Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Grudzień 17, 2017, 05:03:45 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Żelazny Krzyż  (Przeczytany 62156 razy)
besiu
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 236


« Odpowiedz #90 : Wrzesień 06, 2017, 12:30:37 »

Po prostu jest limit 100 jednostek na stronę w scenariuszu (każdym). Jeśli masz dużo aux danych na mapie i wchodzisz do scenariusza z dużą armią własną, to może się zdarzyc, że przekroczysz ten limit. Wtedy objawia się to tym, że nic nie można kupic, ani upgrade'owac. Sposobem na to jest z kolei, sprzedanie byle czego (jednej, dowolnej jednostki), wtedy gra już pozwala kupowac i upgrade'owac, nawet jeśli po sprzedaniu ten limit dalej jest przekroczony.
Czy taka opcja nadal jest aktualna? W obecnych scenariuszach? bo chyba już nie...
Zapisane
besiu
Pułkownik (Colonel)
*
Offline Offline

Wiadomości: 236


« Odpowiedz #91 : Wrzesień 06, 2017, 12:34:22 »

Wiem, że 2009, ale... W życiu nie widziałem takie zestawienia armii, gdzie jest 10 przeciwlotniczych, a tylko 4 tanki :O
No, i 6 reconów! :O
A to swoiste podsumowanie te kampanii.
Gwoli wytłumaczenia- 2 17-stki (te z wyłączonym wsparciem i 128mm plot dokupiłem w tym scenie. Zatem gdybym grał dalej, to bym nie wydał całości kasy na te w sumie zbędne oddziały, po prostu potestowałem coś, co rzadko kupuję.

Current scenario: Pennemunde , VH prestige is 80 , All hex prestige is 80
Infantry
*SS Grenadier [A][251/16 [W]] , 5 bars , 670 exp , 10 base , 10 curr , 6 kill , 0 pp
*SS Jagdverbande [EMPC][251/1 [W]] , 5 bars , 717 exp , 10 base , 10 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 11 kill , 0 pp
*SS Krad [R] , 5 bars , 1070 exp , 10 base , 4 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 11 kill , 0 pp
*SS Grenadier [A][251/16 [W]] , 5 bars , 621 exp , 10 base , 7 curr , 10 kill , 0 pp
*SS Elite [C][251/16 [W]] , 5 bars , 548 exp , 10 base , 7 curr , Resilience - Harder to Destroy , 6 kill , 0 pp

Tank
*King Tiger , 5 bars , 1860 exp , 10 base , 7 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 161 kill , 0 pp
SS Elite C , 5 bars , 1784 exp , 10 base , 15 curr , First Strike - Unit fires first if  , 157 kill , 636 pp
Tiger III Ausf L , 5 bars , 917 exp , 10 base , 15 curr , 80 kill , 720 pp
Tiger III Ausf L , 5 bars , 1052 exp , 10 base , 15 curr , 50 kill , 720 pp

Recon
251/22 , 5 bars , 816 exp , 10 base , 13 curr , Infiltration Tactics - Ignores entr , 6 kill , 0 pp
251/22 , 4 bars , 474 exp , 10 base , 10 curr , 6 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 666 exp , 10 base , 15 curr , 11 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 990 exp , 10 base , 14 curr , 15 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 996 exp , 10 base , 10 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 18 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 765 exp , 10 base , 15 curr , 11 kill , 384 pp

Anti-tank
*JagdPanther , 5 bars , 1748 exp , 10 base , 14 curr , First Strike - Unit fires first if  , 22 kill , 0 pp
*JagdPanther , 5 bars , 786 exp , 10 base , 13 curr , Ferocious Defender - No unit can ig , 24 kill , 0 pp

FlaK
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 929 exp , 10 base , 15 curr , 16 kill , 276 pp
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 945 exp , 10 base , 15 curr , 16 kill , 276 pp
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 631 exp , 10 base , 5 curr , 6 kill , 276 pp

