Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Październik 17, 2017, 01:20:41 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: 1 ... 11 12 [13]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Szkoła Generałów  (Przeczytany 159845 razy)
puciek2
Kapitan (Captain)
*
Offline Offline

Wiadomości: 133


« Odpowiedz #180 : Listopad 18, 2012, 04:36:12 »

Nie da się skorygować, bo dysgrafikiem jestem a program, który tu był nie działa.
Fakt, graczom pg2 pg-2 rsf  oraz tych co grają n warzone ale to odnosi się też do innych gier opartych na silniku pg 2
3 stykając się ze sobą cs o sile 2 belek oddają sąsiednim po 1 co w sumie daje każdemu cs po 4 belki i on teraz może oddać 2 belki zamiast 1.
Dlaczego? Bo cs zawsze oddaje jedną drugą swojego doświadczenia czyli jak ma 1 belkę nie oddaje nic, jak ma 3 belki oddaje 1  a nie 1.5, ot i cała filozofia.
Kolejna lekcja będzie dotyczyć terenu walk ale to jutro.

Poprawiłem nieco. Wink Ortografię masz w przeglądarce. Pozdrawiam.


To i ja nieco poprawię. Jednostka z 1 belką dodaje 1 belkę CS. A ta z trzema belkami 2, z 5 -cioma natomiast 3.
Ogólnie to połowa swojego doświadczenia wyrażonego w pełnych belkach, ale jeśli jest coś do zaokrąglenia to w górę.


Janus idziesz na piwo ? Zainstaluję ci OG i RSF 3.2. może trochę pogramy.


Zapisane
Janus
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 732


« Odpowiedz #181 : Listopad 19, 2012, 08:49:38 »

pozostaje pytanie kiedy namówię mardera może feltfebe by dołączył roponuję kontakt na telefon .

1 belkę dostaje jak ma 1 ?
tu bym polemizował z tego co wiem dostaje połowę czyli jak masz 1 w cs to nic nie dostajesz.
ale jam nie fachowiec w tej dziedzinie Grin
Zapisane
Janus
Generał (General)
*
Offline Offline

Wiadomości: 732


« Odpowiedz #182 : Listopad 19, 2012, 09:13:09 »

lekcja nr  teren walk
w pg 2 są różne rodzaje terenu i od tego na jakim stoi wojsko i jakie jednostki zależy wynik starć
do tego dochodzi ,też możliwość zaopatrzenia
to ostatnie omówię teraz
sand -piasek czyli pustynia
w tym terenie zaopatrzenie w przypadku wyczerpania się, jest uzupełniane np od 0 do 1 jednostki zaopatrzenia,
od 1 do 3 lub 4 jednostek STRATA OK 3 TUR BY W PEŁNI UZUPEŁNIĆ W PALIWO I AMUNICJĘ.
 jak to jest istotne wie każdy wojak który nie miał czym strzelać do przeciwnika
lub jak Rommel który zabrał wachę Włochom by uciec Anglikom po czym oświadczyć , że Włoski sołdat nie chce walczyć
i się poddaje Grin
jak tego przykrego momentu uniknąć
zaopatrywać na ful na pustyni można w górach miastach i rzekach o ile tam są
jak organizować obronę?
rozstawić altylerję w wyrzej wymienionych miejscach poczekać , aż nieprzyjaciel wyczerpie amunicję i przejść do konrataku będzie niezwykle skuteczny o ile obronimy te miejsca Evil
las i miasto góry
daje bonus w obronie i ataku piechocie przyczyn nie znam wszystkich ale jednym z czynników jest okopanie jednostek.
jak to wykożystać skutecznie?
najlepiej jak jednostka stoi  otoczona przez ten rodzaj terenu tak by przeciwnik musiał wjechać najlepiej dla obrońcy czołgami
jeśli są to jednak jednostki piechoty naeży je zaatakować od razu, bo w następnej turze nasza przewaga okopania się radykanie zmniejszy
co do czołgów  >:Djeśli nie mają wsparcia altylerji to z 90% pewnością możemy zalożyć iż zostaną zniszczone przez 2 jednostki piechoty
a jeśli dołożymy do tego owerun czołgiem i odwrót nim na tyły to te dwie jednostki plus czołg są w stanie zniszczyć 2 jednostki czołgów nie ponosząc przy tym większych strat Grin
kolejny teren to bagna rzeki i tym podobne
w takim terenie jednostki stojące na nim walczą 1/3 swojej siły więc zaatakowane z innego terenu ponoszą znaczne straty
o górach trudno mi coś powiedzieć ale znakomicie w tym terenie spisują się wszystkie formacje górskie oraz jednostki piechoty.

DLA CZEGO O TYM PISZĘ I PO CO TA LEKCJA O RZECZACH OCZYWISTYCH?
BO GRAJĄC Z WIELOMA Z WAS CZĘSTO STWIERDZAM IŻ NIE PAMIĘTACIE O TYM
CDN 
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2012, 07:07:37 wysłane przez Janus » Zapisane
Strony: 1 ... 11 12 [13]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...