+  Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 789 exp , 10/10 , Fire Discipline  ,   Air Defense,    Special Munition, 13 kill ,  0 pp  [+20 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 837 exp , 10/10 , Fire Discipline  ,   Air Defense,    Special Munition, 14 kill ,  516 pp  [+60 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 944 exp , 8/10 , Combat Support  ,   Air Defense,    Special Munition, 16 kill ,  516 pp  [+28 exp]
+  Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 1063 exp , 10/10 , Devastating Fire  ,   Air Defense,    Special Munition, 22 kill ,  0 pp  [+67 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 637 exp , 8/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 11 kill ,  516 pp  [+34 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 613 exp , 10/10 ,    Special Munition,   Air Defense, 9 kill ,  516 pp  [+38 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 520 exp , 7/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 11 kill ,  516 pp  [+65 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 3 bars , 352 exp , 10/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 4 kill ,  516 pp  [+58 exp]
+  Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 3 bars , 317 exp , 8/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 4 kill ,  0 pp  [+74 exp]

Bomb. taktyczny
 B5N Kate (CV),  , 5 bars , 799 exp , 9/10 ,   Support,    Special Munition, 10 kill ,  552 pp  [+85 exp]
 B5N Kate ,  , 5 bars , 1101 exp , 10/10 ,   Support,    Special Munition, 5 kill ,  552 pp  [+95 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 1426 exp , 10/10 , Fire Discipline  ,   Support,    Special Munition, 24 kill ,  432 pp  [+109 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 1171 exp , 10/10 ,   Support,    Special Munition, 18 kill ,  432 pp  [+67 exp]
+  B5N Kate (CV),  , 5 bars , 844 exp , 9/10 ,   Support,    Special Munition, 5 kill ,  0 pp  [+64 exp]
+  Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 688 exp , 8/10 ,   Support,    Special Munition, 8 kill ,  0 pp  [+77 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 1 bars , 134 exp , 6/10 ,    Recon,   Support, 0 kill ,  252 pp  [+50 exp]
 B5N Kate ,  , 5 bars , 630 exp , 9/10 ,   Support,    Special Munition, 7 kill ,  552 pp  [+83 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 55 exp , 4/10 ,    Recon,   Support, 0 kill ,  252 pp  [+27 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 1 bars , 197 exp , 8/10 ,   Support,    Special Munition, 3 kill ,  432 pp  [+88 exp]
 Nakajima E8N Dave (CV),  , 0 bars , 31 exp , 10/10 ,   Support,    Recon, 0 kill ,  276 pp  [+25 exp]

Niszczyciel
*  Fubuki , IJN Fubuki , 4 bars , 410 exp , 10/10 , Aggressive Attack  , 20 kill ,  0 pp  [+14 exp]
 Fubuki , IJN Akebono , 3 bars , 352 exp , 10/10 , 16 kill ,  1152 pp  [+42 exp]
 Asashio , IJN Asashio , 1 bars , 179 exp , 10/10 , 3 kill ,  1188 pp  [+30 exp]
 Asashio , IJN Arashio , 1 bars , 128 exp , 10/10 , 1 kill ,  1188 pp  [+33 exp]
 Asashio , IJN Michishio , 1 bars , 148 exp , 8/10 , 3 kill ,  1188 pp  [+66 exp]

Pancernik
 Nagato (Planes:1/1), IJN Nagato , 4 bars , 495 exp , 10/10 , Resilience  ,      Fast Speed, 20 kill ,  3072 pp  [+11 exp]
 Kongo (Planes:0/1), IJN Kongo , 3 bars , 302 exp , 10/10 , 19 kill ,  3000 pp  [+19 exp]
 Kongo (Planes:0/1), IJN Hiei , 2 bars , 272 exp , 10/10 , 14 kill ,  3000 pp  [+26 exp]
 Kongo (Planes:0/1), IJN Kirishima , 1 bars , 145 exp , 10/10 , 5 kill ,  3000 pp  [+23 exp]
 Nagato (Planes:0/1), IJN Mutsy , 0 bars , 21 exp , 10/10 ,      Fast Speed, 1 kill ,  3072 pp  [+21 exp]

