Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier
Portal Gier Strategicznych | The Generals' Guild | Biblioteka Gier Strona główna | Pomoc | Szukaj | Zaloguj się | Rejestracja
Sierpień 19, 2019, 02:30:27 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
 
 
Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Liderzy - opis  (Przeczytany 2121 razy)
Gvozdika
Porucznik (First Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 94



« : Kwiecień 20, 2019, 07:39:11 »

Widziałem kiedyś, że Gustlik wstawił opis liderów na jakimś innym forum. Ostatnio szukałem tego i nie mogłem znaleźć, nawet tutaj - a jeśli jest proszę o wyrozumiałość Smiley też na szczęście zapisałem to co właśnie widziałem i pomyślałem teraz czemu by nie wrzucić tutaj, chciałbym żeby tu było Wink
Z Suity i elifa wynika, że nie ma wszystkich liderów w opisie.

Pomyślałem też jeszcze, że w przyszłości można byłoby zrobić taką tabelkę, którzy liderzy mogą być, a którzy nie dla jakiejś klasy jednostek. Bo z obserwacji mojej wynika, że niektórzy liderzy nie mogą być dostępni dla danej klasy jednostki. Nie wiem czy mam rację. Podobną tabelkę również dla dodatków.

Cytat: LIDERZY by Gustlik
1) Aggressive Attack: Siła ataku podwyższona o 2 punkty (HA, SA i NA).

2) Aggressive Maneuver: Zasięg ruchu zwiększony o 1. Jeśli zostanie tym obdarowany czołg, który ma już Agg. Man, jako lidera klasy, to wtedy zasięg wzrasta o ich sumę - czyli 1+1=2 pola

3) All Weather Combat: (tylko samoloty) - mogą atakować niezależnie od pogody

4) Alpine Training: Poruszają się po górach i po lasach jak po terenie "clear".

5) Battlefield Intelligence: Nie można go zaskoczyć. (nie daje się złapać). Znosi działanie lidera "Overwatch" (?) Jak znajdę dokładne potwierdzenie pytajnik zniknie

6) Bridging: Umie przechodzić przez rzeki, jednak nie buduje mostów dla innych jednostek

7) Combat Support: Unit Jednostka "pozycza" około połowy swojego doświadczenia, jednostkom sąsiednim, ale tylko na własnej płaszczyźnie ruchu - jednostki lądowe - lądowym (i morskim), a powietrzne - powietrznym

8 ) Determined Defense: Wartości obrony (GD, AD) wzrastają o 2 punkty, CD - nie potwierdzone

9) Devastating Fire: Jednostka może strzelać dwa razy w czasie kolejki - nie licząc strzałów w akcji "overrun". Może też drugi strzał przeznaczyć na uzupełnienia albo tankowanie.

10) Ferocious Defense: Nikt nie może zignorować ich poziomu okopania - mogą postawić "Rugged Defence" nawet przeciwko inżynierom!

11) Fire Discipline: Zużywa o połowę mniej amunicji - starcza mu na dłużej

12) First Strike: Strzela pierwszy, jeśli porównanie inicjatywy wypada na jego korzyść. Inicjatywa liczona jest w tym przypadku jako podstawa inicjatywy, plus belki doświadczenia

13) Forest Camouflage: W lesie taką jednostkę można zobaczyć dopiero z odległości jednego heksa - tyle że tego lidera nikt z grających jeszcze nie widział!!!!

14) Infiltration Tactics: Jednostka ignoruje poziomy okopania obrońców - podobnie jak inżynierowie - nie dostaje się w "Rugged Defence" Chyba, że broniący mają lidera Ferocious Defense. Ponadto jednostka potrafi stawiać przeprawy rzeczne dla innych - nie mylić z Bridging

15) Influence: Unowocześnienia i wzmocnienia jednostki kosztują o połowę mniej (bezużyteczne przy pojedynczym scenariuszu)

16) Liberator: Zdobywa ekstra punkty prestiżu za zdobyte flagi - 2x przy graniu na 100%

17) Overwatch: Jednostka sama strzela pierwsza do wroga, który wjedzie w zasięg jej strzału tak, jakby wapdł w zasadzkę. Co więcej, jeśli przeciwnik naprawdę wpadnie na taką jednostkę z zaskoczenia - to ona strzela DWA razy!! 99% procent jednostek nie przeżyje takiego eksperymentu!!

18) Overwhelming Attack: Niektóre punkty tłumienia zamieniane są na fizyczne straty. Mówiąc po ludzku: powoduje większe straty u atakowanego

19) Reconnaissance Movement: Jednostka uzyskuje ruch fazowy (rozpoznawczy) Uwaga! Jeśli tego lidera otrzyma artyleria holowana - zostaje "przykuta do ziemi" do końca scenariusza!!! (Chyba, że ma ruch własny - na piechotę) Przy grze kampanijnej taką jednostkę należy upgrade'ować do artylerii samobieżnej - wtedy odda nam nieocenione usługi, bo może podjechać (byle nie na maksymalny zasięg ruchu) i strzelić w tej samej kolejce. Jesli tego lidera otrzyma piechota - przestaje używać transportu - pozostaje jej tyle ruchu, ile ma "własnego". Wyjście: upgrade do kawalerii - jesli możliwe.