Artillery
*12,2 K 390/2(r)[SdKfz 7] , 5 bars , 860 exp , 10 base , 15 curr , Combat Support - Gives bonus to adj , 8 kill , 0 pp
*15 sFH18[SdKfz 7] , 5 bars , 895 exp , 10 base , 15 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 11 kill , 0 pp
12,2 K 390/2(r)[SdKfz 7] , 5 bars , 771 exp , 10 base , 15 curr , 10 kill , 528 pp
Hummel , 5 bars , 791 exp , 10 base , 15 curr , Resilience - Harder to Destroy , 6 kill , 468 pp
15 sFH18[SdKfz 7] , 5 bars , 759 exp , 10 base , 8 curr , 6 kill , 480 pp
Hummel , 5 bars , 588 exp , 10 base , 15 curr , 5 kill , 468 pp
17 K18 s [SdKfz 9] , 3 bars , 352 exp , 10 base , 10 curr , 2 kill , 768 pp
17 K18 s [SdKfz 9] , 3 bars , 368 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 768 pp

Air Defense
*SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 1291 exp , 10 base , 11 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 24 kill , 0 pp
88mm FlaK 41 [ATG][251/4 [T]] , 4 bars , 495 exp , 10 base , 14 curr , 13 kill , 480 pp
SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 546 exp , 10 base , 15 curr , 5 kill , 252 pp
88mm FlaK 41 [ATG][Opel Blitz] , 3 bars , 348 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 420 pp
128mm Flak , 3 bars , 328 exp , 10 base , 10 curr , 1 kill , 480 pp
88mm FlaK 41 [ATG][251/4 [T]] , 5 bars , 771 exp , 10 base , 15 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 16 kill , 480 pp
SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 586 exp , 10 base , 15 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 6 kill , 252 pp

Tactical Bomber
Ju-87B , 5 bars , 984 exp , 10 base , 12 curr , 4 kill , 576 pp

Killed: AD 47 ,  AT 79 ,  ATY 165 ,  INF 402 ,  REC 76 ,  TK 110 ,  FTR 58 ,  TB 48 ,  Total: 985
Lost  : AD  7 ,  AT 15 ,  ATY 20 ,  INF 28 ,  REC  5 ,  TK  3 ,  FTR  5 ,  TB  0 ,  Total:  83

BV 12
V   0
TV  2
L   0

Summary * 36 Units * 15 Leaders
 Total :  29718 exp,    760 kill,  11244 pp
Average:    826 exp,     21 kill,    312 pp
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2584


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #92 : Wrzesień 06, 2017, 04:05:17 »

Czy taka opcja nadal jest aktualna? W obecnych scenariuszach? bo chyba już nie...
Zależy co rozumiesz przez "opcja".
Limit jednostek  był w międzyczasie zwiększany. Obecnie wynosi chyba 200 jednostek na stronę (400 przy dwóch graczach).
Nie sprawdzałem tego , ale zapewne po przekroczeniu limitu nadal nie można dokupić jednostek.

Cytuj
OpenGen Version 0.90.37.0  (9-Jan-2015)
  • Up to 800 total units (counting Deployed, Undeployed, Retreated and Reinforces) can be defined. So units / player can be up to 400, 266 or 200 if 2,3 or 4 players in game
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6375



« Odpowiedz #93 : Wrzesień 12, 2017, 10:10:47 »

Wiem, że 2009, ale... W życiu nie widziałem takie zestawienia armii, gdzie jest 10 przeciwlotniczych, a tylko 4 tanki :O
No, i 6 reconów! :O
A to swoiste podsumowanie te kampanii.
Gwoli wytłumaczenia- 2 17-stki (te z wyłączonym wsparciem i 128mm plot dokupiłem w tym scenie. Zatem gdybym grał dalej, to bym nie wydał całości kasy na te w sumie zbędne oddziały, po prostu potestowałem coś, co rzadko kupuję.

Current scenario: Pennemunde , VH prestige is 80 , All hex prestige is 80
Infantry
*SS Grenadier [A][251/16 [W]] , 5 bars , 670 exp , 10 base , 10 curr , 6 kill , 0 pp
*SS Jagdverbande [EMPC][251/1 [W]] , 5 bars , 717 exp , 10 base , 10 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 11 kill , 0 pp
*SS Krad [R] , 5 bars , 1070 exp , 10 base , 4 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 11 kill , 0 pp
*SS Grenadier [A][251/16 [W]] , 5 bars , 621 exp , 10 base , 7 curr , 10 kill , 0 pp
*SS Elite [C][251/16 [W]] , 5 bars , 548 exp , 10 base , 7 curr , Resilience - Harder to Destroy , 6 kill , 0 pp