Lotniskowiec
 Akagi (Planes:2/6), IJN Akagi , 0 bars , 0 exp , 10/10 , 0 kill ,  3384 pp
 Soryu (Planes:0/5), IJN Soryu , 0 bars , 0 exp , 10/10 , 0 kill ,  3216 pp

Krążownik
 Myoko CA (Planes:0/1), IJN Myoko , 4 bars , 416 exp , 10/10 , 17 kill ,  2736 pp  [+21 exp]
 Mogami CL (Planes:0/1), IJN Mogami , 2 bars , 208 exp , 10/10 , 10 kill ,  2196 pp  [+27 exp]
+  Mogami CA (Planes:0/1), IJN Mikuma , 1 bars , 147 exp , 10/10 ,      Fast Speed, 8 kill ,  0 pp  [+19 exp]
 Tone CA (Planes:0/1), IJN Tone , 0 bars , 16 exp , 10/10 , 1 kill ,  2772 pp  [+16 exp]

Player 1 : Japonia
Killed: INF:251  TNK:23   RCN:35   AT:30   FLAK:8    FORT:40   ATY:71   AD:21   FTR:37   TB:20   LB:1    SUB:5    DD:29   BS:3    CRs:25     Total: 599
Lost  : INF:3      Total: 3

BV 15
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *  10 Units *  3 Leaders      Total :   3784 exp,    154 kill,   2304 pp    Average:    378 exp,     15 kill,    230 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    615 exp,     26 kill,    276 pp    Average:    308 exp,     13 kill,    138 pp
Rozpoznanie    *   3 Units *  1 Leaders      Total :    746 exp,     29 kill,    312 pp    Average:    249 exp,     10 kill,    104 pp
Artyleria      *   6 Units *  3 Leaders      Total :   2379 exp,     37 kill,   1680 pp    Average:    397 exp,      6 kill,    280 pp
Myśliwiec      *  10 Units *  5 Leaders      Total :   6888 exp,    118 kill,   3612 pp    Average:    689 exp,     12 kill,    361 pp
Bomb. taktyczny *  11 Units *  1 Leaders      Total :   7076 exp,     80 kill,   3732 pp    Average:    643 exp,      7 kill,    339 pp
Niszczyciel    *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1217 exp,     43 kill,   4716 pp    Average:    243 exp,      9 kill,    943 pp
Pancernik      *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1235 exp,     59 kill,  15144 pp    Average:    247 exp,     12 kill,   3029 pp
Lotniskowiec   *   2 Units *  0 Leaders      Total :      0 exp,      0 kill,   6600 pp    Average:      0 exp,      0 kill,   3300 pp
Krążownik      *   4 Units *  0 Leaders      Total :    787 exp,     36 kill,   7704 pp    Average:    197 exp,      9 kill,   1926 pp
* Summary:     *  58 Units * 15 Leaders      Total :  24727 exp,    582 kill,  46080 pp    Average:    426 exp,     10 kill,    794 pp


Player 1  Japonia   has 58 units total (core+aux):
Piechota : 10
Czołg :  2
Rozpoznanie :  3
Artyleria :  6
Myśliwiec : 10
Bomb. taktyczny : 11
Niszczyciel :  5
Pancernik :  5
Lotniskowiec :  2
Krążownik :  4

Player 2  ZSRR   has 2 units total (core+aux):
Piechota :  1
Bomb. taktyczny :  1


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

 6 
 : Wrzesień 19, 2019, 02:34:14  
Zaczęty przez Seta - Nowe: wysłane przez sowa
I jak tam? Jakieś nowe wiadomości na temat kampanii tworzonej przez "Gvozdika"? Chętnie bym przetestował

 7 
 : Wrzesień 19, 2019, 08:03:20  
Zaczęty przez Primus71 - Nowe: wysłane przez Primus71
XIV. SRI LANKA
Prototyp: Ki-46 Dinah - sprzedaję.
Kupuję:
Nakajima E8N Dave z dodatkami recon i support
Aichi D3A1 Val z dodatkami support i special munition
2 x niszczyciel typu Asashio
Modernizuję:
9 x Mitsubishi A5M Claude na Mitsubishi A6M2 Zero
Gwardie na Gwardię Imperialną
Engineer 35 na Spadochroniarzy.

