Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Październik 22, 2019, 12:07:37 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 6 7 [8]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Pytania, problemy i pomysły na opis  (Przeczytany 99326 razy)
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6547



« Odpowiedz #105 : Październik 09, 2018, 01:12:09 »

Dzięki!
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
sympatyk
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 1350


« Odpowiedz #106 : Maj 20, 2019, 04:44:04 »

Halo
Zastanawiam się i zastanawiam .. a pewnie wystarczy zapytać ..

Po pierwsze czy Suite działa po za instalacją OG jako samodzielny program? ( nie potrzebuje do działania pliku OpenGen.exe, innych plików ...)

Po drugie jak to jest z literkami?
Jeśli w pliku mapx chciałbym zapisać nazwy w języku np. polskim, angielskim, rosyjskim (wszystkimi na raz) - co potrzebuję zrobić, aby móc pisać w tych językach? ( i, aby to zostało zapisane w mapx)
A, co potrzebuje zrobić odbiorca (gracz) aby te wszystkie nazwy poprawnie zobaczyć?

@Waldzios,
@Jaro,
@Pozostali,
co Wy na to ha?
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Online Online

Wiadomości: 3302


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #107 : Maj 20, 2019, 05:52:25 »

@Waldzios,
Nie napiszę nic konkretnego.
Nie testowałem Suite na komputerze bez zainstalowanego OG. Nie miałem tez okazji testować Suite na obcojęzycznym systemie operacyjnym. Wszystko co mógłbym napisać to domysły.

Jednoznaczne odpowiedzi w tej kwestii otrzymasz tylko do Luisa.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Zsamot
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 6547



« Odpowiedz #108 : Maj 23, 2019, 11:43:45 »

Halo
Zastanawiam się i zastanawiam .. a pewnie wystarczy zapytać ..

Po pierwsze czy Suite działa po za instalacją OG jako samodzielny program? ( nie potrzebuje do działania pliku OpenGen.exe, innych plików ...)

Po drugie jak to jest z literkami?
Jeśli w pliku mapx chciałbym zapisać nazwy w języku np. polskim, angielskim, rosyjskim (wszystkimi na raz) - co potrzebuję zrobić, aby móc pisać w tych językach? ( i, aby to zostało zapisane w mapx)
A, co potrzebuje zrobić odbiorca (gracz) aby te wszystkie nazwy poprawnie zobaczyć?

@Waldzios,
@Jaro,
@Pozostali,
co Wy na to ha?
Ja bym tylko unikał polskich znaków... Z tego zawsze są jakieś przygody.
Zapisane

http://opengeneral.pl/
Allah jest wielki ale B-52 też jest duży.
Jesteśmy na FB:
https://www.facebook.com/groups/140111696051369
jacko
Starszy szeregowy (Private first class)
*
Offline Offline

Wiadomości: 4


« Odpowiedz #109 : Lipiec 28, 2019, 10:03:26 »

Witam w kampanii W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6 w scenariuszuAMERICAN SUPRBOMB DEFENDING po rozegraniu jednej tury mojej przeciwnika odnoszę od razu brylantowe zwycięstwo czy tak to powinno być??
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Online Online

Wiadomości: 3302


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #110 : Lipiec 28, 2019, 10:23:58 »

Witam w kampanii W17 ZA HONOR I JAPONIĘ v.4.6 w scenariuszuAMERICAN SUPRBOMB DEFENDING po rozegraniu jednej tury mojej przeciwnika odnoszę od razu brylantowe zwycięstwo czy tak to powinno być??
I tak i nie.
Trzeba zmienić warunki zwycięstwa na utrzymanie heksów.

To efekt zmian w warunkach zwycięstwa. Zmiana miała sporo sensu, ale namieszała w niektórych starych scenariuszach.

Pisałem o już o tym w kontekście 20 scenariusza.
A co było źle?
Jakiś czas temu Luis uporządkował warunki zwycięstwa, co sprawiło że w niektóre "stare" scenariusze są automatycznie wygrywane.
Chodzi o misje (zwykle defensywne) w których gracz zaczyna z kompletem VH niezbędnych do zwycięstwa.
Skoro celem misji jest zajęcie wszystkich VH, a gracz posiada komplet VH, to scenariusz jest automatycznie wygrywany.

Takie misje zawsze stwarzały problemy. Pozornie wymagały wybicia wszystkich jednostek przeciwnika, ale przy okazji pojawiały się różne dziwne efekty uboczne i exploit'y (np. wygrana przez oddanie i ponowne zajęcie heksa).

Warunki zwycięstwa w wspominanych misjach trzeba przestawić z zajęcia heksów, na utrzymanie heksów. Co w scenariuszach defensywnych wydaje się dość sensowne.



EDIT.
Zmodyfikowany scenariusz:
Scenariusz W17_jap34.xscn z zmienionymi warunkami zwycięstwa (utrzymanie heksów).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 28, 2019, 10:44:30 wysłane przez Waldzios » Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: 1 ... 6 7 [8]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...