20) Resilience: "Trudniej go zniszczyć" - dokładne tłumaczenie z angielskiego - bez znanych szczegółów.

21) Shock Tactics: Powoduje tłumienie pozostające przez cała turę - jak bombowce taktyczne

22) Skilled Ground Attack: (dla samolotów) Zwiększona siła ataku przeciwko jednostkom lądowym - znów bez szczegółów. Mam wrażenie, że morskie też wchodzą w grę.

23) Skilled Reconnaissance: Widzi o 1 hex dalej (w przypadku połączenia z liderem klasy recon - Elite Recon Veteran - zasięgi się sumują - 1+2 czyli wzrasta o 3

24) Street Fighter: Ignoruje poziomy okopania w mieście - do pewnego stopnia zabezpiecza przed wpadnięciem na "Rugged Defence", ale tylko w mieście i pod warunkiem, że obrońcy nie mają "Ferocious Defender".

25) Superior Maneuver: Oddział ignoruje strefy kontroli przeciwnika - może przejechać między dwoma jego jednostkami.
Zapisane

Hansen
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 2098


Bierz co się da,niech się dzieje co chce.


« Odpowiedz #1 : Kwiecień 27, 2019, 03:25:34 »

Forest Camouflage....ja widziałem.
Zapisane
Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3247


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #2 : Kwiecień 27, 2019, 04:38:51 »

Powyższa lista musi być bardzo stara. Spora część jest mocno nieaktualna.

'Forest Camouflage' występował w PG2, ale z tego co pamiętam chyba nie działał.
W OG zastąpił go 'Expert Camouflage'.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gvozdika
Porucznik (First Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 94



« Odpowiedz #3 : Kwiecień 30, 2019, 08:34:23 »

Powyższa lista musi być bardzo stara. Spora część jest mocno nieaktualna.

'Forest Camouflage' występował w PG2, ale z tego co pamiętam chyba nie działał.
W OG zastąpił go 'Expert Camouflage'.

Jest coś z około 2011 albo 2012 roku, a po kilku latach potem sobie skopiowałem. Więc do uzupełnienia/odświeżenia Wink
Zapisane

Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3247


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #4 : Kwiecień 30, 2019, 01:20:49 »

Jest coś z około 2011 albo 2012 roku, a po kilku latach potem sobie skopiowałem. Więc do uzupełnienia/odświeżenia Wink
To jest lista dla PG2.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Gvozdika
Porucznik (First Lieutenant)
*
Offline Offline

Wiadomości: 94



« Odpowiedz #5 : Kwiecień 30, 2019, 01:22:58 »

Na pewno postaram się odświeżyć listę w najbliższym miesiącu już by był aktualna z OG Wink

PS. odświeżenie zostawię sobie na kiedyś
« Ostatnia zmiana: Lipiec 17, 2019, 02:16:22 wysłane przez Gvozdika » Zapisane

Waldzios
Administrator
Marszałek (General of Army)
*
Offline Offline

Wiadomości: 3247


"Let me see your war face."


« Odpowiedz #6 : Kwiecień 30, 2019, 03:33:05 »

Na pewno postaram się odświeżyć listę w najbliższym miesiącu już by był aktualna z OG Wink
Raczej napisać od nowa, ale powodzenia.
Tu masz angielski opis: http://luis-guzman.com/OpenGen_Leaders.html.
Zapisane

GusOpen - aktualizacje/updates: EFile , EquipIcons
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Aktualnie w bazie: 59 gry strategiczne 12 stare gry do pobrania 5 recenzje 2 poradniki 37 plików 333 zdjęć w galerii 87 newsów
Polityka prywatności | Disclaimer | O nas | Współpraca | Sitemap | Kontakt | Kanały RSS
© 1996-2008 The Generals' Guild Team All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt F.D.G. STUDIO, script by Szarik and Depet
Powered by SMF 1.1.4 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC
War in the Pacific / Decisive Battles by Ryan | Games House | Panzer General | Heroes of Might and Magic
The Generals' Guild czyli Gildia Generałów to serwis graczy - pasjonatów gier strategicznych o bogatej tradycji istniejący od 1996 roku.
Naszym celem jest stworzenie rzetelnego i interesującego portalu poświęconego takim pozycjom na rynku gier jak złożone, wojenne gry
strategiczne, taktyczne i operacyjne
we wszystkich znanych kategoriach - począwszy od tematyki średniowiecza po science-fiction i fantasy...