Scenariusz na utrzymanie. Wystawiam tylko okręty i spadochroniarzy. Nalotami i ostrzałem wybijam obrońców portów (SH). Są dwa więc jedne jest na wszelki wypadek ostrzeliwany tylko przez niszczyciele i lekki krążownik. A drugi oczywiście ze wszystkiego co się da. Jakimś cudem przetrwały oba. Jest tylko jedna droga z SH więc kieruję tam całe siły lądowe więc robi się niewielki korek.
Samoloty dość szybko wykrywają liczną flotę AI. W pierwszej fali oczywiście torpedowce a później pancerniki eliminują po dwóch turach praktycznie wszystkie jednostki morskie AI. Postrzelane szczątki dwóch okrętów nieskutecznie atakują moje jednostki lądowe.
Niewielkie siły morskie (pancernik, krążownik i niszczyciel) wysyłam na wschód. Przydają się do likwidacji pelotek. Koszmarnie dużo wszędzie piechoty z liderami więc dużo bombardowań, ostrzału z morza i dział. Najgorzej poszło w centralnym VH w górach bo pancerniki tam dziur narobiły.
Po wybiciu obrońców czekałem jak liberator jak najwięcej flag zamie.
W powietrzu Zera spokojnie dają sobie radę ale w atakach na cele lądowe zwłaszcza piechotę z liderami spore straty poniosły.
Na wyspę z SH wysłałem spadochroniarzy. Przy niewielkim wsparciu lotnictwa opanowali całą wyspę.

OpenGen 0.93.0.1 * 25 Jun 2019  *  AI version: Default (0.91)
Efile folder: C:\Users\Witek\Desktop\OG III\OG 1\efile_gus\  * Efile version: GusOpen ver. 7.1.7
Campaign: G37 KWITNĄCE WIŚNIE v.4.0f,  *  Player prestige modifier 150%  *  AI prestige modifier 100%

Played Scenarios:
 1   KOREATOR , #0 , Brilliant Victory , score:59  +++  Proto: Kawasaki Ki-10-I Perry
 2   KOREA-SAN , #1 , Brilliant Victory , score:59
 3   RUSSIAN-GOES , #2 , Brilliant Victory , score:59
 4   VLADIVOSTOK , #3 , Brilliant Victory , score:62  +++  Proto: Mitsubishi A5M Claude
 5   VLADIVOSTOK SAMURAI , #4 , Brilliant Victory , score:53
 6   SAKHALIN , #5 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: B5N Kate
 7   HONG KONG , #6 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Mitsubishi Ki-30 Ann
 8   CHINA - SEPPUKU , #7 , Brilliant Victory , score:62
 9   HAINAN , #8 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Mitsubishi Ki-21-Ia Sally
10   VIET-NAM-SAN , #9 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Mogami CA
11   HOLL-AND , #10 , Brilliant Victory , score:66
12   BURMA , #11 , Brilliant Victory , score:66  +++  Proto: Mitsubishi A6M2 Zero
13   MAD-A-GASKAR-OOO , #12 , Brilliant Victory , score:51  +++  Proto: Ki-46 Dinah
14   SRI LANKA , #13 , Brilliant Victory , score:49
--
Campaign score: 790  *  Average: 56

..
Current scenario: SRI LANKA,  VH prestige is 780 ,  All map prestige is: 1920
Army cost: 39756 , Current prestige is 3841
Prestige available on map yet is 0 pp ( 0 pp in VH to capture) * Turn: 16
AI stance is Defensive
if BV: +5000, KURIL KIMONO , cap disabled, 15 turns prestige: 382
if V : +2500, KURIL KIMONO , cap disabled, 15 turns prestige: 382
if TV: +1100, KURIL KIMONO , cap disabled, 15 turns prestige: 382
if Ls: +0, KURIL KIMONO , cap disabled, 15 turns prestige: 382