Tank
*King Tiger , 5 bars , 1860 exp , 10 base , 7 curr , Superior Maneuver - Bypass zones of , 161 kill , 0 pp
SS Elite C , 5 bars , 1784 exp , 10 base , 15 curr , First Strike - Unit fires first if  , 157 kill , 636 pp
Tiger III Ausf L , 5 bars , 917 exp , 10 base , 15 curr , 80 kill , 720 pp
Tiger III Ausf L , 5 bars , 1052 exp , 10 base , 15 curr , 50 kill , 720 pp

Recon
251/22 , 5 bars , 816 exp , 10 base , 13 curr , Infiltration Tactics - Ignores entr , 6 kill , 0 pp
251/22 , 4 bars , 474 exp , 10 base , 10 curr , 6 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 666 exp , 10 base , 15 curr , 11 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 990 exp , 10 base , 14 curr , 15 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 996 exp , 10 base , 10 curr , Shock Tactics - Long-term suppressi , 18 kill , 384 pp
251/22 , 5 bars , 765 exp , 10 base , 15 curr , 11 kill , 384 pp

Anti-tank
*JagdPanther , 5 bars , 1748 exp , 10 base , 14 curr , First Strike - Unit fires first if  , 22 kill , 0 pp
*JagdPanther , 5 bars , 786 exp , 10 base , 13 curr , Ferocious Defender - No unit can ig , 24 kill , 0 pp

FlaK
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 929 exp , 10 base , 15 curr , 16 kill , 276 pp
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 945 exp , 10 base , 15 curr , 16 kill , 276 pp
Flakpanzer IV Wirbelwind [F] , 5 bars , 631 exp , 10 base , 5 curr , 6 kill , 276 pp

Artillery
*12,2 K 390/2(r)[SdKfz 7] , 5 bars , 860 exp , 10 base , 15 curr , Combat Support - Gives bonus to adj , 8 kill , 0 pp
*15 sFH18[SdKfz 7] , 5 bars , 895 exp , 10 base , 15 curr , Overwhelming Attack - Some suppress , 11 kill , 0 pp
12,2 K 390/2(r)[SdKfz 7] , 5 bars , 771 exp , 10 base , 15 curr , 10 kill , 528 pp
Hummel , 5 bars , 791 exp , 10 base , 15 curr , Resilience - Harder to Destroy , 6 kill , 468 pp
15 sFH18[SdKfz 7] , 5 bars , 759 exp , 10 base , 8 curr , 6 kill , 480 pp
Hummel , 5 bars , 588 exp , 10 base , 15 curr , 5 kill , 468 pp
17 K18 s [SdKfz 9] , 3 bars , 352 exp , 10 base , 10 curr , 2 kill , 768 pp
17 K18 s [SdKfz 9] , 3 bars , 368 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 768 pp

Air Defense
*SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 1291 exp , 10 base , 11 curr , Devastating Fire - Unit can shoot t , 24 kill , 0 pp
88mm FlaK 41 [ATG][251/4 [T]] , 4 bars , 495 exp , 10 base , 14 curr , 13 kill , 480 pp
SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 546 exp , 10 base , 15 curr , 5 kill , 252 pp
88mm FlaK 41 [ATG][Opel Blitz] , 3 bars , 348 exp , 10 base , 10 curr , 0 kill , 420 pp
128mm Flak , 3 bars , 328 exp , 10 base , 10 curr , 1 kill , 480 pp
88mm FlaK 41 [ATG][251/4 [T]] , 5 bars , 771 exp , 10 base , 15 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 16 kill , 480 pp
SdKfz 7/Flak 41 [A] , 5 bars , 586 exp , 10 base , 15 curr , Fire Discipline - Units use ammunit , 6 kill , 252 pp

Tactical Bomber
Ju-87B , 5 bars , 984 exp , 10 base , 12 curr , 4 kill , 576 pp

Killed: AD 47 ,  AT 79 ,  ATY 165 ,  INF 402 ,  REC 76 ,  TK 110 ,  FTR 58 ,  TB 48 ,  Total: 985
Lost  : AD  7 ,  AT 15 ,  ATY 20 ,  INF 28 ,  REC  5 ,  TK  3 ,  FTR  5 ,  TB  0 ,  Total:  83

BV 12
V   0
TV  2
L   0

Summary * 36 Units * 15 Leaders
 Total :  29718 exp,    760 kill,  11244 pp
Average:    826 exp,     21 kill,    312 pp
Wiesz, chciałem mieć spokój przed lotnictwem Wink
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
Strony: 1 ... 5 6 [7]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...