Piechota
*  SNLF , Isuzu Type 97 ,  , 4 bars , 435 exp , 10/10 , 27 kill ,  0 pp  [+1 exp]
*  Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 5 bars , 575 exp , 9/10 , Combat Support  , 24 kill ,  0 pp  [+22 exp]
*  SNLF , Isuzu Type 94 ,  , 5 bars , 543 exp , 9/10 , 18 kill ,  0 pp  [+41 exp]
*  Paratroopers ,  , 5 bars , 522 exp , 10/10 , First Strike  , 21 kill ,  0 pp  [+19 exp]
 Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 438 exp , 5/10 , 18 kill ,  264 pp  [+54 exp]
 Paratroopers ,  , 4 bars , 409 exp , 6/10 , 11 kill ,  204 pp  [+73 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 3 bars , 325 exp , 6/10 , 13 kill ,  600 pp  [+65 exp]
 Imperial Guards , Rikuo Type 97 Motorcycle ,  , 4 bars , 479 exp , 8/10 , Aggressive Attack  , 14 kill ,  600 pp  [+9 exp]
 Sappers , Isuzu Type 97 ,  , 0 bars , 0 exp , 10/10 , 0 kill ,  312 pp

Czołg
*  Type 95 Ha-Go ,  , 3 bars , 380 exp , 10/10 , 15 kill ,  0 pp  [+6 exp]
 Type 95 Ha-Go ,  , 2 bars , 235 exp , 10/10 , 11 kill ,  276 pp

Rozpoznanie
*  Chiyoda  ,  , 4 bars , 467 exp , 10/10 , 22 kill ,  0 pp
 Motorycle Recon ,  , 2 bars , 279 exp , 8/10 , Liberator  ,      Fast Speed, 7 kill ,  156 pp  [+4 exp]

Artyleria
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 382 exp , 10/10 , 10 kill ,  0 pp  [+20 exp]
*  105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 5 bars , 687 exp , 10/10 , Overwhelming Attack  , 11 kill ,  0 pp  [+16 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 427 exp , 10/10 , Reconnaissance Movement  , 10 kill ,  420 pp  [+24 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 4 bars , 434 exp , 10/10 , Street Fighter  , 1 kill ,  420 pp  [+11 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 3 bars , 306 exp , 10/10 , 2 kill ,  420 pp  [+8 exp]
 105mm Type 91 (mot.) , Type 94 Yo-Ke ,  , 0 bars , 95 exp , 10/10 , 2 kill ,  420 pp  [+11 exp]

Myśliwiec
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 771 exp , 10/10 , Battlefield Intelligence  ,   Air Defense,    Special Munition, 14 kill ,  516 pp  [+1 exp]
+  Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 769 exp , 10/10 , Fire Discipline  ,   Air Defense,    Special Munition, 13 kill ,  0 pp  [+68 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 777 exp , 10/10 , Fire Discipline  ,   Air Defense,    Special Munition, 13 kill ,  516 pp  [+46 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 916 exp , 10/10 , Combat Support  ,   Air Defense,    Special Munition, 15 kill ,  516 pp  [+66 exp]
+  Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 996 exp , 9/10 , Devastating Fire  ,   Air Defense,    Special Munition, 19 kill ,  0 pp  [+123 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 603 exp , 10/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 8 kill ,  516 pp  [+92 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 5 bars , 575 exp , 10/10 ,    Special Munition,   Air Defense, 8 kill ,  516 pp  [+58 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 4 bars , 455 exp , 7/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 7 kill ,  516 pp  [+98 exp]
 Mitsubishi A6M2 Zero (CV),  , 2 bars , 294 exp , 6/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 2 kill ,  516 pp  [+78 exp]
+  Mitsubishi A6M2 Zero ,  , 2 bars , 243 exp , 5/10 ,   Air Defense,    Special Munition, 2 kill ,  0 pp  [+125 exp]

Bomb. taktyczny
 B5N Kate ,  , 5 bars , 714 exp , 9/10 ,   Support,    Special Munition, 8 kill ,  552 pp  [+124 exp]
 B5N Kate ,  , 5 bars , 1006 exp , 8/10 ,   Support,    Special Munition, 4 kill ,  552 pp  [+126 exp]
 Aichi D3A1 Val (CV),  , 5 bars , 1317 exp , 7/10 , Fire Discipline  ,   Support,    Special Munition, 22 kill ,  432 pp  [+148 exp]
 Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 1104 exp , 10/10 ,   Support,    Special Munition, 18 kill ,  432 pp  [+152 exp]
+  B5N Kate ,  , 5 bars , 780 exp , 8/10 ,   Support,    Special Munition, 4 kill ,  0 pp  [+227 exp]
+  Aichi D3A1 Val ,  , 5 bars , 611 exp , 10/10 ,   Support,    Special Munition, 7 kill ,  0 pp  [+103 exp]
 Kawanishi E7K (CV),  , 0 bars , 84 exp , 5/10 ,    Recon,   Support, 0 kill ,  252 pp  [+25 exp]
 B5N Kate ,  , 5 bars , 547 exp , 7/10 ,   Support,    Special Munition, 5 kill ,  552 pp  [+168 exp]
 Kawanishi E7K ,  , 0 bars , 28 exp , 10/10 ,    Recon,   Support, 0 kill ,  252 pp  [+15 exp]
 Aichi D3A1 Val (CV),  , 1 bars , 109 exp , 10/10 ,   Support,    Special Munition, 3 kill ,  432 pp  [+109 exp]
 Nakajima E8N Dave ,  , 0 bars , 6 exp , 7/10 ,   Support,    Recon, 0 kill ,  276 pp  [+6 exp]

Niszczyciel
*  Fubuki , IJN Fubuki , 3 bars , 396 exp , 10/10 , Aggressive Attack  , 19 kill ,  0 pp  [+41 exp]
 Fubuki , IJN Akebono , 3 bars , 310 exp , 10/10 , 12 kill ,  1152 pp  [+16 exp]
 Asashio , IJN Asashio , 1 bars , 149 exp , 10/10 , 0 kill ,  1188 pp  [+19 exp]
 Asashio , IJN Arashio , 0 bars , 95 exp , 10/10 , 0 kill ,  1188 pp  [+95 exp]
 Asashio , IJN Michishio , 0 bars , 82 exp , 8/10 , 1 kill ,  1188 pp  [+82 exp]

Pancernik
 Nagato (Planes:0/1), IJN Nagato , 4 bars , 484 exp , 10/10 , Resilience  ,      Fast Speed, 19 kill ,  3072 pp  [+29 exp]
 Kongo (Planes:0/1), IJN Kongo , 2 bars , 283 exp , 10/10 , 16 kill ,  3000 pp  [+68 exp]
 Kongo (Planes:1/1), IJN Hiei , 2 bars , 246 exp , 10/10 , 13 kill ,  3000 pp  [+23 exp]
 Kongo (Planes:0/1), IJN Kirishima , 1 bars , 122 exp , 10/10 , 4 kill ,  3000 pp  [+19 exp]

Lotniskowiec
 Akagi (Planes:0/6), IJN Akagi , 0 bars , 0 exp , 10/10 , 0 kill ,  3384 pp
 Soryu (Planes:3/5), IJN Soryu , 0 bars , 0 exp , 10/10 , 0 kill ,  3216 pp

Krążownik
 Myoko CA (Planes:0/1), IJN Myoko , 3 bars , 395 exp , 10/10 , 15 kill ,  2736 pp  [+21 exp]
 Mogami CL (Planes:0/1), IJN Mogami , 1 bars , 181 exp , 10/10 , 10 kill ,  2196 pp  [+20 exp]
+  Mogami CA (Planes:0/1), IJN Mikuma , 1 bars , 128 exp , 10/10 , 8 kill ,  0 pp  [+41 exp]

Player 1 : Japonia
Killed: INF:228  TNK:21   RCN:33   AT:28   FLAK:7    FORT:40   ATY:66   AD:21   FTR:33   TB:18   SUB:3    DD:22   BS:3    CRs:20     Total: 543
Lost  : INF:3      Total: 3

BV 14
V   0
TV  0
L   0

Averages:
Piechota       *   9 Units *  3 Leaders      Total :   3726 exp,    146 kill,   1980 pp    Average:    414 exp,     16 kill,    220 pp
Czołg          *   2 Units *  0 Leaders      Total :    615 exp,     26 kill,    276 pp    Average:    308 exp,     13 kill,    138 pp
Rozpoznanie    *   2 Units *  1 Leaders      Total :    746 exp,     29 kill,    156 pp    Average:    373 exp,     15 kill,     78 pp
Artyleria      *   6 Units *  3 Leaders      Total :   2331 exp,     36 kill,   1680 pp    Average:    389 exp,      6 kill,    280 pp
Myśliwiec      *  10 Units *  5 Leaders      Total :   6399 exp,    101 kill,   3612 pp    Average:    640 exp,     10 kill,    361 pp
Bomb. taktyczny *  11 Units *  1 Leaders      Total :   6306 exp,     71 kill,   3732 pp    Average:    573 exp,      6 kill,    339 pp
Niszczyciel    *   5 Units *  1 Leaders      Total :   1032 exp,     32 kill,   4716 pp    Average:    206 exp,      6 kill,    943 pp
Pancernik      *   4 Units *  1 Leaders      Total :   1135 exp,     52 kill,  12072 pp    Average:    284 exp,     13 kill,   3018 pp
Lotniskowiec   *   2 Units *  0 Leaders      Total :      0 exp,      0 kill,   6600 pp    Average:      0 exp,      0 kill,   3300 pp
Krążownik      *   3 Units *  0 Leaders      Total :    704 exp,     33 kill,   4932 pp    Average:    235 exp,     11 kill,   1644 pp
* Summary:     *  54 Units * 15 Leaders      Total :  22994 exp,    526 kill,  39756 pp    Average:    426 exp,     10 kill,    736 pp


Player 1  Japonia   has 54 units total (core+aux):
Piechota :  9
Czołg :  2
Rozpoznanie :  2
Artyleria :  6
Myśliwiec : 10
Bomb. taktyczny : 11
Niszczyciel :  5
Pancernik :  4
Lotniskowiec :  2
Krążownik :  3


*   <- original core (don't count against cap)
+   <- BV prototype
pp  <- prestige points

 8 
 : Wrzesień 19, 2019, 07:48:23  
Zaczęty przez Primus71 - Nowe: wysłane przez Primus71
Waldzios mam pełną świadomość że granie na 150 to jednak coś innego niż na 100 czy te niżej. Dodatkowo liberator na Reconie przeniósł mnie do innej rzeczywistości finansowej i mogę dzięki temu pozwolić sobie na najdziksze fanaberie. Dlatego nie proponuję zmniejszenia liczby tur do BV.
Natomiast zdecydowanie bardziej odpowiadał mi poprzedni mechanizm. Jeśli znalazłem i wybiłem ostatnie jednostki AI to kończyłem wcześniej jeśli nie to trudno.
Teraz natomiast fortyfikuję VH i czekam na kontratak który nie następuje.
Rozumiem też mechanizm gry na utrzymanie ale pod warunkiem że pojawiają się jakieś posiłki czy też kontratak AI a w rozegranych scenariuszach G37 nic takiego nie miało miejsca.
Myślę że warto rozważyć zmianę warunków w zwycięstwa z utrzymania VH na ich zdobycie bez szkody dla kampanii.

 9 
 : Wrzesień 19, 2019, 12:51:21  
Zaczęty przez Primus71 - Nowe: wysłane przez Waldzios
Za dużo scenariuszy na utrzymanie w tej kampanii  w których wybicie obrońców do nogi nie powoduje końca.
Ta zmiana w mechanice pojawiła się jakiś czas po powstaniu kampanii. Na początku scenariusze zachowywały się inaczej (wybicie jednostek powodowało koniec scenariusza). To powodowało, że w pierwotnych testach nikomu nie przeszkadzały potencjalnie zbyt długie limity tur.
Teraz pewnie można by się zastanowić nad ich skróceniem.

Powinieneś również uwzględnić, że grasz na 150%, a dodatkowo korzystasz z recon'a z Liberator'em, więc siła twojej armii i poziom trudności odbiegają od domyślnych. Graczowi z słabszą armią wybicie przeciwnika może zając nieco więcej czasu.

 10 
 : Wrzesień 18, 2019, 11:57:30  
Zaczęty przez kowdar - Nowe: wysłane przez Waldzios
Dzięki Waldzios, za scenariusz 34, właśnie doszedłem do niego i "błyskawicznie"wygrałem  Huh
Huh?

Nie do końca rozumiem. "Błyskawicznie" wygrałeś w oryginalnym scenariuszu, czy po wgraniu poprawionego?
Testowałem poprawiony W17_jap34.xscn i wydawał się działać prawidłowo.

Strony: [1] 2 3 ... 10
Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...